IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pemimpin umnoapco Penang...???

>> Monday, July 05, 2010

Kebanyakkan orang melayu Penang suka jual tanah kat cina.dapat duit banyak beb... bila dah jual dan dapat duit apa lagi enjoy la puas2... lepas tu bila duit dah habis marah pulak kat cina pasal bangunan tanah yang dijualnya.

So... siapa yang bangang dalam hal ni.... cina dah beli tanah tu sukahati mak bapak dia la... nak buat apa pun. Dah jadi hak dia... siapa yang suruh lu orang melayu2 penang jual tanah mak bapak lu orang kat cina, dah tu tak puas hati pulak... bodoh bin banggang punya bangsa... lepas tu buat isu perkauman..

Kenapa masa Gerakan/ubn memerintah sebelum Mac 2008 (PRU-12) lu orang tak nak bantah... kenapa semua pemimpin2 umnoapco yahudi laknatullah tu... duduk senyap membesarkan teloq masing2, bila dah kalah PRU dan DAP memerintah baru kepala otak diorang bergegar dan terfikir soal tanah orang melayu yang dah banyak tergadai kepada Cina... terus nak salahkan Kerajaan PR Penang.

Wooiiii... melayu2 umnoapco Penang yang bangang takda otak..., pemimpin2 umnoapco Penang selama Gerakan memerintah dan sebelum2nya asyik membesarkan teloq depa..., bila kalah PRU.. dan Kerajaan Penang beralih pemerintahan teloq depa dah tak boleh nak besar lagi dah... sebab fulusnya tak masyuuuukkkkk.... Lu orang semua kena kencing jer.. dengan pemimpin2 umnoapco penang selama nih...

Ini jamban melayu penang, tapi dah jual kat cina penang 
lepas tu melayu mengamok kat cina pasal guna jamban tu...

Masa Pak Lelah jadi PM.. dia Ahli Parlimen Kepala Batas Penang, apa yang dia buat untuk orang melayu Penang...???? Hangpa pikiaq la sendiri.... jangan jadi bangang..., la.. ni.. PM kesayangan hangpa nak naikkan harga tol jambatan... awat hangpa tak mau bangkang pulak... atau hangpa nak buat demonstrasi salahkan Kerajaan Penang yang dok ada la ni...

Sekarang... nak coverline silap diorang tu... mainkanlah isu perkauman cina halau melayu penang lah.... dan ulang cerita kat TV konon rumah kena roboh, kedai kena roboh dan pelbagai lagi... sedangkan dari zaman Koh Tsu Koon lagi.. lu orang semua dah kena perambat dah...

Gua tau la... sebab Tanjung Tokong tu tempat permainan gua.... Balik Pulau rumah tok menakan, pak menakan gua ramai..., Teluk Kumbaq masih ramai lagi adik beradik sedara mara kat sana... janganlah lu orang semua jadi bodoh di perbodohkan oleh pemimpin umnoapco penang tu...

8 IkutSukaLu...::

CodeNameSomaliPirate Monday, July 05, 2010 11:17:00 PM  

Sdr ISA

Berdoalah banyak2 sbb Tg Tokong tempat permainan lu, Balik pulau rumah tok penakan, telok kumbaq yg ramai adik beradik lu tak lama lagi tinggal sejarah sempena satu penggal pemerintahan khalifah DAPig.

At least 50 tahun BN pegang lu sempat lagi bermain-main di Tg Tokong

hj jamaludin,  Monday, July 05, 2010 11:46:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
SomaliPirate
Puak UMNOBNAPCO dah habis makan kenyang selama 50 tahun (jual tanah Melayu PP) dan tinggalkan najis (kalah PRU 12)di Pulau Pinang. Lepas itu puak Laknatullah lu kata najis pun Pakatan Rakyat tak reti nak istinjak .Puak Laknatulah lu dah perhabiskan tanah Melayu , hinggakan PP Melayu hidup larat menumpang di PP ,sekarang lu baru sedar kesilapan puak laknatullah memerintah selama 50 tahun di PP . Sekarang lu nak suruh orang lain cebok buntut puak laknatullah lu . Memang bangsat puak lu.Lu megah dgn dosa dosa di perlakukan oleh puak laknatullah lu selama 50 tahun memerintah PP .

CodeNameSomaliPirate Tuesday, July 06, 2010 1:00:00 AM  

Haji

Setakat bismillah pembuka kata je tak guna!

Kena ingat majoriti di sana sape. Jgn perasan le DAPig sayang dengan orang melayu ni melainkan sebagai pencacai untuk menyampaikan hajat mereka sahaja. Tak usah bangga le.

Nih haji, dah pergi mekah tapi mulut lu busok la. Kalau UMNO laknatullah, khalifah guan eng ape? wali Allah?.

CodeNameSomaliPirate Tuesday, July 06, 2010 1:04:00 AM  

Sdr ISA, bro:

Wa ucap terima kasih kerana lepaskan komen wa dlm blog ni. Lu GENTLEMAN la sbb byk blogger lain yg sama waktu dgn lu gerenti gantung komen cam wa tak keluar punya!

Bravo

baginda® Tuesday, July 06, 2010 8:40:00 AM  

suka lak bro isa nih.. haha

layang kan aje Umno cawangan Somolia tu..

GERAKAN perkudakan UMNO di PENANG TAKPE.. GERAKAN tu orang MELAYU ke orang SOMOLIA?

MADER kata biar tinggal 1krusi kat Penang pun tetap bagi GERAKAN sebagai KETUA MENTERI... hahah

SOMOLIA nih orang PENANG ke? Kemudian aku nak tanya PIRATE tu sape yang pilih DAP memerintah PENANG? NAJIB ke? RAKYAT mereka? PIKIR guna OTAK bukan guna OTAK UMNO...

PERINTAH PERAK bukan rakyat pilih.. BODO!

Anonymous,  Tuesday, July 06, 2010 9:31:00 AM  

salamz..
hehehe....
silap mmg melayu.. sikitul mmg ada dlm masyarakat kita..
nak jadi pak pandir pun boleh..
tepuk dada .. terasa sakit, semua kena telan air liur atas silap org terdahulu..
demi menjaga perasaan kaum lain melayu jadi LAYU kerana budibahasa sedang yg lain semakin menyinga.
patut ke melayu mengalah dan serahkan kepimpinan ini kepaya yg layak.. ala MERITOKRASI.....

"BETULKAN YG BIASA .. BIASAKAN YG BETUL"

dina nur zulaikha

Anonymous,  Thursday, July 08, 2010 1:15:00 PM  

salamz


"PERINTAH PERAK bukan rakyat pilih.. BODO!"

Selasa, Julai 06, 2010 8:40:00 AM


perak di perintah oleh warga asing ke?

jgn kerana x dapat, buat persepsi yg x elok.

yg perintah perak pun melayu apa.. mb nizar keturunan cina.. mb sekarang dari dkk.. tapi rakyat malaysia yg beragama islam..

ingat rukun islam, iman...
solat, haji..
puasa.. semuanya sama.. selagi muslim..

jgn perlekeh sesiapa.. x tau siapa yg bakal masuk neraka.

dina nur zulaikha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP