IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bagaimana Minda Rakyat Di Manipulasi..???

>> Friday, July 16, 2010

Nak belajar macam mana minda rakyat di manipulasi oleh Keraaaa...jaan...????

Baca sini dulu Bernama. kemudian lu orang baca di sini pulak TukarTiub.

Weiiii... bahalol... cukup2 lah dok kelentong rakyat 1Malaysia..., rakyat melayu felda, melayu hutan, melayu setinggan, melayu flat, melayu kampung, melayu yang gaji RM600 sebulan dan melayu puak2 parti lu orang sendiri.

Rakyat bukannya nak dengar perkataan selaraskan harga atau kurangkan subsidi..., apa yang rakyat akan baca dan tonton adalah berlawanan dengan apa yang lu orang cuba kelentong dengan manipulasi perkataan "selaras" dan "kurang" bagi menghalalkan lu orang punya kerakusan.

Apa yang rakyat tau.... harga minyak naik..!!!! Harga gula naik...!!!! Harga barangan runcit dan lain2 pun akan turut naik..!!!!

Pendapatan/Gaji rakyat masih tak naik... naik... yang semakin naik adalah perbelanjaan... lu orang masih dalam sindrom bangang ke... atau dah mencapai klimaks kebodohan terlampau....????

Bagi rakyat ini yang naik...
Bagi Keraaaa...jaan yang ini dikurangkan dan diselaraskan...
Lebih 50 tahun kena Kelentong dengan umnoapco/bn
Lu... pikir lah sendiri...

1 IkutSukaLu...::

paloibinmulau Saturday, July 17, 2010 12:23:00 AM  

bro isa,

kalau lu ada jumpa kawan lu si mail sabri tolong sampaikan soalan gua pada mamat tu. tanya mail tu berapa sabsidi ron95? 10sen 20sen 30sen? sbb mail cakap ron97 takde subsidi. dulu punya menteri pernah cakap subsidi petrol kita adalah 30sen. kalau ron97 takde subsidi kenapa cuma naik 5sen? dan paling menarik beza harga ron95 dgn ron97 cuma 30sen je. pelik pelik menteri malaya ni bila bercakap.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP