IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

TPM: Tersilap Khalid & Janda Limah Demam...

>> Wednesday, July 14, 2010

Kesinambungan dari n3 ini... mungkin gua sudah tersalah tafsiran agaknya, dan gua terpaksa bersetuju dengan komen Haji Jamaludin berkaitan kenyataan Mat Sembab terhadap Khalid. Maklumlah di Selangor ada tiga orang Khalid.

1) Khalid Ibrahim - Menteri Besar Selangor
2) Khalid Samad - Ahli Parlimen Shah Alam
3) Khalid anak sapa ntah - Ketua Polis Selangor

Jadi jika mengikut komen dari Haji Jamaludin lu orang agak2 Khalid yang mana satu ni... yang makan gaji buta tak buat kerja untuk memantau kes kecurian pasir di Selangor. Adakah tugas pantau memantau ini tugas Menteri Besar atau tugas Ahli Parlimen Shah Alam...????

hj jamaludin, - Rabu, Julai 14, 2010 5:43:00 PM

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim.

Bro ISA

Gua ingat , gua kena mintak maaf dengan lu kerana gua selalu berlainan pandangan dan anggapan.( salah erti, salah peneriman dan berlainan pandangan) SeMalam Si Sembab TPM 1 Malaysia kata kat TV yg Ketua Polis Selangor Si Khalid tak pandai jaga daerah Negeri Selangor pasal kecurian Pasir.

Bukan Menteri Besar Selangor Si Khalid tak pandai jaga Pasir Selangor. Kes curi pihak Polis kena pantau dan tangkap pencuri. Bukan tugas MB Selangor kena pantau dan tangkap pencuri. Ini yg gua paham si sembab cakap kat TV.

So.., Polis di Selangor tak buat kerja atau buat buat tak pandai atau buat buat bodoh atau memang bodoh??? Perihal di johor , pasir johor jual kat Temasik gua dikecualikan dari mengomen.
Takpalah Haji Jamaludin... gua takda hal dan gua sememangnya seorang yang pemaaf..., cuma gua pelik macam mana seorang TPM boleh tersasul sampai begitu sekali. Nak kata bodoh... pegang jawatan Timbalan Perdana Menteri... nak kata Bangang... lu fikir la sendiri... sebab pasir di Selangor dia nampak... Pasir di Johor tempat kelahiran dia sendiri dia tak nampak... buto ko apo ehhhh...

Dah tu pulak kenapa lu berkecuali tentang kecurian pasir johor jual pada Temasik negeri kelahiran lu... lu pun ada masyukkkk jugak ke.... ahaaa... itu persepsi gua saja bro.... pasal tu mat sembab have no comments pasal pasir kat Johor, bro... sama jer... macam lu... kah..kah..kah....

Bro... perlukah gua minta maaf pada TPM sebab sudah buruk sangka kat dia.... kah..kah..kah..... pergi jahanam laaaa..... gua nak minta maaf beb...

p/s: Macam mana dengan kes Janda Limah bro... gua dengar cerita... lu pun tak hingin nak berdakapan dengan janda tu bro..., si Janda Limah jer... jenis muka tebal tampal dengan kulit babi 13 inci suku yang terhegeh-hegeh nak mengendeng dengan lu.... ha..ha..ha....

Pak Long kata si Janda Limah demam. lu tak nak jengok ke...???

7 IkutSukaLu...::

Lang Wednesday, July 14, 2010 7:30:00 PM  

salam bro...

pasir yg gua tau tak habis2 pasir bedengung.... kalau gula pasir pon habih.. la ni kena catu memanjang..

gambor tu gambo sape bro... jande limah ke?... tak mcm roti tampal pon.. kalau mcm tu muke jande limah... sembab dan jeeptuya boleh bertumbok bro...

Isa Wednesday, July 14, 2010 8:23:00 PM  

Lang,

Lu kena langkah mayat depa dulu... kalau ada cita2 nak... ehem..ehem... ha..ha..ha...

Anonymous,  Wednesday, July 14, 2010 8:49:00 PM  

I.S.A...

Pemimpin UMNO Baru sering melaungkan slogan bahawa UMNO Baru adalah parti pembangunan..

Dan Pakatan Rakyat jadi kerajaan negeri Selangor bermula 2008 sedangkan sebelum ini kerajaan negeri Selangor diperintah oleh Barisan Nasional.

Mengapa pembangkang yang diketuai oleh Khir Toyo bergitu berminat untuk menjadikan pasir sebagai isu hangat...?

Apa yang kita ketahui pasir adalah salah satu bahan untuk pembangunan. Dan telah digunakan sejak zaman berzaman sebelum pemerintahan Pakatan Rakyat di Selangor.

Benarkah kecurian pasir yang berlaku dalam negeri Selangor itu kerana Menteri Besar Selangor lemah dalam pentadbirannya sedangkan kecurian itu telah berlaku sejak Khir Toyo menjadi MB dulu...?

Kita tunggu tindak balas dari Menteri Besar setelah menerima tekanan bertubi-tubi dari pihak pembangkang......

hj jamaludin,  Wednesday, July 14, 2010 9:07:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro ISA
Alhamdulilah, segala fitnah dunia telah di jauhi Allah SWT kepada gua setakat ini.Gua bershukor kepada illahi kerana lu tersalah skordeng atau Pak Long da bagi lu salah gambar .Itu bukan gambar Janda Limah yg lu follow up tanpa izin. Gambar yg lu bubur kat N3 lu itu adalah gambar Janda Limah yg duduk kat Mongolia , adik ipar si Aminah yg mati diletup kat Shah Alam . So tuduhan lu yg Janda Limah pernah sekelambu dgn Braehim Katak , pisau cukur,jenis muka tebal tampal dengan kulit babi 13 inci suku adalah seorang Janda bernama Limah yg duduk di Mongolia .Lega hati saya Bro.Good Try Bro!Gali bro jangan Tak Gali?

Pak Long Wednesday, July 14, 2010 10:03:00 PM  

Salam Isa,
Macam yang tuan hj kata la, good try.

Untuk tuan hj,
Jangan risau... Janda Limah yang asli ada lagi disisi...

Isa Thursday, July 15, 2010 12:38:00 AM  

hj jamaludin,

gua pun ucap syukur dan siap buat sujud syukur lagi bro... sebab lu tak jadi berdakapan dengan Janda Limah.

Gambar tu memang bukannya Janda Limah dan juga bukan adik ipar aminah...

tapi bak kata lu "Good Try" to you too....

Isa Thursday, July 15, 2010 12:39:00 AM  

Pak Long,

he..he..he... mungkin TGNA tau kot siapa Janda Limah yang asli...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP