IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

TGNA Cabar Gua Main Snooker...

>> Friday, July 30, 2010

Fuyoooo.... Tuan Guru Nik Aziz main snooker beb.... cayalah.... boleh lawan dengan gua nanti.... ha..ha..ha.... breakpoint gua 95 jer...


Baca di sini.

3 IkutSukaLu...::

Lang Friday, July 30, 2010 6:03:00 PM  

salam bro...

hehehe... boleh tahan jugak orang tue tu ye... sebenarnya tgna tu nak kasi tau... main snuker tak haram... sapa2 boleh main.. yg jd haram tu kalau ada betting... atau sampai lupe diri lupe waktu...

tp kan.. pe yang haram jadah sebelah menyebelah tgna tu dok pandang2 dan senyum2... mcm klik gerombolan je... sepatutnya dorang pon pegang kayu jugakla.. celen tgna... baru rockz bro...

Anonymous,  Friday, August 13, 2010 1:35:00 PM  

Good dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you as your information.

Anonymous,  Monday, June 25, 2012 7:27:00 AM  

oooh kalau bertaruh je haram sb main duit..kalau saja2 main x apa..ohhhh mcm ni sy pun nak main snuker jgk la :)

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP