IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Janda Limah Suka Kat Pak Haji...!!!!

>> Wednesday, July 14, 2010

Perghhhh... terbatuk-batuk gua beb...  koh..koh..koh... arghhhh... sakitnya dada gua.... gelinya kangkang gua... bila si Janda Limah tanpa segan silu dah mula syok kat Haji Jamaludin.

Aduiiii.... si Brahim perkasa yang dok menyalak melolong siang malam tergila-gilakannya, si Janda Limah ni buat tak peduli langsung... macam-macam umpan bodek yang di pergunakan langsung tak dapat perhatian, hingga ke peringkat sengaja cari pasal dengan anak2 buah Janda Limah... pun begitu Janda Limah masih buat derrrkkkk jer....

Sampai sewel biul kepala otak si Brahim perkasa... akhirnya di ajaknya beruk, gajah dan segala rakan taulannya main bola kat bukit jalil.... kesian kat dia... gila rupannya, patutlah si Janda Limah bolayan... sebab Janda Limah lebih mengenali siapa itu Brahim Katak... (sembang kedai kopi kata... diorang pernah sekelambu dulu...)

Mungkin si Janda Limah ni terpikir kot... kalau berbaik dengan si Brahim perkasa bukannya berfaedah pun... nanti di kencingnya kat mata si Janda Limah ni... tak pasal-pasal buta. Lebih baik pilih Haji Jamaludin.... walau pun tua tapi kuat... macam santan kelapa katanya... ilmu agama pun tinggi... jadi tiada masalah, lagipun sebangsa dan seagama... ha..ha..ha.....


Walaupun gua dengan Haji Jamaludin kadang-kala tak seteru angin, sebab Haji Jamaludin ni... bukan suka sangat dengan kritikan daripada blogger macam gua nih... sebab gua jenis kurang ajaq... rakan2 blogger gang Haji Jamaludin pun ramai yang benci kat gua... katanya gua takda adap, lagipun ada gua kisah... lantak pi lah kat depa... dan gua sama sekali tak akan termakan pil maajun wala' Haji Jamaludin tu...

Dan sebab itu jugalah dah lama gua tak layan cerita Haji Jamaludin nih..., gua biarkan jer.. pada anak2 muda yang sedang berguru di negeri cik siti wan kembang tu handle Haji Jamaludin nih... gua perhatikan dari jauh jer... diorang nak drift.. ke..., nak langgar ke... nak serbu, terjah.. itu diorang punya pasal...

Cuma sebagai kawan, gua nak pesan dan nasihatkan Haji Jamaludin supaya tak payahlah termakan dengan pujuk rayu si Janda Limah tu.... dia tu Janda Pisau Cukur bro.... ingat sikit... nanti habis dengan rumah banglo, kereta Mercs Brabus lu semua kena jual.... hati-hati bro...

Pak Long dan Mak Long tolong2 lah... nasihatkan Haji Jamaludin... dulu dia dah angau gileerrrr... dengan Janda Limah... sekarang dah terbalik kuang pulak dah.... bukan apa... gua kesiankan kat orang tua tu....

8 IkutSukaLu...::

Unknown Wednesday, July 14, 2010 1:08:00 AM  

Salam Isa,
Haru betoi hang ni, kah... kah... oppss.. Pak Long nak terkentut... kah... kah...

Prof. Era Pasca Wednesday, July 14, 2010 1:11:00 AM  

hehehehe kahkahkah
kelmarin dulu da ajaq pak aji care nak ngorat jande... hahah

ISA Wednesday, July 14, 2010 1:16:00 AM  

Salam kembali Pak Long,

ha..ha..ha.., Pak Haji tu tengah cari idea... apa dia nak taip komen satgi...

Pak Long tolong bagi nasihat sikit naaaaa.....

Mak Long masih dok jahit kain lagi ka...? Dah pukui 1 pagi ni...?

ISA Wednesday, July 14, 2010 1:17:00 AM  

baginda,

patut la... dia gatai meghelah...

hang jadi tok guru dia rupanya.... ha..ha..ha...

hj jamaludin,  Wednesday, July 14, 2010 2:09:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Apa la lu ni Bro ISA? Lu langsung tak bagi can kat gua! Habis lingkup lu buat cerita gua dgn Janda Limah kat N3 lu . Langsung tiada privasi? Gua memang benci 100% dengan Lu tetapi lubang hidung lu ( BLOG LU)tetap menjadi pujaan gua (Blog wahid gua). Ha Ha Ha
Bab Janda Limah sekelambu dgn Brahim Katak dan lu cop si Janda Limah kaki "pisau cukur". gua langsung tak percaya. Lu memang kaki Fitnah!!!!!!!!!!!!!!!!!

ISA Wednesday, July 14, 2010 2:39:00 AM  

Salam Hj Jamaludin,

Gua hanya beri nasihat jer... lu nak ikut tak ikut sukahati lu...

Takan lu nak kena patuk kedua kalinya dengan orang yang bergelar Janda bro... lu dah pesan Tok Guru ke...?

Lu tuduh gua fitnah, takpa gua terima jelah... tuduhan lu itu.

Kalau lu nak saman pun gua takda hal... sebab gua yakin dan pasti lu takan bahagia dengan Janda tu..

Kalau tidak takan ada pepatah mengatakan "Cinta Itu Buta"... warggghhhhhh.... mau nangis gua nak menaipkan pepatah maut itu sebagai peringatan buat lu...

Nanti kalau lu jumpa Janda Limah, jangan lupa pakai spek hitam bro...

(ha..ha..ha.. gua masih ingat sejarah lu mula2 dating dengan Janda Limah kat London, lu memang ganas bro...)

So apa lagi yang gua boleh katakan.. terserah pada lu...

Lang Wednesday, July 14, 2010 6:51:00 AM  

salam bro...

gua nak juge mengelah... tp bagai nasihat org dolu2... kalau tak tahu ujung pangkal baik wa diam jek...

namun sejak wa jinak2 kat blog lu dan pak long... janda limah ni cukup panas... mesti cun melecun... ramai minat... dan mungkin betul mat sentul kata... jande bukan sebarang jande... jande ade bende...

hehehehe...

khairul,  Thursday, December 30, 2010 10:50:00 PM  

janda limah tu sapa??? aku baru baca blog ni...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP