IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pandai Najib...!!!!

>> Friday, July 16, 2010

Lu orang tau tak kenapa Najib naikkan harga minyak malam ni...????

Malam ni kan malam Jumaat, so dia nak bodek laki dia... untuk mendapatkan pahala bunuh Setan pada malam ni.... bunuh yang lain2 tu macam bunuh nyamuk ke... bunuh semut ke... itu gua tak ambik tau...

Yang pasti untuk malam ni... dia dah berjaya mendapatkannya... ha..ha..ha...

Rosmah on Najib (RON) 95 round atau 97 round.... minimum pun 5 round... maksimum climax.... senyum sampai ke lubang juboq la... si Najib malam ni.... kerana berjaya naik.... ngeeeee....


Hantu Pelesit Malaysia... takda kerja lain nak hisap darah rakyat... 

Bangsat....

5 IkutSukaLu...::

Pak Long Friday, July 16, 2010 12:48:00 AM  

Salam Isa,
Patut la Mak Long hang tak bagi Pak Long masuk blog hang... kah... kah... hang suka mencarut...

Isa Friday, July 16, 2010 1:06:00 AM  

Pak Long,

Mencarut takpa... toksah mengarut macam puak2 tu dah la...

lagi haru...

Pak Long Friday, July 16, 2010 1:46:00 AM  

Salam Isa,
Pak Long terbakaq hati betoi lepaih baca blog hang nih...

http://paklongonline.blogspot.com/2010/07/hati-terbakar-sapa-yang-tahu.html

umno perompak,  Friday, July 16, 2010 2:06:00 AM  

Bukan Pak Long je yang torbakar...ghamai laie yang torbakar.

Bukan nak ngasut la tapi kalau kito hadapkan muko kito kokiblat nilai balik susah sonang kohidupan...pasti ado yang setuju sotiap komen didalam blog adolah satu JIHAD sobab eh...komen kito ini molawan kozaliman yang takdo penghujung eh.

DEMI ALLAH YANG PUNYAI KERAJAAN DILANGIT DAN DIBUMI...bermula dari esok hari adalah hari yang penuh dengan kezaliman.

hj jamaludin,  Friday, July 16, 2010 2:52:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Cool Bro!
Sepatutnya rakyat Malaysia berasa bangga mempunyai seorang Perdana Menteri yg berjiwa rakyat.Pandai mentakbir di bumi bernama Malaysia tidak seperti Allah SWT mentakbir semesta alam.Kebijaksanaan PM Malaysia yg kita ketahui tidak pernah meNURUNkan harga (keperluan asas )untuk menghidupkan talian nyawa rakyatnya di bumi bernama Malaysia. Tidak seperti Allah SWT hanya pandai meNURUNkan hujan/rezeki/rahmat/taufik hidayah/ilmu/cahaya/bala/penyakit/angin/kematian/DLL untuk hamba hambanya di semesta alam.
Jadi Rakyat Malaysia renung renungkan lah dengan melapangkan minda/dada beza di antara Kebijaksanaan Allah SWT meNURUNkan keperluan semesta alam dengan kebijaksanaan PM Malaysia yg tidak pernah meNURUNkan harga (keperluan asas)untuk rakyatnya di bumi bernama Malaysia. Terima Kasih Pm 1Malaysia Wallahualam.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP