IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pesanan/Ingatan Buat Semua Wanita.

>> Tuesday, July 13, 2010

Pompuan kalau ngan ber'shopping', kira pecah kepala la orang kata.

Kadang kadang kita kalau terlampau ghairah sangat ber'shopping' di shopping complex, bukan kita kisah pun keadaan sekeliling. Masa masa genting macam ni la tanpa kaum pompuan sedari, ramai mamat yang mata keranjang melampiaskan nafsu serakah depa dengan joli katak menelanjang kita dengan kamera tersembunyi. Mata jahat mereka menelanjangi kita malah ada yang videokan untuk edaran kat kawan kawan satu kepala.

Disini kak Ros perturunkan satu cara macamana nak kesan HIDDEN CAMERA atau kamera tersembunyi dalam bilik persalinan di butik butik dalam sesetengah pasaraya. Caranya agak mudah iaitu bawa henfon masuk kedalam bilik persalinan. Tapi pastikan yang henfon kita tu berfungsi, boleh buat panggilan luar.

Masuk saja kedalam bilik persalinan dan sebelum mulakan apa apa, terus buat satu panggilan dulu. Kalau panggilan kita terganggu dan gagal membuat panggilan luar, itu bermakna bilik tersebut ada kamera tersembunyi...!!!

Panggilan terganggu kerana di halang oleh fibre optic semasa pemancaran signal dari henfon berlaku. Tolong beringat dan beritahu anak anak kita, kakak kakak dan adik adik kita untuk mengelakkan mangsa yang tidak berdosa ini menjadi mangsa dari HIDDEN CAMERA atau kamera tersembunyi ini. - Sumber

p/s: Musim shopping sakan akan tiba tak lama lagi... jadi beringat-ingatlah semua supaya tidak menjadi mangsa sebagai pelakon free...

4 IkutSukaLu...::

kulupSakah Tuesday, July 13, 2010 12:18:00 PM  

aku dah email nombo baru, kahkah

Lang Tuesday, July 13, 2010 4:24:00 PM  

salam bro...

inilah penyakit jiwa zaman sekarang.. jd berhati2 lah wahai kaum hawa..

ISA Tuesday, July 13, 2010 9:25:00 PM  

kulupSakah,

Betul2 hantu... bro..

ISA Tuesday, July 13, 2010 9:26:00 PM  

Lang,

Lagi maju teknologi, bertambah teruk pulak jadinya...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP