IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tanda2 UmnoApco Nak Mampus...!!!!

>> Tuesday, July 13, 2010

 


Lokasi: Rumah Ketua Cawangan Umno di sini.

Lu orang agak2 itu tandanya apa...???

Samalah seperti yang dihadapi di Sungai Petani, Petaling Jaya Selatan dan lain2 kawasan, malahan dengan menyekat permit akhbar PR juga merupakan tanda2 ketakutan mereka yang semakin ketara. Sebenarnya puak2 lanun melayu umnoapco yahudi laknatullah ini dah bengong tahap sewel... akibat kemelut dalaman yang semakin meruncing dan kemerosotan sokongan melayu. Gua harap cepatlah berkuburnya parti malaun2 tu semua.

Dan jangan lupa untuk memeriksa daftar undi lu orang semua..., kerana SPR kini sedang dalam usaha memindah dan memecahkan alamat/kawasan nama2 pengundi berdasarkan peratusan undi yang banyak mengikut Parlimen dan Dun yang di menangi oleh PR. Seperti apa yang berlaku dalam PRK Parlimen Hulu Selangor tempohari.

Kepimpinan PKR sudah maklum akan perkara ini dalam sesi penerangan pada hari Sabtu lepas.

Lawan tetap lawan.....

2 IkutSukaLu...::

Lang Tuesday, July 13, 2010 4:29:00 PM  

salam bro...

nak cakap tanda2 pada bendera2 tu payah juga bro... sebabnya kalau dah dekat pru nnt lu tengok tetiba bendera2 tu jd baru dan banyak jumlahnya... diorang ni pedulik apa sama bendera... fulus mania is nomber one...

tp kalau pasal sekat akhbar tu memang tanda2 pru dah dekat... kalau tv dah tunjuk senarai dan gambar agen cia, terorist pada setiap waktu laluan penaja.. tu tanda dah terlalu hampir.

2004 dan 2008 sudah mengajar rakyat malaysia apa itu tanda2 hampirnya pru...

ISA Tuesday, July 13, 2010 9:24:00 PM  

Lang,

Betul tu... so get ready jelah..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP