IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Patutkah Mereka Di Kekalkan Dalam PRU-13..???

>> Wednesday, July 14, 2010

Laporan akhbar The Star 24 June 2010 mendakwa bahawa pasir bernilai jutaan ringgit telah secara haram dikeluarkan dari Sungai Johor. Dan ini telah berlaku sejak 3 tahun yang lalu.

Penyiasat The Star mendapati pasir tersebut dijual ke Singapura. Siap dengan peta terperinci lagi macam mana pasir Johor ini dibawa keluar.

Tetapi si Mat Sembab ni kata Khalid tak mampu urus isu curi pasir...?


Nampaknya seperti meludah ke langit jer... dengan apa yang Mat Sembab ni perkatakan tentang kes curi pasir di Selangor... pedepek jatuh kena batang hidung TPM sendiri. Ini ke... jenis mentaliti seorang yang bergelar TPM.

The Star 24 June 2010. - SAND PIRATES: MILLIONS FLOATED OUT OF THE COUNTRY VIA SUNGAI JOHOR.

Itu pasal gua dah cakap... menteri2 umnoapco ni.. dan semua sekutu diorang dari utara sampai ke sabah semuanya jenis celaka haramjadah jer...

Lu orang baca sendiri berita dari 2 akhbar tersebut dan pikirlah sendiri..., patutkah mangkuk2 seperti ini di kekalkan lagi dalam PRU-13 nanti...???

Tahu nak sumpit orang jer... sendiri kena sumpit buat bodoh macam sialan...

2 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Wednesday, July 14, 2010 5:43:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro ISA
Gua ingat , gua kena mintak maaf dengan lu kerana gua selalu berlainan pandangan dan anggapan.( salah erti, salah peneriman dan berlainan pandangan) SeMalam Si Sembab TPM 1 Malaysia kata kat TV yg Ketua Polis Selangor Si Khalid tak pandai jaga daerah Negeri Selangor pasal kecurian Pasir. Bukan Menteri Besar Selangor Si Khalid tak pandai jaga Pasir Selangor. Kes curi pihak Polis kena pantau dan tangkap pencuri. Bukan tugas MB Selangor kena pantau dan tangkap pencuri. Ini yg gua paham si sembab cakap kat TV.So Polis di Selangor tak buat kerja atau buat buat tak pandai atau buat buat bodoh atau memang bodoh????? Perihal di johor , pasir johor jual kat Temasik gua dikecualikan dari mengomen.

Lang Wednesday, July 14, 2010 6:41:00 PM  

salam bro...

ijin kan aku berpatun...

paku dulang paku serpih
pipi kembang hidung pipih
ngata orang awak yg terlebih
menjadi menteri pikirnya pitih..

mentaliti zaman sekarang..

curi pasir diselangor haram...
curi pasir dijohor halal...

bro kalau senang baca link dibawah.. satu persepsi yg berbeza dengan apa yg kita 'persep'kan

klik sini bro...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP