IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hairan.. Kenapa Tak Siasat..????

>> Wednesday, July 07, 2010


Mahfuz turut meminta pihak berwajib menyiasat 40 peratus pendedahan pemilik sesawang Malaysia Today, Raja Petra Kamaruddin (RPK) seperti yang diakui oleh Datuk Mukhriz Mahathir, Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri.

"Kenapa tak siasat kebenaran dalam tulisan RPK ini sedangkan Mukhriz sendiri mengaku bahawa 40 peratus adalah benar," beliau menambah.

Disebabkan itu, beliau sekali lagi menyuarakan rasa hairan dengan tindakan Kementerian Dalam Negeri (KDN) dan polis memburu 'Raja Blogger' terbabit semata-mata.

"Pergi siasat dulu siapa bunuh Altantuyaa, siapa jual kedaulatan negara pada Singapura dan Brunei, siapa bunuh Teoh Beng Hock kerana RPK dedah itu semua," tegas beliau.

Melihat tindakan kerajaan dalam menghadapi pendedahan RPK itu, beliau tidak menolak kemungkinan bahawa 'Raja Blogger' itu mungkin mempunyai 'kunci pendua' peti rahsia yang melibatkan salah laku pemimpin tertinggi tertentu dalam kerajaan.

"Kalau tidak ada kunci peti rahsia seperti Bala pun, dia mungkin pernah lihat (peti rahsia) atau mungkin ada kunci pendua yang sangat ditakuti oleh kabinet Perdana Menteri kita," jelasnya lagi.
Dan yang membuatkan gua bertambah-tambah hairan, si Bala dan RPK sudah berada di luar negara dan tidak terikat dengan undang2 Malaysia. So.. apa kejadahnya kalau diorang betul2 ada bahan bukti yang konkrit mengapa tak dedahkan melalui media luar negara..????

Biar satu dunia tahu..., apa cerita sebenarnya... kalau tak percayakan media perdana Malaysia yang macam laknat tu,  C4 kan sajalah melalui media luar negara..., jangan bagitau gua yang media luar negara tak berminat nak siarkan kisah pembunuhan perempuan Mongolia dan kaitannya dengan PM Malaysia serta bersabit pula dengan kes siasatan pembelian kapal selam di Perancis.

Ini kes World Class beb.... Malaysia World beb... secara tak lansung lu orang sudah tolong promote Malaysia dan membantu Industri Pelancongan Negara beb...  nanti Ng Yen Yen boleh kow tim komisyen kat lu orang... jangan risau la...

Atau diorang sendiri ada agenda sebaliknya... bosan pulak gua tengok diorang main wayang dengan Najib laki bini, sprm dan semua sekutu kera...jaan Malaysia, gempak sana gempak sini... dah bertahun tak selesai2 jugak... bikin orang jadi bangang jer....

Sorry... laaa.... gua tak nak tergolong dalam golongan rakyat yang bodoh dan bangang dengan cerita keling paria diorang semua....

2 IkutSukaLu...::

Lang Wednesday, July 07, 2010 2:47:00 PM  

bro...

wa pon hairan jugak..

tong sampah sekarang pon diasing2kan
kaca, kertas pelastik..
dalam politik malaysia... semua masuk satu tong...
semua nak dipolitikkan, sukan, undang2, agama, hukum hakam dan berbagai lagi...
politik pulak sudah berteraskan wang...

Isa Wednesday, July 07, 2010 8:34:00 PM  

Lang,

Entahlah bro... gua pun tengok politik malaysia ni.. dah macam semak samun jer...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP