IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Top List Blogger Lalang... kah..kah..kah...!!!

>> Sunday, July 25, 2010

Sebenarnya gua malas nak layan benda2 nih, tetapi apabila melibatkan member2 lain gua rasa tak syok aaarrr... terpulang pada lu orang punya persepsi. Bagi gua... eloklah blogger tersebut buangkan bloglist yang dia cop sebagai Blogger Lalang tu...

Kalau tak puashati dengan gua, ini email gua.... zergdukes@gmail.com lu boleh email kat gua, lagi pun dalam blog pun ada alamat email gua, nak tak nak jer... kan..??? Janganlah libatkan blogger2 lain tu... diorang tak salah apa pun...

Ini adalah C & P pertama yang berjaya gua cilok terlebih dahulu, hanya 3 calon terpilih sahaja... kah..kah..kah... blogger2 PR yang lain jangan marah aaaa... Cenangau, hang lambat sangat update Top Blog PR... tengok orang lain dah buat... kah..kah..kah...

Konco-Konco Blogger Lalang - Tiada Pendirian, Mulut Busuk, Paling Celaka Penghina Ulamak

11 IkutSukaLu...::

Unknown Sunday, July 25, 2010 11:26:00 PM  

Salam Isa,
Bangganya, Pak Long pun dok dalam senarai kaa... hihi...

Pak Oncu Sunday, July 25, 2010 11:33:00 PM  

ISA,,, gua nak pinjam kata kata sifu gua Nik Aziz,,,,,,,,,, ~~ poie jahanam~~ dgn mereka mereka yg lebel kan lu bloger lalang ,,,,, gua kenal lu secara peribadi,,,!!!!!!!!!

ISA Sunday, July 25, 2010 11:34:00 PM  

Pak Long; W'Salam...

Bukan senang nak dapat Pak Long oiii...

Harris Sunday, July 25, 2010 11:36:00 PM  

Hahaha..Sesuka dia je wat cam tu.Mcm bagusss je.Blog dia pn cam jamban x siap.

ISA Sunday, July 25, 2010 11:37:00 PM  

Pak Oncu,

Lu pun mungkin bakal tersenarai.. ha..ha..ha...

Adoiiiii... lawak gilerrr...

ISA Sunday, July 25, 2010 11:40:00 PM  

Harris;

Gua no komen bro...

keindahan ugama,  Monday, July 26, 2010 1:10:00 AM  

Dipetik dari kamus perbahasa:-
"Lalang yang terbakar, sicerek menumpang mati" maksudnya (Blogger ISA melibatkan diri dalam urusan orang lain;tapi mendapat kecelakaan kerana difitnah/dituduh buat celaka kepada blogger2 yang lain. Kalau tak faham maksudnya sama lah dengan perangai Panglima 7...........WTF.)

ISA Monday, July 26, 2010 1:21:00 AM  

keindahan ugama,

nasib badan bro....

jai,  Monday, July 26, 2010 1:27:00 AM  

Salam bro ISA.

Lalang ke, rumput ke, semak ke, yang penting kita tau apa tujuan atau niat kita menegur jika pemimpin2 kita buat benda yang tak betul.

Kita tak mau pemimpin2 kita jadi seperti pemimpin2 di sebelah sana seperti di bawah:

http://www.malaysiakini.com/news/135625

Kita mahu minda kita bebas dan tak takut untuk mengkritik kalau pemimpin2 kita buat benda yang tak sepatutnya.

Nak wala' tak tentu pasal bo layan!!!

Adiosss...

ISA Monday, July 26, 2010 1:56:00 AM  

Salam Jai,

Bau badan umnoApco masih melekat kuat lagi bro... hahaha...

Unknown Monday, July 26, 2010 12:47:00 PM  

huahuahua agak2 budak sengal mana le punya blog buli bah kalau kau itu

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP