IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Malam Ni... Harga Minyak Naik woiiiii.....!!!!

>> Thursday, July 15, 2010

Sekitar jam 4.00 petang tadi gua dapat sms dari kawan2 mengatakan minyak petrol dan diesel akan naik RM0.20, tapi gua pedulikan mesej sms tersebut. Sesampai di ofis gua buka email... ada juga cerita berkaitan harga minyak akan di naikan tengah malam ni....

Gua buka blog... gua terbaca di sini dan di sini pun membawa berita yang sama.... tapi diorang tulis akan naik RM0.05 sen jer..... mana satu yang betul... wapuchitau....

Apa-apa hal pun... tunggu jelah malam ni... sebab "Rakyat Di Dahulukan, Untuk Di Belasah dan Pencapaian Kera...jaan dan Pemimpinnya Di Utamakan" memang lahanat bin jahanam... kalau naik jugak dalam situasi ekonomi gawat macam nih... Kera..jaan memang dah terdesak takda duit... mana mau cekau... melainkan sembelih jelah rakyat.... janji masyukkkkk.... haramjadah betui...

Nak buat macam mana lagikan... dah kena rogol dalam rela.... tadah jelah... sambil makan kuaci... ha..ha..ha....

3 IkutSukaLu...::

teratailiar Thursday, July 15, 2010 7:36:00 PM  

wakaka...

apa2 pun timer kacih ler bebanyak kat pencacai2 semua.

petronas untung banyak ke sikit, gomen sapu dividen RM30 bilion jugak.Pukul rata.

kat rakyat, ambik kau...

bila lagi nak tolong?

kalu tak bankrap nanti negara kita...

wakaka

anakwatan Thursday, July 15, 2010 9:20:00 PM  

tahniah buat umno/bn APCO kerana berjaya mendahulukan rakyat 1Malaysia
"rakyat didungukan,kroni diutamakan"
buat pencacai APNO teruskan sokongan anda menjilat dan mengampu parti karat dulu,kini dan selamanya.

Anonymous,  Friday, July 16, 2010 10:26:00 AM  

satu...... MALAYSIA


hahahahahahhahahahahah

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP