IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Panglima 7 Tuduh Gua Agen umno, Musang Berbulu Ayam... Kah..kah..kah...

>> Saturday, July 24, 2010

Di sebabkan oleh N3 yang gua petik dari blog Kerajaan Rakyat, ada orang yang mengelarkan dirinya Panglima 7 sudah buat fitnah sama gua.... kah..kah..kah... sengal punya tuduhan ntah sekolah sampai darjah berapa daaa... mamat nih....

Dan N3 ini juga di siarkan oleh blog Rakyat Marhaen. tapi yang jadi agen umno adalah gua sorang jer... kah..kah..kah... bertambah melantun-lantunlah kebodohan si Panglima ini.

Kalau di Melaka di tubuhkan sekolah untuk ibu2 mengandung anak luar nikah, elok jugalah di Selangor ini di tubuhkan sekolah untuk orang2 dari Parti Pakatan Rakyat yang sengal dan benggong. Boleh join dengan Perkasa nih...

Ikutkan hati yang tengah membara ni... mau panjang lebar gua punya seranah kat mamat Panglima Senggal ni... tapi sabar... ahhh.. malas mau layan jenis penghasut dan parasit jenis ni... inilah salah satu contoh Melayu yang ada PhD... boleh duduk dalam satu kain sama itu rombongan makcik kiah.... kah..kah..kah....

Ini balasan komen gua dalam blog Panglima 7.

Salam Panglima 7,

Nampaknya tuduhan saudara tidak berasas sama sekali.

1) Lihatlah link sumber darimana n3 tersebut di ambil, ianya dari blog kerajaan rakyat.

2) Blog Kerajaan Rakyat adalah blog tegar Pakatan Rakyat. Kepunyaan Saudara Sofi.

3) Saya dan saudara Sofi dan beberapa blogger ternama yang lain bersama2 menghadiri perjumpaan sulit dengan Saudara Anwar Ibrahim di Lake Club awal tahun ini.

4) Nampaknya saudara tidak mengenali blog saya dari awal lagi dan pendirian/sokongan saya terhadap Pakatan Rakyat.

Akhir sekali, peduli apa dengan tuduhan saudara terhadap saya. Lagipun saya bersuara melalui blog atas kepentingan rakyat dan bukannya kerana parti.

Melalui blog juga saya menghentam semua parti yang mana pemimpinnya terpesong dari amanah membela rakyat. Tidak kira samada ianya PAS, PKR mahupun DAP (PR). Dan sudah pasti musuh utama saya semestinya puak2 umno laknatullah, yang ingin benar saya melihatnya berkubur dalam PRU-13 nanti.

Dan blog saya adalah blog neutral. Mana pemimpin yang menyalahgunakan kuasa tetap kena maki dan di belasah. Gua tak peduli, malahan Anwar Ibrahim, Haji Hadi, Lim Kit Siang pun saya maki...

Saya bukan jenis Pak Angguk macam saudara dan saudara mara saudara dalam umnoApco yahudi laknatullah itu semua, yang mana apabila pemimpinnya kentut pun di katakan wangi... piiiraaahhhh... itu bodoh bin tolol namanya... WTF....

Mengapa dengan membaca N3 tersebut, saudara telah membuat tuduhan melulu tanpa usul periksa, dan membuat N3 berunsur hasutan pula.

Inilah sikap melayu yang suka membuat tuduhan dan menimbulkan kekeliruan kepada rakyat. Dan saudara adalah contoh melayunya.

Buang saja nickname Panglima itu kerana ianya tidak ubah seperti kisah2 Panglima dalam hikayat melayu yang mudah terpengaruh dan termakan fitnah dan juga suka memfitnah, serta berakal senteng.

Dan mengapa saudara marah sangat dengan N3 tersebut..??? Adakah kerana saudara juga terlibat dalam reatreat tersebut... yang merupakan satu pembaziran.

Harap saudara dapat menarik balik N3 saudara yang berunsur fitnah itu.

Apa punya orang daaaa.... perghhh... Panglima konon... Panglima taik kucing daaaa.... sengal melantun-lantun... pi baca sampai habis.. baru main politik laaaa...

Adusss... Bro. Sofi... lu selalu meeting dengan Anuar Brahim... lu ada kenal ka... atau pernah jumpa ka... sama ini Panglima 7...., kalau lu jumpa sama dia tolong kasi tazkirah sikit... siapa itu ISA...., dan tolong jentik sekali teloq dia.... on behalf of me...

35 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Saturday, July 24, 2010 9:39:00 PM  

hahahahaha hantammm ISA,,,,,,,,

sim_2096 Saturday, July 24, 2010 9:41:00 PM  

Bro ISA, gua tetap support lu bro, sape yg salah kite bangkang,
sape yg betul kite sokong,
x kisah la dari mane pun pihak yg melakukannya...
kalo BN - APNO,MIC,MCA & the geng buat benda yg betul, kita mesti sokong...
kalo PR - PAS,PKR,DAP buat benda yg salah, kita mesti tegur...

dan begitulah sebaliknya...

Yang benar tetap benar,
Yang salah tetap salah,

Lu pedulikanlah ape org nak ckp..

Lu betul, gua follow lu...
Lu salah, gua hantam lu...

Anonymous,  Saturday, July 24, 2010 9:47:00 PM  

Buat apa kau layan bangang tu!

sparqzx,  Saturday, July 24, 2010 10:01:00 PM  

salam bro...

teruskan perjuangan bhai... celik kan mata-mata mereka yang buta...

Panglima7 Saturday, July 24, 2010 10:20:00 PM  
This comment has been removed by the author.
Panglima7 Saturday, July 24, 2010 10:22:00 PM  

Jul 24, 2010
Jawapan Saya Kepada Saudara ISA....
Salam ISA.

Sila Klik Komen ISA di Sini

Saya terpaksa menulis di sini kerana di ruangan komen hanya terhad kepada 4000 patah perkataan sahaja. Komen saya sudah melebihi had di atas.
_________
hahaha....!!!Hamba ingat tuanhamba ini hebat...rupanya tidak.

Kenapa pula tuduhan saya tidak berasas??? Sekiranya tuanhamba sudi mengambil blog lain untuk pengisian blog saudara..ini menunjukkan saudara setuju atau menyokong blog tersebut. Ini dibuktikan dengan komen kaki saudara. Tidak semestinya blog yang menggunapakai nama "Kerajaan Rakyat" atau apa sahaja yg mirip Rakyat...maka ianya menyokong perjuangan Pakatan Rakyat itu sendiri.

Sejauh mana benarnya perjumpaan saudara dengan Saudara Anwar Ibrahim...tidaklah saya dan yang lain-lain ketahui.

Tetapi dari kenyataan saudara...saudara lebih TOTOK dari UMNO Totok itu sendiri... :))) Relak saudara.

Kalau saudara mengelar UMNO sebagai Parti Laknatullah...dan ingin melihat UMNO tumbang dalam PRU ke 13 nanti....sedangkan cakap-cakap dan komen saudara terhadap Pakatan Rakyat sungguh jauh menyimpang dan tersasar dari matlamat saudara......bagaimana mungkin saudara ingin melihat UMNO Tumbang dalam Pilihanraya Umum nanti???

Cuba terangkan pada hamba dan semua....bagaimana boleh saudara tumbangkan UMNO & BN nanti ???

Komen saudara dalam topik itu sahaja...sudah menambah dan memberanak pinakkan lagi penyokong2 kepada UMNO & BN. Lihatlah komen pembaca di situ...itu buktinya. (mereka tidak akan menderma walau satu sen kepada Pakatan Rakyat dalam Piliharaya nanti...atas topik saudara itu )

Kita kena cerdik saudara....kalau setakat perjumpaan dgn Anwar Ibrahim belum tentu menunjukkan saudara sudah cerdik dan hebat dalam sepak terajang politik.

Kalau hendak tumbangkan UMNO & BN....tuanhamba tidak perlu jadi NEUTRAL atau orang atas pagar (pengundi atas pagar) atau dalam bahasa lain....JADI LALANG. Tidak tetap pendirian atau tidak menyokong mana-mana parti. Kalau dah tak sokong mana-mana parti Macammaner nak tumbangkan UMNO & BN. Tuanhamba nak buat gerakkerja macammana....nak melihat dan nak tumbangkan UMNO....dengan mengutuk dan menfitnah Pakatan Rakyat...UMNO BN boleh Tumbang??? Pandir sungguh politik saudara ni.!!! Belajar dengan Saudara Anwar Ibrahim kaa..???

Menghentam semua parti termasuk Pas, PKR dan DAP bukan satu tindakan yang bijak...tetapi Tolol.!!

Sambungan lagi...tempat terhad

Panglima7 Saturday, July 24, 2010 10:22:00 PM  
This comment has been removed by the author.
Panglima7 Saturday, July 24, 2010 10:24:00 PM  

Ako marah sangat pasal hang tolol sangat sama macam ADUN Manikavasagam. Kalau orang lain baca blog saudara...dah tentu persepsinya... saudara adalah penyokong totok atau tegar UMNO & BN. Dalam politik...Takde pun perkataan NEUTRAL. Neutral ini cakap orang yang penakut yakni tak sokong mana-mana pihak. Takde apa faedahnya jadi Neutral....macam anjing menyalak bukit. Sana salak...sini salak...bukit tak runtuh pun. UMNO & BN tak tumbang pun kalau Neutral.

Kalau nak kutuk atau lawan komen saya pun....kutuklah dan komenlah dengan cara yang berhemah. Biarlah dakwaan saya itu dijawab dengan alasan yang konkrit dengan data...yang kerajaan PR ini membazir...bukan disokong dengan cakap kononya pernah buat perjumpaan dgn Anwar Ibrahim. Buatlah calculation nyer...Nyatakan tempat mesyuarat alternatif yang lebih murah dan kenapa mesti nak mesyuarat di Port Dickson hotel." Saudara dah siasat ker...ada kemungkinan tuanpunya hotel tersebut kawan rapat pada Saudara Anwar Ibrahim dan bagi potongan dan diskaun hebat kepada PR bahkan merupakan penyokong Saudara Anwar Ibrahim dalam diam!!!

Bukannya dengan menjawab tuduhan saya dengan mengutuk peribadi nama timangan saya. Nama saya itu tiada kena mengena dengan tuduhan saya terhadap saudara. Jawablah dengan data dan juga fakta bagi mempertahankan diri atas tuduhan saudara itu terhadap Pakatan Rakyat yang saudara gunapakai melalui sumber blog Kerajaan Rakyat.

Kalau saudara mengamalkan sikap mengutuk peribadi saya dan nama saya....nyata tindakan saudara seperti kebudak-budakan lagi hingusan.

kenapa saudara nak salahkan bangsa Melayu atas tuduhan saya? Saudarakan Melayu juga. hanya orang UMNO yang selalu menggunakan Melayu dan mengaitkan melayu dalam siri-siri ucapan mereka.

Saya akan menarik balik entry saya itu jika saudara ISA dapat membuktikan kepada semua dengan data dan fakta yang Kerajaan PR itu benar-benar membazir (lebih teruk dari UMNO) jika sekiranya PR memerintah negara. Itu baru adil jika hendak membuat tuduhan. Jikalau tidak dibuat begitu ianya jadi fitnah la saudara. Tiada bezanya saudara dengan UTUSAN MELOYA dan akhirnya menyebabkan UMNO & BN tersenyum sokmo dengan blog saudara yang secara tidak langsung membantu dan meramaikan lagi penyokong-penyokong UMNO & BN di persada Politik negara.

Panglima 7
Posted by Panglima7 at 10:11 PM

ISA Saturday, July 24, 2010 11:18:00 PM  

Perlukah... gua layan Panglima7 nih...???

Buat apa gua nak jadi bodoh macam dia kan...

Ada mata tengok la... di manakah pembaziran yang di lakukan...

Apa nombor plate keta Hj. Hadi haaa...

Kenapa nak reatreat kat tempat 5 star...???

Ishhh... masih ada lagi yang buta mata sebab terlalu wala dan totok kepada pemimpin... kah..kah..kah...

warta 365 Saturday, July 24, 2010 11:25:00 PM  

salam,

hamboi, macam war of war lord ler pulok.khikihkikih

buat Pang 7, tolong jangan makan ma'ajun Wala' wokey..biar set-set Kerajaang Perpaduang saja yang makang

bagi kami, group pejuang PR dalam blog warta 365 tetap sokong blog www.ikutsukaakuisa.co.cc

kalu nak popularkan blog sendiri,jangan la nak kasi mampos blog member.wokeh!!!
atau Pang 7 yang sebenarnya musang
berbulu ayam..kihkihkikih

Abang Chot,  Saturday, July 24, 2010 11:40:00 PM  

Itu Pang 7 kasi tukar jadik itu Panglima Badul.. hik hikk

Unknown Saturday, July 24, 2010 11:49:00 PM  

bro isa,

gua mau gelak dulu...hahahhahahha...awat bro sengal sgt pi layan panglima mangkuk hayun tu huahuhuahua. panglima tu pencacai amno ka? nasib gua tak terkucil katawa bila dia sakap blog isa ni penyokong amno hahahha

bri isa lain kali lu jgn layan pencacai amno. dulu gua penah layan parpu dlm email tapi bila dia hujah mcm tak cukup akal gua terus bolayan hahahha

Unknown Saturday, July 24, 2010 11:55:00 PM  

Salam Isa,
Pak Long nak pegang satu saja, ini wilayah hang, hang balun la sapa sapa yang berasa besaq kepala tu... jangan dok peduli sapa kalau dah rasa kita betoi... so what?

Buat sdr Pang 7,
Buka buka la minda dan pintu hati pada perbezaan pendapat dan kelainan cara mengikut kebolehan memasing... jangan dipaksa cara kita pada saudara yang lain...

Panglima7 Sunday, July 25, 2010 12:27:00 AM  

Terimakasih dengan komen dari saudara ISA.

Hamba tidak bermaksud menghentak saudara. Tetapi saudara sendiri yang telah menghentak Pakatan Rakyat dan secara tidak langsung...hamba terpaksa menghentak saudara.

Saudara tak perlu laa nak jadi neutral. Neutral tuu,,,macam bebas laa... Mana yang tak setuju....hang hentak. Tak setuju dgn Pakatan Rakyat hang tarok, UMNO tak setuju hang F**K dia.

Hang ni dah macam ....Macam Ibrahim Ali atau Zulkifli Nordin laa. Mereka mengisytiharkan diri mereka bebas atau kata lainnya Neutral....PR pun dia kutuk dan UMNO pun dia hentam. Apa ke jadahnya macam tuu.
Takde Prinsip dan Tak bermaruah.

Kalaulah saudara ISA berada dalam kategori dan kedudukan Zulkifli Nordin yang kena pecat dalam Parti PKR tuu...Jangankan Anwar Ibrahim...Hamba pun akan pecat saudara dari menjadi Ahli Parti Pakatan Rakyat. Merosakkan Parti PR ajer.

Kalau sekiranya saudara bukan seperti yang hamba maksudkan....buktikanlaaa... dengan tulisan dan komen dalam blog saudara yang saudara ingin melihat UMNO & BN Tumbang dalam pilihanraya Umum yang akan datang. Jangan laa...cakap tak serupa bikin saudara !!! Pakailah akal.

Tulisan saudara itu...bukan UMNO dan BN yang akan Tumbang tapi Pakatan Rakyat yang tumbang. Sebelum Pakatan Rakyat yang Tumbang... Baik hamba hentak saudara... supaya Tumbang.

Panglima7.

July 25, 2010 12:08 AM

CodeNameSomaliPirate Sunday, July 25, 2010 12:57:00 AM  

Assalamualaikum!

Opps! silap timing, maaf, hamba beredar seketika....

ISA Sunday, July 25, 2010 12:57:00 AM  

warta365,

Gua malas nak layan daaaa..., takde paedahnya bro...

Anyway bro... tq for your support.

ISA Sunday, July 25, 2010 12:59:00 AM  

Abang Chot,

Gua tak mau buat dosa.... ngeee.. tadi tu gua terlayan sebab hormon gua tak betul bro...

dah lebih 2 minggu tak period lagi nih... kah..kah..kah...

ISA Sunday, July 25, 2010 1:01:00 AM  

paloibinmulau,

gua sudah silap la... terlayan lah pulak sebab hormon gua tak betui tadi...

jatuhkan kemaluan jer... sengal tul laaaa....

tq bro...

ISA Sunday, July 25, 2010 1:02:00 AM  

Pak Long,

Baca nasihat Pak Long... terasa coooollllll sikit... hahaha...

terima kasih atas nasihat...

ISA Sunday, July 25, 2010 1:03:00 AM  

Somali Pirate;

Gua tau lu pergi mana... huahaha.. gua tak nak M16, AK47 dan C4 tuuuuu....

Gua waras lagi beb....

Unknown Sunday, July 25, 2010 1:19:00 AM  

Salam

Inilah salah satu perkara yang ayahanda tak suka. Tuduh menuduh di antara kita tidak akan membawa kebaikan.

Nanti kita akan diketawakan pula oleh puak-puak sana.

ISA Sunday, July 25, 2010 1:26:00 AM  

Salam Ayahanda,

Silap saya juga, pergi layan provokasi mamat tu...

Innalillah... jelah... apa2 pun berbalik kepada Allah jua...

Prof. Era Pasca Sunday, July 25, 2010 1:31:00 AM  

jom kite nyanyi sama2...

buang yang keroh amik yang jernih baru teguh peribadi....

okeh.. gua tak masuk campur... 2-2 betul, 2-2 salah... ngee... tak tuduh sape salah ek... hahaha

ape kenen debat dalam nih... jom set tempat gua belanje sorang satu minum Milo Suam... baru ada demkrasi.. kahkahkah

ISA Sunday, July 25, 2010 1:55:00 AM  

baginda,

tak mau.. itu rasuah... ha..ha..ha...

keindahan ugama,  Sunday, July 25, 2010 1:57:00 AM  

Khas untuk Panglima 7.
i)Kenapa tak buat meeting kat Bangunan PKR di PJ, alasan dapat diskaun tidak difahami penoraka2 Felda?
ii)Hotel kemungkinan kawan DSAI ada special offer?Hello lu ni cakap gunakan lobang dubur ke?Panglima 7 dah berapa ramai kawan rapat DSAI tikam belakang DSAI contoh Ezam sesumpah, Dato Nala dan Ahli2 AP/ADUN PKR yg lompat parti jadi Parti Bebas.Apa DSAI dah tak serik kena tikam dengan kawan2 rapat.?
iii)Blogger ISA cuma tegur kelakuan atau cara urus dalam Pakatan Rakyat jangan ikut macam perangai UMNO atau BN nanti rakyat wak sangka yg bukan bukan . Saya rasa Panglima 7 kena nasihat kawan 2 terutama ahli AP/ADUN PKR seboleh boleh ikutlah macam TG Nik Aziz serapan pagi pun TGNA makan di warung di tepi jalan. Apa kalau makan di tepi jalan , jatuh ke air muka seorang Menteri Besar??????
iv)Hello Panglima 7, kau tolong sedar dan masuk dalam otak kau MOTTO Blogger ISA ialah "Tak puashati...? Itu lu orang punya pasal, peduli apa gua... "

ISA Sunday, July 25, 2010 2:34:00 AM  

keindahan ugama,

Terima kasih..., gua malas nak layan dah... kalau dung.. dang..dung..dang dalam blog... balas membalas.. sampai subuh esok pun tak habis lagi.

puak sebelah sana main tepuk amai2...

Anyway, terima kasih atas jawapan pencerahan minda dari lu...

Kerajaan Rakyat Sunday, July 25, 2010 9:35:00 AM  

Salaam sdra Isa,

Adat berjuang, kekadang dalam saf ada yang terpelecok, bukan kerna sakit tetapi kerna rendah capaian mindanya. Mereka memandang tetapi tidak melihat. Mereka mendengar tetapi tidak mengamati.

Anak kecil bermain lumpur di parit kerap mengaku dirinya panglima, biarkanlah wahai saudaraku Isa Muhammad. Kita doakan semoga bila anak kecil itu besar, dia akan lebih mengerti. Tindakan saudara tepat, jangan dilayan panglima lumpur....!!!

Salaam Takzim. Salaam Perjuangan.

Panglima7 Sunday, July 25, 2010 10:38:00 AM  

Jul 25, 2010
Blog ISA : Saya Tarik Balik Kenyataan - Musang Berbulu Ayam.
Salam,

Tidak salah jika hendak menegur pemimpin. Malah itu suatu perbuatan yang baik bagi meluruskan jalan mereka yang nampak sedikit bengkok. Tetapi teguran yang dibuat mestilah teguran yang boleh dan dapat menguatkan Parti dan tidak membawa rebah. Biarlah kritikan yang membina.

Janganlah menghentam parti sendiri bagai nak roboh lantai siling.... dan tambah malang jika tidak disertakan dengan bukti-bukti yang kukuh ditambah pula tuduhan yang dilemparkan itu dibuat berlandaskan andaian dan persepsi semata-mata. Ya...nampak seakan benar dan menarik... diolah pula dari segi lentok bahasa....tapi adakah tuduhan itu adalah benar ??? dan akhirnya kita hilang segala-galanya. Kita hilang sokongan, hilang pemimpin dan hilang segala-galanya.

Saya membuat teguran ini bukanlah kerana saya nie terlalu taksub dengan pemimpin. Bukan !!. Kalau ada yang membuat komen begitu dalam posting mereka...mereka silap. Pada mereka yang membuat komen bodoh pada saya...tidaklah menjadi hal. Telinga saya dah tebal dah dengan itu semua. Biarlah fakta melawan fakta bukannya fakta melawan andaian dan peribadi. Kalau sekadar andaian memang akan hancurlah Pakatan Rakyat dan Itu tidak adil dan professional.

Itu cuma pandangan mereka dan saudara..laa. Tak semestinya betul.

Apabila saya mempertahankan pandangan dan pendapat saya ...tidak semestinya saya seorang yang taksub atau totok atau menjadi pak turut. Walaq kepada pemimpin adalah perlu pada semua orang, selagi mana pemimpin trsebut taat kepada Allah dan Rasul. Pemimpin yang ada dalam Pakatan Rakyat bukan sembahan dan dewaan saya seperti UMNO mendewakan Mahathir ketika Mahathir berada di puncak kuasanya. Itu dah lari dari konsep Islam.

Jika saudara ISA bukan seperti yang saya maksudkan " Musang Berbulu Ayam atau Agen UMNO", saya mohon maaf. Saya tarik balik dakwaan saya itu. Tarikkan saya ini bukan bermakna saya setuju dengan tuduhan saudara terhadap " Belum Lagi Ke Putra Jaya, Muntah PR sudah berbau" Cuma teguran saudara janganlah sampai ianya kelihatan seperti saudara ini orang UMNO dan lebih UMNO dari UMNO itu sendiri. Hentam memang boleh hentam...memang sedap kalau dok menghentam....tapi perlu berhati-hati (berhemah laa) agar tidak merosakkan mentaliti pembaca yang di atas pagar apabila membaca posting saudara atau yang saudara ambil dari EN3 yang lain. Ini secara tidak langsung boleh melahirkan ramaiiii penyokong2 UMNO. Dan teguran tersebut janganlah teguran seperti Manikavasagam.

Kita tutup sampai di sini sahaja.

Sekiranya ada salah dan silap ketika menulis...saya mohonkan kemaafan.

Panglima7.

opisboi Sunday, July 25, 2010 12:18:00 PM  

kasi laki najib picit teloq panglima7

keindahan ugama,  Sunday, July 25, 2010 2:50:00 PM  

Khas untuk Panglima 7
Alamak kau ni paham ke tidak ni? Aduh.....Letih benar lalutan uraian kau ni Panglima 7 oooooooi! Kau cakap pasal Fakta , Fakta betul betul kau ni "WTF" . Kalah dalam PR Kecil Pakatan Rakyat bukan pasal FAKTA tapi orang orang atau peneroka penoraka FELDA , mula dan tak akan percaya sampai bila2 pun dengan tingkah laku Pemimpin Pemimpin Pakatan Rakyat . Bagi orang2 atau peneroka2 FELDA/RISDA/FELCRA/KONSORTIUM Pasir Melayu dah mual lihat sekarang ni Tingkah laku Pemimpin2 PKR/PR sama sahaja dengan UMNO/BN , suka buang/joli sakan duit Rakyat. So lebih baik mereka sokong UMNO dari PKR . Kau ni Panglima 7 lebih sudu dari kuah pulak, langsung tak boleh jentik buah pelir Pemimpin Pemimpin PR . Kau ingat mudah ke? nak menjelaskan perihal salah laku pemimpin2 PR kat orang Felda ,kenapa DSAI meeting kat apartment ( bangunan PKR di PJ ada kenapa tak gunakan) sampai dituduh liwat.Dan terbaru DSAI dituduh upah CNN . Aduhhhhhh........ Lain kali Kau panglima 7 pesan kat Pemimpin2 PR terutama sekali bila nak buat atau meeting atau nak keluar muka di CNN atau apa sahaja aktiviti PR, tolong linkkan atau info IT kat blogger PR , supaya tidak bekecaluran pandangan . Kita orang2 bawah ini, nak asah belakang parang makan masa yg lama ( nak explain orang Melayu/FELDA)wahai panglima 7 , kalau tak faham juga , memang kau ni jenis WTF!!!!!!

ISA Sunday, July 25, 2010 6:31:00 PM  

Kerajaan Rakyat,

Jenis minda sebegitulah yang merosakkan Parti.

Tkasih bro...

ISA Sunday, July 25, 2010 6:33:00 PM  

opisboi,

Gua tarik balik perkataan tu bro... ha..ha..ha...

ISA Sunday, July 25, 2010 6:39:00 PM  

keindahan ugama,

Sebab itu gua katakan malas nak layan...

Gua sendiri pun tak paham dengan apa yang dia cuba sampaikan.

Maksud "Blog Neutral" pun tak paham, susah bhai...

So.. pedulikanlah. Gua rest the issue...

Edyes Monday, July 26, 2010 9:39:00 AM  

toksah layan la budak hingusan nie bro... banyak lagi kerja lain.. tapi tang dia fitnah tu, kena hentak skit la..

nie aku nak bgtau, kita blogger pejuang nasib rakyat! bukan pencacai pemimpin, bukan pencacai parti. sokong tetap sokong, tapi berpada.

korang semua kena terapkan pemikiran bahawa pemimpin adalah dipilih oleh rakyat, maka mereka harus bekerja untuk rakyat! aku bukan nak kata diorang tu kuli rakyat, tapi sebenarnya lebih kurang mcm tu la...

salam

Edyes Monday, July 26, 2010 12:35:00 PM  

aku baru je luangkan masa baca semua komen panglima langkasangkut nie..

serius beb.. gelak guling2 bila dia bahasakan diri dia 'hamba'... aku gelak lg wakakakakakakaka... ini baru betul2 panglima kajang pak malau kajang berlipat...

dah dia fitnah lu, dah dia kata lu lalang, dah dia kata macam2 kat lu (padahal dia tu sapa?)... tiba2, angin tadak ribut pun tadak, mintak maaf pulakkkk... adoiiiiiaaiii... apa la mak dia ngidam dulu nieeee...

macam cerita hindustan pun ada... terhegeh2 tak tentu fasal...

hamba berasa macam nak gelak guling2 lah... wakakakakakakaka hamba? wakakakakakaka

sorry la bro, gua rosakkan lu punya ruangan komen...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP