IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Melayu..Melayu..Melayu... Takda Modal Lain Ke..???

>> Monday, July 05, 2010

Gua nak tanya juga kepada mamat lidah pendek nih... apakah pengertian atau makna kepada perkataan ini untuk Negeri Selangor iaitu petikan dari Bernama;

"Kerajaan Pakatan Pembangkang"

Kita baca ayat ini dalam konteks Negeri Selangor, bukannya Malaysia.

Apakah mamat lidah pendek ini masih belum kebah dari demam akibat kekalahan parti haramjadah beliau dalam PRU-12 pada Mac 2008...??? Penyakit meracau dan sawan babi dia belum hilang lagi agaknya..., gua ada penawarnya... caranya masuk pub dan lari ikut pintu belakang.... ha..ha..ha.... bangang punya badut sarkas peliharaan umnoapco yahudi laknatullah nih...

Dah dua tahun setengah beb... lu waras atau tidak....??? sekarang nak buat roadshow pulak... kah.. kah.. kah... eloklah lu berkawan dengan Mat Bedal nih... kononnya;

"Sokongan orang Melayu terhadap UMNOAPCO Yahudi Laknatullah dilihat semakin meningkat berbanding ketika pilihan raya umum 2008 yang lalu, kata naib presiden Umno Datuk Seri Mohd Shafie Apdal." - Bernama.

Kah..kah..kah.... melayu mana wooiiii.... Melayu Felda ke...??? Melayu Hutan...??? Atau Melayu umnoapco sendiri...??? Itu semua melayu bertongkat RM, bertongkat subsidi... takda hasil takda sokongan.. ada masyukkkk... adalah sokongannya... kah..kah..kah... masih nak menipu lagi... mangkuk ayun punya penipu... sekali gua bedal baru tau.... (ikut gaya Hj Bakhil filem labu labi).

Ha..ha..ha... umnoapco dah mengelabah gilababi sekarang nih... diorang tau sokongan melayu kepada parti haramjadah mereka semakin merosot, pasal itulah sekarang ni.. giat mengerakkan jentera untuk berkempen menarik pengundi melayu. Siap nak buat Roadshow dan pelbagai..., mungkin atas nasihat agen Yahudi diorang iaitu APCO maka masing2 dah ada skrip tersendiri... macam mamat lidah pendek kat atas tu... dan mamat sang bedal juga... jangan lupa juga dengan mamat sembab punya skrip, pun sama jugak... lu orang boleh baca kat Bernama.

Semuanya sama kan...??? atas tajuk "Melayu" ada tak diorang sebagai pemimpin2 yang mengaku sebagai orang Islam bercakap soal memartabatkan Agama Islam..???  tarak... iieeleeekkkk... potchi.., kerana dengan Agama sahaja dapat membentuk Bangsa, ini tidak asyik bercakap soal bangsa, apakah dengan Bangsa boleh martabatkan Agama.??? Itu pasal gua dah cakap sebelum ni... diorang punya songkok lebih tinggi dari otak.. pasal tu bangang sepanjang masa...

Melalui persepsi gua... diorang ni semua kembar siam Raja Katak agaknya.... asyik bercakap soal melayu.. melayu.. melayu..!!!

MELAYU yang menjadi Juara segala KELAYUAN, justeru itu siapa pula yang MELAYUkannya..??? Sudah tentulah umnoapco parti haramjadah yahudi laknatullah, kerana mereka yang memerintah dan membentuk negara ini yang majoritinya MELAYU selama lebih 50 tahun. Kesimpulannya ialah Melayu tipu Melayu...

"Tipah tertipu bang.. Tipah tertipu" siapa yang menipu... "Ali"... siapa "Ali"... bghahim Ali ka...???? atau Ah Seng... Sammy.., bukan bang.. bukan..!!!

"Ali" yang tipu Tipah selama ni bang...." siapa Ali..??? Ali mamak ka... atau Ali Melayu..??? Ali melayu bang..." warggghhhhhh.......

Tak perlu bagi contoh yang berat2... cukup dengan hanya contoh kejatuhan moral bangsa melayu sendiri... siapakah juara pusat serenti dan juara kilang pengeluaran anak luar nikah... lu orang jawaplah sendiri.... tanya anak2 tadika pun diorang pejam mata sebelah jer... boleh bagi jawapannya.

Kalau lu orang rajin pergilah tanya bayi yang baru lahir kat hospital, jawapannya tetap sama dengan budak2 tadika tu... sebabnya diorang pun pasti menyampah jugak... macam dalam gambar kat bawah ni... ha..ha..ha....

( Hutang Negara ... 328 billion / 1 bayi... = RM70,000)

Gua pun melayu... tapi gua menyampah dengan pemimpin melayu yang melalak terlolong macam anjing2 kehausan bercakap soal melayu... sebaliknya dioranglah penyangak melayu yang menindas orang2 melayu sendiri... parti laknat kesinambungan penjajah yang namanya pun tak berunsurkan KEMELAYUAN, parti  yang dah nak mampus masih ada hati nak bercakap soal MELAYU... piiiraaahhhh mampus cepat sikit...

Mampus umnoapco... Sejahtera Rakyat Malaysia.

10 IkutSukaLu...::

joecharlie Monday, July 05, 2010 4:03:00 AM  

MELAYU... piiiraaahhhh mampus cepat sikit...memang pun semua Melayu Penang Kg.Binjai nak mampos pun ....kena terajang dengan DAP padan muka undi DAP lagi.

hj jamaludin,  Monday, July 05, 2010 9:15:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro ISA
Kalau puak UMNOBNAPCO mereka berugama Islam, mereka kena cakap yg ini Haram , yg itu Halal. ( bahaya bagi puak UMNOBNAPCO kerana mereka takut tersalah cakap perihal hukum hakam dalam Islam)
So lebih baik puak UMNOBNAPCO cakap pasal Melayu . Orang Melayu hanya ada pegangan " Biar mati anak (rakyat), jangan mati adat (kalau tak tipu orang Melayu). So hukum dalam agama Melayu hanyalah satu iaitu segala apa puak UMNOBNAPCO buat hukumnya Halam. Wallahualam.

Anonymous,  Monday, July 05, 2010 10:34:00 AM  

pasal bangsa pun jadi hal ke..pada yang islam ingat sikit masa mati nanti malaikat tanya apa bangsa mu ke apa agama mu...sikit nak wat perkauman...apaara punya bangsa kat malaysia ni.ni ke 1 malaysia yang najib laungkan 2(bukan nak ampu najib).org umno sebut je 1 Malaysia siap buat syarat lagi tapi perkauman je lebih..bangang tul.

Anonymous,  Monday, July 05, 2010 6:46:00 PM  

YANG KAU DUK SABIT YAHUDI DENGAN UMNO TU APASAL? YANG BOS KAU ANWAR LIWATI TU SIAP PERGI AS (ASALNYA DIAM-DIAM TAPI TERKANTOI) UNTUK JELASKAN KAT BOS-BOS YAHUDI DIA DIA BUAT SILAP KUTUK ZIONIST APA CITA? BALIK SALHKAN UTUSAN MALAYSIA PULAK SEDANGKAN HAKIKATNYA MEMANG DIA PERGI MENYEMBAH BOS-BOS YAHUDI KAT SANA......HAMPEH BETUL!!! SIAN AKU TNGOK KAU ORANG NI SEMUA LA....HIDUP DALAM PENIPUAN ANWAR....

CodeNameSomaliPirate Monday, July 05, 2010 9:03:00 PM  

kesian ko ISA, ko pertahankanlah parti PISS kau tu. Kalau menang PRU 13 nanti (pastinya dengan sokongan DAPig)pergi putrajaya jangan lupa buat buat arca teko besar mcm Ayahpin buat tu.

Aku seronok provoke kau le...

Isa Monday, July 05, 2010 9:12:00 PM  

SomaliPirate,

Bukan setakat teko besar, gua akan cadangkan buat Arca Serban Besar atau replika Al-Quran terbesar kat depan Masjid Putrajaya...

ha..ha..ha...

Anonymous,  Tuesday, July 06, 2010 7:02:00 AM  

bodoh punya blog pr.



moon...

Anonymous,  Tuesday, July 06, 2010 10:53:00 AM  

bro isa..

ko dah bikin itu puak umngok panas..

kah kah kah kah

Anonymous,  Tuesday, July 06, 2010 11:22:00 AM  

tn hj jamaludin..
assalammualaikum.. pastinya tuan melayu islam macam tuan guru nik abdul aziz..
mmg elok berkata benar.. pahit maung pun yg benar tetap benar..
adalah lebih afdal ulamak besar juga umarak.. bembenaryan yg benar dan kena tegas dgn yg salah..
usah salahkan umno je.. x yah buat propa utk apco bn ke apa ke..

PAS bersekongkol dgn DAP membenarkan kemungkaran.. menyanjung Eli de Geli.. khalifah Guan Eng... sedih bila ulamak kita di tunggang di perkuda atau di keldaikan oleh kapir harbi

dina nur zulaikha

Anonymous,  Wednesday, February 09, 2011 10:23:00 AM  

Pencacai umngok dah mula kepanasan dengan artikel ISA. Aku setuju seratus peratus. Memang melayu umngok bebal bin bangang

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP