IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Panglima 7 Buat Fitnah Kedua...!!!! Gua Lancarkan Nuklear... Pi Mampos Laa....!!!!

>> Tuesday, July 27, 2010

Update @ 8.50am: Penjelasan dari Blog Justice For All. (Terima kasih Saudara Hisyamuddin)

(Nota: Di pagi dan hari yang mulia ini, gua mohon jutaan maaf kepada semua pelayar setia blog ini, kerana hidangan n3 gua hari ini lebih bersifat peribadi dan tidak seperti kebiasaannya. Harap maklum - Isa Mohammad)

Walaupun gua telah dinasihatkan oleh kawan2 blogger samada melalui blog mahupun sms, supaya tidak melayan "orang yang sakit jiwanya seperti Panglima7" ini, tetapi demi mempertahankan kebenaran dan maruah gua, sesekali gua tak akan tunduk kepada provokasi murahan beliau.

Gua sangkakan segalanya telah berakhir, tetapi apakan daya Panglima 7 masih tak berpuashati dan membuat tuduhan tanpa usul periksa, dengan menyiarkan N3 ini pula "Blogger Isa Sifatkan Dr Hasan Ali Sama Seperti Pelacur Maria Ozawa. Nauzubillah!"

Walaupun gua dah nasihatkan beliau jika hendak membuat sebarang tuduhan, periksa dan siasat dulu kebenaranya kemudian baru serang...., dan gua pun dah bagi address email gua dalam komen gua kepadanya sebelum ini. Kalau dia bagi alasan tak dapat atau tak tahu email address gua memang satu alasan bangang dan bodoh, sebab email gua juga ada tertera di atas blog ini dan juga di dalam kotak komen blog ini.

Tidak seperti beliau, dimana alamat email pun tak ada didalam blog, puas gua cari email address dia from top to the bottom of his blog (perghhh.. angin gua dah sampai... me speak no english lah pulak) macam takut jer... nak letakan email address.. itu bacul bin dayus namanya.

Di bawah ini adalah komen gua kepada Panglima7 dalam n3 yang beliau maksudkan sebagai menghina Hasan Ali. (Kalau dia anak jantan dan ada teloq dia siarkanlah)

Salam Saudara,

Saya tak sangka saudara ini jenis manusia yang terlalu singkat fikiran dan membuat andaian melulu tanpa usul periksa. (Maaf jika ayat ini agak kasar sedikit, kerana saudara sememangnya layak menerimanya atas sifat busuk hati saudara itu)

Berkenaan n3 yang saudara maksudkan, biarlah saya jelaskan di sini.

N3 tersebut di buat berdasarkan pembacaan di blog Justice for All (maaf blog tersebut juga telah memadamkan n3-nya)

Di dalam blog tersebut menyatakan bahawa itu adalah kenyataan Hasan Ali, lalu saya memetiknya dan buat satu n3 berkaitan kenyataan tersebut, dengan meletakkan gambar hasan ali.

Di bawahnya pula, saya meletakkan gambar Maria Ozawa (simbolik kepada pelacur politik) tetapi linknya adalah berkaitan Ezam Mohd Nor.

Setelah ada komen dari blogger Edyes (http://edyesdotcom.blogspot.com/) bertanya dari mana saya mendapat sumber tersebut, jadi saya kembali ke blog Justice For All dan membuat bacaan berkali2, hasilnya saya dapati kenyataan tersebut daripada Harussani dan bukannya dari Hasan Ali.

Lantas saya menarik balik N3 tersebut dengan memadamnya. Dan di waktu yang sama saya menghantar email kepada blogger Justice For All (hisyamuddincheali@gmail.com) bagi memaklumkan kesilapan fakta beliau.

Saudara boleh merujuk kepada blogger Justice for All (email di sertakan) bagi pengesahan samada benar atau tidak perkara ini berlaku.

Saudara telah banyak membuat dosa dengan fitnah dan tuduhan tidak berasas, jadi eloklah jika saudara bermuhasabah diri di dalam bulan Syaaban ini sebelum menjelangnya Ramadhan.

p/s: Saya hanya ingin meminta saudara buangkan bloglist lalang itu, kerana ianya tidak melibatkan blogger2 yang lain, saudara boleh letakan blog saya sahaja di situ jika itu boleh memuaskan nafsu amarah dan benci saudara terhadap saya.

Assalamualaikum.
Dengan nama Allah SWT, gua mengaku telah menyiarkan N3 tersebut yang bertajuk "Ah Sang..!!! Pelacur Politik...???" tanpa membuat sebarang penyelidikan dan semakan terlebih dahulu, dan menyedari akan kesilapan itu, lantas gua menarik balik N3 tersebut secepat mungkin. Lu orang nak tengok jugak N3 yang gua padamkan itu, nah ini dia...(lu orang nilaikan sendiri tindakan gua memadamkan n3 tersebut betul atau tidak..???)

Penjelasan berkaitan tajuk: "Ah Sang..!!!" Pelacur Politik..??? - (Sebuah N3 - 2dalam 1 iaitu berkenaan Hasan Ali dan Ezam Sesumpah, gua letakkan gambar Hasan Ali dan kenyataan di bawah gambar)


"Ini kerana saya melihat Umno memperjuangkan orang Melayu manakala PAS pula memperjuangkan agama Islam, jadi siapa yang lebih layak untuk mewujudkan perpaduan orang Melayu melainkan kedua-dua parti ini. (Sebenarnya kenyataan Harusani, lihat email paste di bawah petikan dari MalaysianInsider oleh blogger Justice For All)

Penjelasan berkaitan tajuk: "Ah Sang..!!!" Pelacur Politik..??? - Gua letakkan gambar Maria Ozawa (simbolik) dan linknya berkaitan Ezam Md Nor.


Amacam Dato Panglima7, betul tak ini N3 yang lu maksudkan...???
Sudah Puashati...??? Sekarang lu boleh tidur lena dan mandi dengan basahnya dengan tuduhan sembrono lu itu...,

Sikap lu itu lebih jijik dari segelintir puak2 umnoApco. Lu pernah dengar tak dialog Kassim Selamat kepada Mak Dara di kuburannya Sabariah... ha..ha..ha... gua tidak sebut tetapi Kassim Selamat yang sebut dialog tu puluhan tahun dahulu, dan masih relevan hingga kini.

Sebabnya lu nak bermain-mainkan... so lets play the game bro.... WTF...

(itu pasal gua dah cakap berulangkali kat lu... baca sampai habis baru buat tuduhan, tapi lu baca tak habis... baca suku jer.. lepas tu nak buat serangan... pasal tu otak lu pun suku juga..., lepas tu kata orang komen takda fakta la... budak hingusan la... dan macam2 lagi, kalau review balik semua tuduhan lu.. Anwar Ibrahim (Pemimpin Puuuujaaaaannnn Hati Lu..) pun akan kata jangan di layan provokasi murahan yang nak menarik publisiti... ada faham tak...???)

Gua pun pelik bin ajaib juga dengan pemahaman Panglima yang gila ini, macam mana dia boleh buat kesimpulan gua menyamakan Hasan Ali seperti Maria Ozawa..???

Seperti katanya di sini "Tetapi semalam saya terkejut besar.....apabila beliau menyamakan Dr. Hassan Ali seperti pelacur Maria Ozawa atas tuduhan kononnya Dr. Hassan membuat pertemuan dengan Mufti Harussani Zakaria."

Malaun ni sekolah tadika mana dulu... sampai begitu teruk sekali nak fahamkan tajuk N3 tersebut. Itulah lain kali jangan pergi ke Tadika KEMAS... pasal tu kepala otak pun jadi beku...

Di bawah ini pula adalah isi kandungan email yang di hantar kepada blogger Justice For All.
Isa to hisyamuddincheali@gmail.com                                                             25 Jul (1 day ago)

Salam saudara,

berkaitan n3 saudara "Hasan Ali dan Harussanasini" dengan kenyataan ini.

"Ini kerana saya melihat Umno memperjuangkan orang Melayu manakala PAS pula memperjuangkan agama Islam, jadi siapa yang lebih layak untuk mewujudkan perpaduan orang Melayu melainkan kedua-dua parti ini.

Apabila saya baca berulangkali, ternyata kenyataan tersebut adalah dari harusani bukannya hasan ali.

Saya pun ada membuat posting berkaitan kenyataan tersebut, tetapi sudah di padamkan. Takut menimbulkan fitnah dan kekeliruan.

Harap saudara selusuri kembali kenyataan akhbar yang saudara paste dalam n3 tersebut betul2.

Sekadar berkongsi maklumat. Di bawah ini saya C&P n3 saudara dan perhatikan kenyataan yang saya bold dan warnakan.

terima kasih.
Isa Mohammad.

KUALA LUMPUR, 25 Julai — Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria juga mengesahkan ada menemui Pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Dr Hasan Ali, tetapi menegaskan mereka tidak membincangkan soal kerjasama politik Umno dan PAS.

Harussani berkata setakat ini beliau hanya mengadakan pertemuan dengan seorang pemimpin dari PAS iaitu Hasan.

Ini kali pertama Harussani berkongsi identiti tentang Hasan yang sebelum ini didakwa mengadakan pertemuan memintanya menjadi orang tengah dalam isu kerjasama politik dan perpaduan PAS dan Umno.

Kata Harussani, kedua-dua mereka tidak membincangkan kerjasama politik Umno dan PAS tetapi mengenai perpaduan orang Melayu di negara ini.

"Kami memang tidak membincangkan langsung pasal kerjasama Umno dan PAS tetapi perpaduan orang Melayu di negara ini kerana kami melihat orang Melayu semakin berpecah.

"Kami hanya membincangkan soal bagaimana untuk mencari jalan penyelesaian untuk menyatukan perpaduan di kalangan orang Melayu, itu sahaja.

"Langsung tidak menyentuh soal kerjasama politik Umno dan PAS," kata beliau ketika dihubungi The Malaysian Insider hari ini.

Harussani berkata demikian ketika diminta mengulas kenyaataan Hasan semalam yang mengaku pernah mengadakan pertemuan dengan Harussani dua bulan lalu tetapi menegaskan mereka tidak membincangkan soal kerjasama politik Umno dan PAS.

Ia kenyataan pertama Hasan sejak Harussani mendedahkan ada pemimpin PAS dan Umno menemuinya dan meminta beliau mengaturkan kerjasama perpaduan membabitkan kedua-dua parti itu.

Malah kata Hasan, beliau tidak diberi mandat untuk mengaturkan perbincangan dengan mufti berkenaan berhubung kerjasama politik Umno dan PAS.

"Saya tidak pernah diberi mandat oleh parti saya untuk membincangkan hal-hal politik perpaduan, oleh itu tidak ada agenda khusus membincangkan soal itu.

"Pertemuan tersebut tidak menatijahkan apa-apa tindakan susulan di kedua-dua pihak bahkan tidak ada sebarang perhubungan antara kami berdua selepas itu," kata Hasan.

Pertemuan itu didakwa berlangsung di ibu negara hujung Mei lalu.

Hasan menambah pertemuan itu diadakan sehari sebelum mesyuarat Majlis Kebangsaan Hal Ehwal Islam yang dipengerusikan oleh Perdana Menteri.

"Saya telah diminta mewakili kerajaan negeri dalam mesyuarat tersebut. Saya menjadikan pertemuan itu sebagai sebahagian daripada persediaan saya menghadiri mesyuarat tersebut," katanya.

Dalam ulasan lanjut, Harussani bagaimanapun berkata tiada parti yang layak untuk membincangkan soal perpaduan orang Melayu kecuali Umno dan PAS.

"Ingin saya tegaskan perpaduan orang Melayu boleh berjaya sekiranya kerjasama Umno dan PAS dapat diwujudkan.

"Ini kerana saya melihat Umno memperjuangkan orang Melayu manakala PAS pula memperjuangkan agama Islam, jadi siapa yang lebih layak untuk mewujudkan perpaduan orang Melayu melainkan kedua-dua parti ini.

"Saya ingatkan melalui perbincangan untuk menyatukan orang Melayu boleh mencari jalan penyelesaian tetapi jadi makin teruk pula," katanya.

Sebelum ini Harussani berkata, terdapat pemimpin kedua-dua parti Melayu berkenaan yang datang berjumpa beliau baru-baru ini bagi membincang dan meminta pandangan beliau berhubung cara untuk menyatupadukan kedua-dua parti tersebut.

Setakat ini kenyataan Harussani telah ditolak pemimpin tertinggi PAS dengan menyifatkannya sebagai "satu fitnah dan pembohongan."

Dua naib presiden PAS Datuk Mahfuz Omar dan Salahuddin Ayub menegaskan, pihaknya tidak pernah memutuskan untuk meminta Harussani agar menguruskan pertemuan Umno-PAS bagi membincangkan penyatuan orang Melayu dan Islam.

Hassan Ali..memang keras kepala. Walaupun Harusani kata pertemuan itu bincangkan perpaduan melayu, bukannya kerjasama Pas dan UMNO. Tapi jelas yang perbincangan mereka ke arah kerajaan perpaduang. Dan sampai hari ini, si Hassan Ali terus bongkak nyatakan kerajaan perpaduan perlu diwujudkan. Ini kenyataannya..

"Ini kerana saya melihat Umno memperjuangkan orang Melayu manakala PAS pula memperjuangkan agama Islam, jadi siapa yang lebih layak untuk mewujudkan perpaduan orang Melayu melainkan kedua-dua parti ini."

Buat hassan ali. Kenapa tak minta PKR, DAP dan Gerakan serta PPP yang ada melayu join sekali perbincangan. Sah Hassan Ali ni pembawa virus umno dalam PAS. Kepada PAS, tolong siasat bekas ahli UMNO ini..

Dan buat harusani, tolong dedahkan mana lagi pemimpin PAS yang jumpa anda. Kata ramai kan..

Berkenaan kenyataan beliau ;

"Walaupun pertengkaran pendapat telah berakhir dan berhenti setakat itu sahaja...tetapi hentaman dan kecaman yang tidak professional (kecaman pribadi) masih berjalan di pihak beliau dan konco-konconya. Tak apalah saya tak kisah pun, malah saya dapat saham dari situ."

Berkaitan isu ini, tak dapek den nak nolong... kerana ruangan komen tersebut tiada tapisan dan itu adalah hak bagi sesiapa saja yang hendak bersuara, tetapi setiap komen yang di jawap oleh gua tidak memperlihatkan sebarang komen menghentam balik saudara Panglima 7.

Dan dengan komen2 dari komentator tersebut saudara Panglima 7 boleh menilaikan sendiri apakah perbuatan fitnah saudara itu berasas atau tidak, tindakan saudara itu betul atau tidak. Tepuk kepala tanya akal sendiri... kalau tak faham juga... gua pun tak tau nak kata apa lagi dah...

Bagi membuktikan betapa bangang, tolol, bahalolnya makhluk yang mengelarkan dirinya sebagai Panglima ini ialah kenyataan beliau yang gua petik dari n3 fitnah tersebut;

"Mungkin beliau terlihat saya sedang klasifikasi blog beliau dan konco-konconya sebagai blog lalang.....blog tuduhan beliau terhadap Dr. Hassan telah pun beliau padamkan semalam 25hb Julai 2010."

Hello bro..., gua padamkan entry tersebut bukan kerana sebab yang lu katakan, penjelasannya ada kat atas tu, apa barang mau padamkan kerana lu... kah...kah...kah... lu ni jenis spesis makhluk syok sendiri ke... perasan diri macam bagus2 jer... warghhhh.... macam cibai la lu punya prasangka... keling paria mabuk pun lebih mulia dari lu..

Related post dengan peperangan ini;

Top List Blogger Lalang ( Blogger yang tak bersalah pun habis dia kaut... gila punya orang)

Panglima 7 Tuduh Gua Agen Umno, Musang Berbulu Ayam... Kah..Kah..Kah... (Fitnah Pertama).

Lu.. (Panglima7) nak mengajar gua supaya berhemah... lu sendiri pun tak betul dengan membuat tuduhan melulu tanpa usul periksa yang selayaknya di labelkan sebagai FITNAH. Apakah berhemah sangatkah tindakan serta perbuatan lu itu...

Lu... apa hal nak ajar2 gua, blog ini identitinya adalah kurang ajar, kat pengatas tu pun dah bagi amaran, apa lu tak paham bahasa ke... atau buta huruf... lu suka lu baca..., lu tak suka lu boleh berambus... shooohhh... pergi main jauh... jauh... macam cilakessss jer... perangai melayu macam ni.... lepas ni kalau lu tak puashati lagi dengan gua... pergi cari bomoh pulak kasi santau sama gua... kerana perbuatan lu tak ubah seperti melayu primitif, ini macam punya melayu pun ada lagi kaaa.... spesis melayu bermentaliti Patih Karma Wijaya...

Siapa Patih Karma Wijaya? Kalau Hang Tuah watak penting dalam Sejarah Melayu dan Hikayat Hang Tuah, Patih Karma Wijaya lebih penting kerana dia pandai bermuka-muka. Patih Karma Wijaya dalam konteks hari ini adalah orang yang sentiasa mengambil peluang untuk kepentingan diri. Modus operandinya sama sahaja; “tunjuk baik dan memburukkan orang lain”.

Melihatkan pada blog lu... siap ada hadis dan ayat Al-Quran, dengan lagu2 berunsurkan Islam... amat menyedihkan ianya ternyata jelas lu seorang munafik dan hipokrit yang berselindung di sebalik agama.

Perghhh... panjang gilerrr... gua menaip nih... naik lenggoh jari gua nak melayan tuduhan gila babi dari Panglima 7 nih. Ok.. cukup setakat ni penjelasan bagi mensucikan maruah gua dari mamat tu... lepas2 ni.. kalau ada lagi serangan yang melibatkan maruah dan kejantanan gua... aci sunat lagi sekali memang gua akan hentak punya, pi mampuih la.. dengan lu... dan apa saja orang nak cop gua sekalipun.. gua takda hal...

Sememangnya blog ini sejak awal lagi sentiasa menggunakan perkataan kurang ajar (itu identiti dan konsep blog ini), kalau sikit2 punya hal (provokasi atau tuduhan dari lu selepas ini)... gua akan bolayan jer.... buat apa nak menyemakkan blog ini.

Buat pengetahuan lu... dalam fitnah pertama, gua mengambil sikap mengalah bukan kerana gua mengaku kalah, gua meminta maaf sebab pengunaan bahasa yang kasar di sebabkan emosi dan ingin menjaga silaturahim sesama blogger.

Dalam fitnah kedua ini pula.. haruskah gua mendiamkan diri, membiarkan gua di injak2 sesukahati oleh manusia laknat seperti lu..., yang membuat tuduhan dusta tanpa usul periksa dan kedudukan hujung pangkal yang sebenarnya.

Wooo... sorry beb.... sebab itu kali ini gua akan terlebih kurang ajar... and go to hell with yours pathetic asshole....

Dan kepada pembaca/pelayar blog ini, lu orang pergi laaa.... melawat Dato Panglima7 tu... tolong up-kan sikit dia punya rating..., gua rasa itu yang dia maksudkan kot... untuk menarik perhatian pembaca, dia mahu tapi malu... ialah sebagai seorang Panglima mesti nak jaga statuskan... malu-malu anjing lah katakan.... kah..kah...kah..... oopppsss dan jangan lupa menjadi follower blog dia... (perghhh... gua tolong promote lagi tu...)

Huhhh... dah alang-alang gua ni kurang ajar dan tak berhemah, budak hingusan... seperti dakwaan lu.., so peduli apa gua.. ada gua kisah... nah ambik ni... hadiah dari gua khas untuk Panglima 7 @ Patih Karma Wijaya..

Lu baik... gua baik... lu kurang ajar... gua lagilah kurang ajar.
Adiosss... chow...chin...chow....

28 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Tuesday, July 27, 2010 3:45:00 AM  

PANGLIMA7,, bacul bin pengecut (siar kan lah email add lu) hahahahahha... atau dia ni memang di hidup kan untuk mendapat publisiti murahan,,,, gua rasa dia juga bukan ahli PAS atau PKR jauh sekali DAP,, jgn jgn PANGLIMA7 ahli seumur hidup UMNgOk ?????

keindahan ugama,  Tuesday, July 27, 2010 4:16:00 AM  

Oh my god Allah!Blogger ISA lancarkan Nuklear.????Astarfirullah al azim apa kah betul atau benar si Panglima 7 dah berani pegang kejantanan blogger ISA.Aduh...Betul ke? Blogger ISA, Si Panglima 7 nak sunatkan kejantanan lu sekali lagi.
Aduh....... mana pulak saya letak seluar cerloreng army dan baju kalis air (baju hujan),cis... alamak mana pulak parang kontot yang arwah P.Ramlee bagi kat saya ni sebelum P. Ramlee mati.
Ok Blogger ISA , gua da ready untuk 'FOLLOW U " gi lancar Nuklear dengan Panglima 7 @ patih
Karma Wijaya. Tapi Blogger ISA kalau saya mati, mati dalam Iman ke??????

ISA Tuesday, July 27, 2010 5:00:00 AM  

Pak Oncu,

Gua rasa dialah Agen Umno yang sebenarnya dan Musang Yang BerBulu Ayam.

Musuh dalam selimut.

ISA Tuesday, July 27, 2010 5:01:00 AM  

keindahan ugama,

Berjuang menentang munafik dan pemfitnah sebegitu kalau mati pun mati syahid bro...

takbiiiiirrrrr.....

BUJANG SUSAH Tuesday, July 27, 2010 7:49:00 AM  

hehehe.. betul punya marah ni... (kata p.ramlee)

joecharlie Tuesday, July 27, 2010 8:46:00 AM  

Kalau MARIA tv3 JJCM lagi sedap dan berselera.

Hisyamuddin Che Ali Tuesday, July 27, 2010 8:47:00 AM  

Salam saudara ISA..sy ingt isu ini dh selesai..rupanya makin berpnjgn...disebbkn ada blogger yg ntah apa2, pergi serg anda...

Sy mohon maaf sbb mgkin sy timbulkn isu ini..tp percylh..sy senasib dgn anda..sy rujuk knyataan tu drpd blog lain..ini knyataan sy..mohn maaf byk2

http://tunhisyamuddin.blogspot.com/2010/07/penjelasan-isu-pergaduhan-antara-isa.html

ISA Tuesday, July 27, 2010 8:56:00 AM  

W'Salam Saudara Hisyamuddin,

Kita telah melakukan apa yang sepatutnya, kerana kita sebagai manusia hanya insan yang lemah dan sering membuat kesilapan.

Saya menghargai usaha saudara dengan menyiarkan penjelasan sebenar berkaitan fitnah yang di timbulkan oleh blogger yang tidak bertanggung-jawap itu.

Terima kasih saya ucapkan.

Manjungmari Tuesday, July 27, 2010 9:30:00 AM  

Adik ISA...

Banyak peluru yang keluar, perlu apa-apa bantuan bagi tau,,, lu jangan takut... GUA sokong lu lawan itu cilaka punya Pang5 7..

Edyes Tuesday, July 27, 2010 11:11:00 AM  

wah kekanda dari manjung sudah mari!! alamat panglima taikoceng kena royal rumble lah gamaknya!!

gua antara entiti terawal masuk lu punya entri ah sang tu, wa rasa mcm pernah baca ayat tu, tapi bukan dari ah sang. itu yang gua double check... tapi bila gua dah pasti akan kesilapan teknikal tu, baru je gua nak bgtau, entri sudah hilang. gua berani jamin lu punya entri tu tak lama mana pun berkibaran dalam blogosfera. So kat mana isunya? Sedangkan nabi adam pun ada buat silap, kita nie manusia biasa jer...

lagi satu bro ISA, gua rasa memang budak hingusan nie gunting dalam lipatan (perghhhh...). Sebab dalam satu entrinya, dia dah tersasul bila kata ISA cakap pusing2 macam anwar ibrahim, atau diajar oleh DSAI...

ini bermakna, dia tiada kepercayaan terhadap DSAI. gua takde masalah kalau nak kritik DSAI, tapi kepercayaan terhadap beliau untuk membimbing PR masih menebal!

serius cakap, gua kesian kat panglima langkasangkut tu... serius beb... blog penuh abuk, tapi sibuk nak hasut orang supaya buang link ke blog lu!! ini dah salah dalam akta hasutan, boleh di ISA kan... hehehehe

walaubagaimana pun, 'hamba' rasa macam nak ketawa guling2 lahh... bagaimana pula dengan tuan-tuan hamba sekalian..?? wakakakakaka

Prof. Era Pasca Tuesday, July 27, 2010 1:32:00 PM  

lebih garang amarahnye dari masa lawan blogger bismillahirahmanirahim (hj kemut) dulu... :)

ISA Tuesday, July 27, 2010 2:15:00 PM  

Salam Bro. MM,

Terima kasih bro... malaun tu memang takda etika langsung.

ISA Tuesday, July 27, 2010 2:18:00 PM  

Edyes,

Tuan Hamba dah habis gelak guling2 ke..???

Perghhh... terasa macam dalam zaman Patih Karma Wijaya pulak.. kah..kah..kah...

ISA Tuesday, July 27, 2010 2:19:00 PM  

baginda;

Haji tu lebih bersopan bro... kalau di bandingkan dengan Patih Karma Wijaya nih...

Lu tau tak hukum Fitnah tu apa bro...???

jai,  Tuesday, July 27, 2010 2:58:00 PM  

Kah kah kah...

Salam bro ISA.

Cilakak itu blogger pang5 7!!!

Ada ke patut dia kata:

"Tidak semestinya blog yang menggunapakai nama "Kerajaan Rakyat" atau apa sahaja yg mirip Rakyat...maka ianya menyokong perjuangan Pakatan Rakyat itu sendiri."

http://daulatpang5.blogspot.com/2010/07/jawapan-saya-kepada-saudara-isa.html

Siot betul!!!

Nampak sangat dia tu cetek pemikiran dan tak tau perkembangan dunia blogging.

Adakah dia sedar atau tidak yang blog KerajaanRakyat merupakan salah sebuah blog yang tersenarai dalam blogroll di blog DSAI???

Dia tak boleh pikir ke takkan DSAI nak masukkan blog lalang dalam senarai bloggroll dia???

MEMANG SAH PANG5 7 SPESIS YANG SUKA BERCAKAP TANPA USUL PERIKSA.

Jadi gua sokong lu lancarkan nuklear pada dia!!!

Kasi letup habis-habisan sama dia!!!

Mengong punya pang5 7!!!

Prof. Era Pasca Tuesday, July 27, 2010 3:21:00 PM  

sebenarnye masih ada yang tak paham ngan dunia tulisan nih...

contoh

kite hantar pembunuh altantunya ke neraka..

KJ jwab..
ape hak anda untuk antar najib ke neraka, syurga neraka hak allah tentukan...

kirenya masih ada orang pemikiran ocford tak paham maksud tulisan tu...

1. tak cakap sape pembunuh altantunya... (dia sendiri cakap najib)
2. tak cakap neraka itu maksudnya NERAKA ALLAH...

kerana apa masih ada orang camtu? (tak paham penulisan) kerana mind mereka cuma satu hala sahaja...

1. kalau pelacur politik maksudnya menjual tubuh badan seperti pelacur..

tak tau lah ada paham ke tak penulisan hamba sebagai baginda di dunia blog... kahkahkah

keindahan ugama,  Tuesday, July 27, 2010 4:45:00 PM  

Alamak!Aiseh!Blogger ISA,Panglima 7 dah ghaib da! Saya cari Panglima 7 tak jumpa pun? Tak kan CodeName SomaliPirate dan pembelaislam@Melayusejati bawa Panglima 7 lari? Macam P.I. Bala je!Hello CodeNameSomaliPirate ,u da kidnap Panglima 7 @ Patih Karma wijaya ka?

Kerajaan Rakyat Tuesday, July 27, 2010 7:03:00 PM  

Salaam saudara Isa,

Saya ingatkan dia tersilap tempohari, rupanya dia memang nak cari penyakit...!!!

Lu cakap bro, berapa banyak C4 lu mau...!! kasi letop sama dia..!!

ISA Tuesday, July 27, 2010 10:42:00 PM  

Kepada semua Kawan2 perjuangan,

Gua ucapkan terima kasih kerana memahami kedudukan sebenar, gua hanya mempertahankan diri gua sahaja dan bukannya nak cari gaduh dengan sesiapa pun.

Kepada Panglima7,

Setelah membaca jawapan lu dalam blog lu, buat gua tergelak saja. Lu boleh buat fitnah lagi mengatakan gua tak letakkan perkataan "Pelacur politik" pada gambar Maria Ozawa.

Apa jenis manusia lah lu ini, memang tepatlah dengan gelaran Patih Karma Wijaya.

Lu buat fitnah terhadap gua, Lu suruh gua minta maaf dengan lu... kah..kah..kah... lu memang pelawak handalan...

Macam perangai PRDM jelah... orang yang buat laporan polis yang kena tangkap, sedangkan orang yang dilaporkan bebas... sebijik macam perangai umno.

Tolong buktikan berapa ramai penyokong PR yang benci dengan PR dan menyokong umno di sebabkan oleh teguran gua kepada pemimpin PR.

Nak glamour...??? kalau glamour ada masyukkk ok jugak... ini bil internet pun bayar sendiri... lagi mau kejar glamour ke... tak boleh bawa masuk kuburkan.. lu pun tau.. lagi mau membodohkan diri buat apa...???

Ohh.. lu tuduh gua mandai2 buat cerita kata lu ahli umno...??? Siapa dulu yang mandai2 buat cerita kata gua agen umno musang berbulu ayam dalam unsur hasutan..??? Lu atau gua...???

Bloglist lalang tu tak menjadi kudis pun buat gua, kalau lu berdegil tak nak buang, itu hak lu.. itu blog lu suka hati lu lah. Bagi gua takda hal... bagi blogger2 lain yang lu libatkan tu.. lu jawap la sendiri...

Gua sama sekali tak akan tunduk dengan permainan kotor lu...

Lain kali bebaskan minda... sebelum berbicara.

Edyes Tuesday, July 27, 2010 11:49:00 PM  

dah la bro... jadikan komen di atas nie, komen last lu fasal budak tu... makin dilayan, makin rendah martabat lahanat tu dgn ayat2 dia yg kebudakkan tu...

siap ajak deal lah, mcm sial pun ada...

baca ini lagi baik..


Setelah Janna Syariza Gugur, Farah Azlina Juga Gugur?

ISA Wednesday, July 28, 2010 2:38:00 AM  

Jai,

His the best... muakakakahhhh... of mengong...!!!!

ISA Wednesday, July 28, 2010 2:40:00 AM  

baginda,

Tadika Kemas bro... asyik ngajar budak2 nyanyi jer... ntah bila masa belajar pun tak tau...

ISA Wednesday, July 28, 2010 2:42:00 AM  

keindahan ugama,

lu biar benar bro... jangan buat fitnah bro.. tak baik... kah..kah..kah...

ISA Wednesday, July 28, 2010 2:45:00 AM  

kerajaan rakyat,

Cool bro... cooldown... relax2...

Lu main C4..., gua dah hantar santau bro... slow n slowly... oksigen habis... kah..kah..kah...

ISA Wednesday, July 28, 2010 2:46:00 AM  

Bujang Susah,

Bara dah terpadam, di jirusnya petrol beb... apalagi... hehehe...

ISA Wednesday, July 28, 2010 2:47:00 AM  

joecharlie,

Maya Karin la bro.... tukar selera sikit... amacam..??? dah single tu...

ISA Wednesday, July 28, 2010 2:51:00 AM  

Edyes,

Terima sms gua..???

Lu sendiri dah bagi jawapan dalam komen lu @ 11.49pm

You wanna play...??? Lets play..play... kah..kah..kah... jangan hilang buah pelir udah laaaa...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP