IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Makcik Bangang... Bodoh Pulak Tu..!!!!

>> Sunday, July 04, 2010

Jom teka ini gambar makcik mana la.. pulak nih...

Yang pasti makcik ni tergolong dalam kategori mangkuk ayun yang sengal dan bangang.

Katanya "Kalau tak nak anak bagi kat Kera...jaan" jangan buang merata2. Pasal tu gua katakan dia tergolong dalam kategori sngal dan bangang. Sepatutnya dia dan sekutu menteri2 dan pemimpin Kera..jaan perah kepala otak diorang semua untuk membenteras gejala buang anak dan seks luar nikah. Fikirkan kaedah dan cara terbaik bagi menanggani isu ini. Kenyataan seperti itu hanya mengalakkan lagi gejala seks bebas.

Apatah lagi dari 270 ribu kes anak luar nikah juaranya adalah jenis melayu yang mengaku Islam. Alahai... masih Melayu juga yang jadi juaranya... itu pun ada lagi mangkuk ayun yang bangga sangat dengan Semangat Melayu..., seolah buta untuk menilai yang bangsa melayu ni dah layu.... tak ada apa yang nak di banggakan kecuali oleh puak haramjadah seperti umnoapco dan perkasa biawak tu....

Sekarang ini orang semua perjuangkan ISLAM....!!! Martabatkan ISLAM...!!! Kalau yang dulunya jahil sekarang masa untuk berubah dan mendalami ajaran ISLAM..!!! Semua orang ada kisah jahiliyah, suka duka dan dosa pahala masing-masing. 

Tetapi apabila umur meningkat sudah tiba masanya untuk kesedaran diri dan bertaubat, kalau yang mempunyai kesedaran diri dari usia muda Alhamdulillah..., dan ada juga yang timbul kesedaran diri pada umur bersara... (kalau sempat cecah umur bersara la...) masih Alhamdulillah... paling teruk yang dah melepasi umur bersara masih tak sedar diri.... jahanam lah jawapannya...

Tak kiralah lu bangsa apa pun... sebab ISLAM boleh bawa masuk kubur.... MELAYU...???? boleh ka.. bawa masuk kubur...??? ha..ha..ha.... boleh la jawapannya.. siapa kata tak boleh pulak.... jasad melayu yang jadi bangkai tu dan nama melayu kat batu nisan jer.. yang tulis dalam tulisan jawi... kua..kua...kua....

Berbalik pada kisah makcik yang masih dengan agenda cubaan perbodohkan orang melayu nih... lu orang bacalah beramai2 di sini.

Nota: Makcik ni ada anak pompuan tak...??? manalah tau kot2 suatu hari nanti dia terima cucu luar nikah.. boleh la dia jadi contoh dan tauladan untuk serahkan cucu luar nikah tu pada Kera...Jaan, kena pesan kat anak pompuan dia macam tu...

2 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Sunday, July 04, 2010 6:14:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Gua rasakan Makcik yg lu naik angin tu seorang makcik yg bijak bro! Sebab makcik tu DNAnya dari keturunan UMNO/BNAPCO hanya pikir , macam mana nak datangkan duit .Makcik yg lu maksudkan itu berpikiran jauh baik dari spek. tersirat atau tersurat kerana kalau bayi (anak luar nikah) dibuang kat tong sampah atau di buang merata rata tempat, tidak akan mendatang hasil (Fulus). So Makcik itu menyarankan/cadangkan agar bayi (anak luar nikah)tersebut "Kalau tak nak anak bagi kat Kera...jaan" kerana apa Bro jika satu bayi boleh jual dgn harga RM5000.00 di pasaran terang , kalau pasaran gelap boleh mencecah RM11,000.00 . So Bro ISA , lu kira la , kalau sehari boleh jual tiga bayi ( anak luar nikah )di pasaran gelap RM11,000.00 X 3 bayi= RM33,000.00 kalau sebulan RM33,000.00 X 26 hari (tolak cuti sabtu /ahad/cuti am)= RM858,000.00 . WOW!!!!!! Banyak untung ma!Kalau setahun WOW!!!!!Wang besar Wang Besar.
Lagi satu Bro ISA , memang Melayu tak boleh masuk kubur sebab Melayu cuma boleh masuk atau tengelam kat sungai duyung Melaka , macam lagenda Melayu Hang Tuah .Hang Tuah mati tak ditanam , kalau tanam mesti ada kuburnya, kalau ada kat mana orang tanam Hang Tuah . Dan Hang Tuah pernah berkata (agaknya la, sebab gua dari spesis temasik)"Tak akan Hilang Melayu di Dunia". So erti kata Hang Tuah, Bro ISA " Melayu tak akan mati sebelum hari kiamat" Ha Ha Ha! Rileks Bro ! Banyakkan senyuman sebab gula dah habis kat Jusco.

Isa Sunday, July 04, 2010 7:45:00 PM  

hj jamaludin,

gua buka setakat senyum jer.. baca lu punya komen... tetapi bangga dengan pemikiran lu.. siap gelak ketawa lagi nih...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP