IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Diorang Ini Bangsa Apa Bro...!!!!

>> Monday, July 26, 2010

Tak habis-habis puak2 umnoApco nih dengan Melayu Islam, Islam Melayu... sampaikan gua yang tengah syok melantak nasi lemak berlaukkan paru goreng dengan sambal kerang tersedak2..., nak menyampuk risau pulak gua makan pelempang dan penerajang free pulak...

Gang puak tu ada 7 orang... gua pulak sorang... kalau zaman gagah gua dulu boleh laaa.. tiap hari berlatih tomoi, gocoh sana gocoh sini... setakat Pak Long Din, Uncle Moundweller tu.. gua jentik jer...., dari 7 ekoq gerombolan tu, 3 ekoq badan jer... macam badak sebijik-sebijik macam badan parpukari... perghhhh... tak terlayan beb, yang 4 lagi tu... boleh laaa... setakat gua nak solo sorang2..., jadi terpaksalah gua ikut nasihat orang2 tua... "Jangan menyampok bila orang yang tak dikenali bersembang"... he..he..he.... chilllll......

Lu orang tau... apa diorang tu sembang, sambil melantak nasi lemak diorang syok mengutuk PAS bodoh dan pengkhianat melayu kerana tak nak kerjasama dengan umno.... perggghhhh.... nipis jer telinga gua mendengarnya... cakap soal melayu Islam, macam la diorang tu Islam sangat, sebab salah sekoq dari puak gerombolan tu gua tengok besar punya bangles kat lengan dia... dah tu pakai rantai leher lagi, apa bangang teramat sekali mamat tu.. cakap soal melayu dan islam, takan la sebagai seorang Islam tak tahu hukum pakai bangles "Gelang Tangan" bagi lelaki... lagi mau cerita bab Islam... pundek punya melayu gerombolan...

Berbicara pasal melayu itu islam dan islam itu melayu, gua nak tanya kepada puak2 gerombolan yang bangang nih.... cuba tengok gambar2 kat bawah ni..., diorang semua tu melayu ke....???? Yang pasti diorang ini semua lebih Islam daripada lu orang sebagai melayu.

Ustaz Farid Ravi Abdullah.

Ustaz Ridhuan Tee

YB Dr. Khalil Idham Tee.

Oooopppss... maaf.., yang ni gua tak tau status dia... betul cakap punya.. memang gua tak tau status bangsa apa.. sumpah walllah.... gua tak tau.. jangan marahkan gua.. ngeee..

So... dari gambar individu2 di atas tu... diorang tu semua Melayu Islam ke...??? So.. apa ke... bangang sangat puak2 gerombolan ni... dok berjuang pasal perpaduan melayu untuk menyelamatkan ugama konon... bodoh melantun2 betul. Malas dah gua nak ulang2 isu melayu itu islam dan islam itu melayu seperti yang di dakwa oleh puak umnoApco nih...


Dah PAS kata tak nak perpaduan dan kerjasama dengan gerombolan penyangak... sudah2 laaa.... apa diorang tu semua tak paham bahasa ke... atau jenis muka tampal kulit babi 14 inci jenis tak tahu malu, masih terhegeh2 nak menyondol... macam mamat sekoq ni... ,  saja jer... nak cucuk jarum beracun nak kucar kacirkan kesepakatan Pakatan Rakyat dan menghuru-harakan PAS..., makhluk macam Ahmad Maslan ni... barulah boleh dikatakan sebagai Ayam yang berbulu Musang kerana pergunakan isu "bangsa dan agama" demi kepentingan politik dia... bangang bin tolol...

Dari kenyataan mangkuk ni, dia kata tak perlu ada orang tengah untuk menyatukan umnoApco dengan Pas. Habis tu mana pulak nak di campakkan si Harussani tu... dah lunyai orang tua tu... kena hentam upside down kerana nak menyatukan melayu dan islam, lastly tak di perlukan pulak.... kah....kah...kah....

Kesimpulannya.., kalau nak perjuangkan melayu dan islam, gua cadangkan pada puak2 gerombolan melayu umnoApco supaya bubarkan parti lu orang dan beramai2 mengimarahkan Islam di dalam PAS... iaitu Perpaduan Melayu tak penting, yang penting adalah Perpaduan Islam yang di perjuangkan oleh PAS.

Bahasa mudahnya lu orang Melayu umnoApco masuk/memeluk Islam PAS. Sebab dalam Islam tidak memilih Bangsa... semua Bangsa boleh mengamalkannya.

Amacam ada berani ka...????

Bak kata sahabat komentar dalam blog ini iaitu saudara "Keindahan Ugama", beliau selalu mengatakan dalam setiap komen beliau "kalau tak paham jugak... samalah macam **********...... WTF...!!!".... ha..ha..ha....

10 IkutSukaLu...::

Unknown Monday, July 26, 2010 10:22:00 PM  

Salam Isa,
Pak Long ni dulu selendang merah tau, tapi la ni dah bagi kat Mak Long hang pakai, sampai la dia dok pakai lagi...

Mai kita pakat pakat tomoikan depa Isa, ishhh... geram aku...

ISA Monday, July 26, 2010 10:36:00 PM  

W'Salam Pak Long,

Cheq tau pasai apa Pak Long bagi selendang merah tu kat Mak Long.

Pasai takut kena ligan dengan Lembu... kah..kah..kah...

Prof. Era Pasca Monday, July 26, 2010 11:00:00 PM  

itu melayu apco same ke melayu islam?
itu perkasa samake dengan melayu islam?

Warta365,  Monday, July 26, 2010 11:03:00 PM  

Assalamualaikum kepada semua makhluk ciptaan allah.semoga diberkatinya.

kalu ikut sifir formula yahudi UMNO..melayu akan automatik islam.

eh, kat indonesia pun ada melayu,tapi dok sembah berhala @ atheist.
wow.umno ini parti glokal melayu.

Alert..Alert...Achtung ..ada 1 lagi parti meLAYU bakal ditubuhkan...Parti Perkosa.
Dalam perkosa dah siap komplete set ado Alim Ulamak + Geng Ayahanda Pekida +

Lembu Perkosa..wkahakhkahaka

ISA Monday, July 26, 2010 11:07:00 PM  

baginda,

Gulppp... lu bikin gua tersedak bro..

Gua takda jawapan tu.., nanti gua bertanya dengan Ulamak Muda...

kah..kah..kah....

ISA Monday, July 26, 2010 11:09:00 PM  

Warta365,

W'Salam bro, di kemboja pun ramai jugak melayu bro... dan ramai juga yang beragama budha...

Yang itu pakai sifir apa pulak bro.. konpius gilerrrr gua di buatnya... ha..ha..ha...

Unknown Tuesday, July 27, 2010 2:36:00 AM  

Salam anakanda.

Dah jemu dengar kata-kata Melayu tu Islam, yang lebih sakit hati ialah Islam tu Melayu. Sah sesat!

yang lawan tu, jangan cari pasal kalau rasa tak terlawan. Mengalah lagi bijak. Tapi kalau rasa mampu hentak sajalah!

ISA Tuesday, July 27, 2010 3:18:00 AM  

Salam kembali Ayahanda,

Pada mulanya hendak mengambil sikap mengalah, kerana tak mahu pihak sebelah sana tepuk tangan.

Rasanya kena lawan juga, sebab dah melampau sangat. Memang dah kena hentak pun...

Terima kasih atas nasihat Ayahanda.

Yadie,  Monday, October 18, 2010 3:21:00 PM  

Askum semua.. aku nak komen psal ustaz farid ravi ni je. Dia baca al-quran sedap tul :). Aku nie melayu, ilmu agama stakat yang basic2 je. So aku tarak kira bangsa apa, slagi nama islam + tinggi ilmu + berakhlak mesti aku ikut. Semoga Allah mmberkati kita semua. Ameen.

Ropi Martini,  Sunday, February 27, 2011 3:39:00 AM  

gua senyum (gelak kecil) baca lu punya komen tentang sayfool, ini org kena liwat ke, tukang liwat atau liwat meliwati..kahkahkahh...kahkahh...kharh tuih..bodo punya sayfool!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP