IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Terima Kasih Kawan2 Seperjuangan & Panglima7.

>> Tuesday, July 27, 2010

Kepada semua Kawan2 Seperjuangan,

Gua ucapkan terima kasih kerana memahami kedudukan sebenar, gua hanya mempertahankan diri gua dari bahan fitnah sahaja dan bukannya nak cari gaduh dengan sesiapa pun.

Di bawah ini adalah jawapan dari panglima7 yang gua C&P dari ruang komen blog beliau. Bersama itu juga gua menjawap komen balas beliau.

Panglima7 said...

Lembutnya bahasa saudara ketika menulis di blog saya yer...ermm.
(Bukankah ini balasan komen terawal gua dalam blog lu... sebelum gua mengeluarkan N3 Perang Nuklear terhadap lu..??? Dan gua siarkan juga dalam n3 gua.)

Saya tak nak komen apa-apa...kerana saya percaya tiada perkataan pelacur politik diletakkan di posting saudara itu sebelum ini.
(Setelah membaca jawapan dalam blog lu, buat gua tergelak saja. Lu boleh buat fitnah lagi mengatakan gua tak letakkan perkataan "Pelacur politik" pada gambar Maria Ozawa. Padahal n3 tersebut telah di baca oleh beberapa orang sebelum ianya di padamkan.)

Mengenai listing blogger lalang. Kenapa pula mereka tak terlibat. Merekalah yang mengutuk dan memaki hamun saya serta mencerca saya seperti org yang tak ada agama aje bagi membela dan memeriahkan blog saudara. saya tak kisah semua itu... pasal telinga saya dah tebal dengan setiap cercaan. Ini bukan 1st time saya berperang di dunia cyber dengan puak-puak UMNO. Cuma terkilan benar terpaksa berperang dengan saudara yang mati-mati mengaku berjuang atas dasar kebenaran rakyat tetapi dalam masa yang sama mengecam pemimpin pilihan rakyat ke tahap yang hina. Mungkin saudara dan konco2 suka mengutuk pasal nak glamer dan ramai pengunjung agaknya. Lantaklah.. apa saya herannn!!!
(Apa jenis manusia lah lu ini, memang tepatlah dengan gelaran Patih Karma Wijaya.)

Glamer dalam blog boleh dibawa ke kubur ke? Takde maknanya saya nak glamour...bukan dapek apa pun....dapat caci maki dari saudara dan konco-konco saudara adelaa..
(Nak glamour...??? kalau glamour ada masyukkk ok jugak... ini bil internet pun bayar sendiri... lagi mau kejar glamour ke... tak boleh bawa masuk kuburkan.. lu pun tau.. lagi mau membodohkan diri buat apa...???)

Baca posting saya dah tahu saya bukan ahli UMNO. Saudara mandai-mandai ajer buat cerita. Nak tahu saya parti mana...semaklah dengan Pakatan Rakyat.
(Ohh.. lu tuduh gua mandai2 buat cerita kata lu ahli umno...??? Siapa dulu yang mandai2 buat cerita kata gua agen umno musang berbulu ayam dalam unsur hasutan..??? Lu atau gua...??? Sudah lupa ka...???)

Kalau saudara mahu saya buang bloglist lalang tuu....bersama dgn blog konco-konco saudara tuu. Mohon maaf laa...dan berjanji tidak akan mencaci pemimpin PR sebegitu ruper....itu ajer yang saya minta, kerana saudara telah menambah ramaikan penyokong UMNO dan pembenci Pakatan Rakyat.
(Bloglist lalang tu tak menjadi kudis pun buat gua, kalau lu berdegil tak nak buang, itu hak lu.. itu blog lu suka hati lu lah. Bagi gua takda hal... bagi blogger2 lain yang lu libatkan tu.. lu jawap la sendiri...

Lu buat fitnah terhadap gua, Lu suruh gua minta maaf dengan lu... kah..kah..kah... lu memang pelawak handalan... Macam perangai PRDM jelah... orang yang buat laporan polis yang kena tangkap, sedangkan orang yang dilaporkan bebas... sebijik macam perangai umno.)

Kalau setuju....kita deal. Kalau tak setuju...terpulanglah.
(Gua sama sekali tak akan tunduk dengan permainan kotor lu.. Lain kali bebaskan minda... sebelum berbicara.)

Tak perlu nak email saya....saya selesa dan ada di sini.
(Yang ini gua tak nak kata apa2... pro & kontra jika meletakkan email address di blog)

Panglima7.
July 27, 2010 10:03 PM

8 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Tuesday, July 27, 2010 11:43:00 PM  

bos...dh x yh lyn lagi...org gila tu..

Unknown Tuesday, July 27, 2010 11:45:00 PM  

Salam Isa,
Pak Long mintak hang jangan dok layan la orang akai pendek macam tu...

Anwar sendiri redha kita sekeh kepala dia bila tak kena, apa hal mamat ni pulak yang rasa sakitnya...

Nak berpolitik, tapi reverse psikology pun tak khatam...

Prof. Era Pasca Wednesday, July 28, 2010 12:08:00 AM  

raya da dekat... raya da dekat... nanti mintak mahap 0-0... semalam nisfu saaban... buku dosa dan pahala di tuakr baru... hehhe

no komen... ngeeeee.....

author faethal Wednesday, July 28, 2010 12:23:00 AM  

Salam bro ISA,

Buang masa ja layan mamat cetek akai ni,
Boleh naik darah tinggi bro!
Hehehe..

keindahan ugama,  Wednesday, July 28, 2010 1:00:00 AM  

Khas untuk Blogger ISA
Masih nak lancar Nuklear ke?

ISA Wednesday, July 28, 2010 1:21:00 AM  

Assalamualaikum kepada sahabat2 semua,

Inilah entry terakhir gua buat mamat tu..., kan ke tanda ucapan terima kasih tu.. adalah pengakhiran sesebuah kisah... so kisah perang nuklear dah tamat. (Bagi gua la... ha..ha..ha...)

Terima kasih sekali lagi gua ucapkan di atas nasihat kalian semua...

Sayang jugak lu orang kat gua.... kih..kih...kih....

jai,  Wednesday, July 28, 2010 2:07:00 AM  

Salam bro ISA.

Dengan hanya berkomunikasi di alam siber tanpa mengenali antara satu sama lain bukan beerti kita tidak boleh bekerjasama bila ada di antara kita diserang oleh Jin Toncet.

Ingat pesanan Wonder Pet...

Apa yang penting... Kerjaaa samaaa!!!

Kah kah kah...

Jangan lupa menonton Wonder Pet setiap hari jam 2.30 petang di TV9.

Kah kah kah...

ISA Wednesday, July 28, 2010 2:31:00 AM  

Salam Jai,

hehehe...

betul tu bro... siap tau waktu siaran wonderpet tu...

gua ingatkan lu hanya layan cerita nazri si siputbabi jer.... kah..kah..kah...

Lu pun... gua ucapkan terima kasih juga bro...

Usaha dan kerjasama kalian amat gua hargai... teruskan perjuangan jahanamkan umnoAPco dari muka bumi malaysia...

Bebaskan Malaysia dari cengkaman to BeEnd.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP