IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Minum Air Halia Kg. Sireh Sampai Tumbang...

>> Wednesday, July 07, 2010

Siapa nak ikut gua minum Air Halia Kampung Sireh. Ada mamat tu nak belanja sebab Belanda tak jadi kalah semalam 3-2 tuuuuu.... ha..ha..ha....

Sebelum tu jom pakat2 sokong untuk tumbangkan sohai kat bawah nih....

Dah lama sangat berkuasa... macam negeri bapak dia pulak dah.... Sarawak yang kaya raya dengan hasil bumi dan minyak... tapi kehidupan rakyatnya macam tahun 70an-80an.

Macam mana caranya nak tumbangkan sohai tu... baca kat sini Justice For All.

Dan jangan lupa tumbangkan juga sohai-sohai kat Semenanjung Malaysia juga... terutama sekali sohai-sohai apco.... ha..ha..ha.... lawan tetap lawan...

4 IkutSukaLu...::

Reformis Jalanan Thursday, July 08, 2010 12:28:00 AM  

Woit! Takutnya gua tengok dia buat muka macam tu!

Lang Thursday, July 08, 2010 1:16:00 AM  

sohai ni geng samy... satu batch ngan samy... cuma samy rambut masih hitam dia dah tukar putih... perangai pon mcm samy.. mana tau turun takhta... siapa ada berani sama dia.. nnt masa depan kelam... harta tenggelam... silap2 bijik mata lebam... tu lah sebab juak2 dia duduk diam2.

Isa Thursday, July 08, 2010 1:27:00 AM  

Reformis Jalanan,

Agak2 lu kalau jumpa macam ni tengah2 malam.. apa reaksi lu..???

hahaha..

Isa Thursday, July 08, 2010 1:29:00 AM  

Lang,

Sedap la.. lu punya pantun beberapa kerat nih.. haha..

Gua pun harap PRU Sarawak kali ni.. dia tumbang, dasar penindas rakyat.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP