IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sepol Pun Bernafsu Juga....

>> Sunday, July 25, 2010

Mohd Saiful: Lepas serah dokumen, kami bincang tentang jadual kerja, tidak lama lepas itu beliau tanya satu soalan.
Mohd Yusof: Apa soalan itu?
Mohd Saiful: Can I fuck you today?

argh!! , so simple nya .. straight to the point ..takde feeling2 romantik mau kasi ghairah semaksima mungkin.. takda ringan2 dulu ka...???

Mohd Yusof: Apa reaksi kamu ketika diajukan soalan itu?
Mohd Saiful: Marah dan takut.
Mohd Yusof: Ada kamu kata apa-apa?
Mohd Saiful: Tolak pelawaannya.
Mohd Yusof: Apa kamu kata bila menolak?
Mohd Saiful: Saya kata saya tidak mahu melakukannya.

Apa reaksi lu orang sekiranya kalau ada orang nak liwat kamu..? Sudah tentu kamu takut, dada berdetup-detap... sekurang-kurangnya pasti kamu akan memberontak bukan macam dealing jual besi buruk. Paling tidak, mau penumbuk singgah sebijik kat muka... kalau di paksa. Mau kasi panas lagi, lu terajang Anwar sampai patah pinggang...

Mohd Yusof: Anwar kata apa-apa bila kamu kata tidak hendak melakukannya?
Mohd Saiful: Dengan nada marah, Anwar kata “what” (apa)?
Mohd Yusof: Apa respon kamu?
Mohd Saiful: Saya ulang yang sama.
Mohd Yusof: Seterusnya?
Mohd Saiful: Anwar agak marah, dengan itu saya takut. Anwar arahkan ke bilik tidur utama.

Sepol....!!! Lu takut terus masuk bilik, bro... di mana sifat kejantananmu itu..? Pondan pun happening la... bro...

Mohd Saiful berkata, beliau kemudian mengikut arahan Anwar dan Anwar selepas itu menutup langsir dan lampu bilik. Beliau berkata Anwar seterusnya meminta beliau untuk membersihkan dirinya di bilik air.

Mohd Yusof: Masa itu dah buka pakaian?

dup..dap..dup..dap.... suspen nak kena balun....

Mohd Saiful: Ya.
Mohd Yusof: Lepas bilas diri?
Mohd Saiful: Saya ambil tuala dalam tandas, saya keluar dengan bawa baju kemeja saya warna putih dan gantung di tempat pemegang almari.
Mohd Yuof: Kamu bertuala?
Mohd Saiful: Saya bertuala.
Mohd Yusof: Masa keluar dari bilik air, nampak di mana Anwar?
Mohd Saiful: Saya nampak, Anwar dihujung penjuru katil, di bahagian kaki sebelah kanan.
Mohd Yusof: Apa Anwar buat pada masa itu?
Mohd Saiful: Dia berdiri pakai tuala putih dan mengarahkan saya untuk pergi dekat dia, lalu dia peluk saya sambil berdiri.

Aksi meliwat pun bermula... Sedikit pun tanpa bantahan atau adegan bertumbuk mempertahankan maruah diri... dengan relanya menadah juboq...

Ketika itu, peguam Karpal Singh yang mewakili Anwar membuat permohonan agar prosiding seterusnya dijalankan secara tertutup. – Bernama.

Kesimpulannya, Skrip begitu cemerlang sekali.

Dan terkini.., Farah Azlina. pulak kena liwat dengan Sepol. Lu orang tukarkan nama Anwar sebagai Sepol dan Sepol sebagai minah tu pulak... Amacam.... best tak skrip dia... nak lagi best si minah tu penerajang Sepol sampai patah pinggang... sebab tak rela maaaa....

p/s: Bukankah gua dah katakan sebelum ini... tanda hitam kat dahi tu... kesan daripada tenyeh dahi kat dinding beb... macam yang MahaFiraun cakap kat Anwar masa dulu-dulu tu.... kah..kah..kah...

4 IkutSukaLu...::

matkambing,  Sunday, July 25, 2010 5:39:00 PM  

kah,ka,kah! inikah yang dikatakan isi perut telah terburai?

keindahan ugama,  Sunday, July 25, 2010 7:53:00 PM  

Saya rasa skrip kat N3 ini disensor ka? Waktu bila DSAI pakai gel Kelly ha??????????????

Isa Sunday, July 25, 2010 8:15:00 PM  

matkambing,

Dah terburai.. tapi masuk ICU, operasi menyelamatkan... ha..ha..ha...

Isa Sunday, July 25, 2010 8:16:00 PM  

keindahan ugama,

Bukan gua sensor bro... Bernama yang sensor... kah..kah..kah...

Pasal tu Kapal Sink.. suruh buat secara tertutup...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP