IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Awang Meloya Mengamuk...!!!

>> Tuesday, July 13, 2010

Luahan meloya dari Awang Meloya ini gua terima dari kotak email gua, langsung gua upload di sini dan gua dah edit perkataan "F**K" yang di gunakan oleh beliau. Memang angin berapi2 mamat ni dengan akhbar pencacai tu...

Dan juga bagi menyahut seruan TGNA supaya memBOIKOT semua akhbar perdana pencacai kera..jaan, walau pun seruan TGNA itu bagi gua hanyalah ulangan dari seruan pemBOIKOTan akhbar pencacai sebelum ini.

Sudah berapa ramai pemimpin2 pembangkang (baca PR) yang seingat gua sejak tahun 1997 lagi sudah menyeru supaya memBOIKOT akhbar2 pencacai tersebut (jika ada seruan boikot sebelum2 itu.. maknanya tanpa pengetahuan gua... sebab mungkin gua belum baligh lagi pada masa tu...) .

Tetapi masih ada lagi dikalangan penyokong2 PR yang masih menyokong pembelian akhbar haramjadah itu semua, (bila di tegur katanya tak beli akhbar keluaran harian, cuma beli keluaran mingguan jer... kononnya nak baca ruangan itu ruangan ini... pergghhh macam sialan..) dan pada masa yang sama melalak menghentam mencaci akhbar tersebut... penyokong/ahli yang spesis macam ni... memang betul2 haramjadah... jangan jadi munafik Pakatan Rakyat laaa.....

Aaahhh... cakap banyak pun tak guna sebab namanya pun MELAYU... so... paham2 jelah perangai orang melayu... baik layan angin kus-kus Awang Meloya kat bawah ni... walaupun ianya isu yang dah basi...;


"NUJ Utusan Melayu mengancam berarak ke pejabat perdana menteri jika pengerusinya Amran Ahmad dipecat selepas mengadukan dua kes perbelanjaan syarikat ke SPRM, kata seorang ahli majlis eksekutifnya. LAGI... Tindakan atas dakwaan 'fitnah', bawa perkara ini kepada Najib."

APA DOK BUANG MASA SAJA.FORGET ABOUT BERJUANG UNTUK TUAN MAJIKAN YG DIKATAKAN MENOLONG MELAYU.... PADAHAL MEREKA MENINDAS HANGPA SEMUA... HANGPA SEMUA KAN MELAYU GAK KAN?

TUNGGU APA LAGI? BLAHH LAAAAAA!!!!! TUNGGU KEPALA BAPAK LAGI?

NAMA SAJA UTUSAN MELAYU.... TAPI DEPA TU SEMUA ADALAH UTUSAN UNTUK MENELINGKUPKAN MELAYU SAJA.... MEROSAKKAN BANGSA.... MENJAHANAMKAN BANGSA MELAYU...SENANG PUNYA CERITA.... HANGPA SEMUA... RAMAI2 ANGKAT BUNGKUS... BLAHHH...

TAK KAN HANGPA SEMUA TAK BOLEH HIDUP KALAU TAK BERKERJA DGN UTUSAN MELAYU KUT?

FORGET IT... JUST QUIT THE JOB... ALL OF YOU AHLI2 NUJ... ALL OF YOU IN KUMPULAN UTUSAN...F***K UTUSAN MELAYU... F***K THEM ALL.... F***K AWANG SELAMAT... TENGOK APA AKAN JADI PADA UTUSAN MELAYU... BILA SEMUA PAKAT BOIKOT? TENGOK APA AKAN JADI BILA HANGPA SEMUA BLAH... THROW IN THE TOWEL... QUIT MAN... QUIT!.... QUIT!.... QUICK... QUICK BEFORE IT'S TOO LATE....

ALANG2 BERPUTIH MATA... BIAR UTUSAN MELAYU JUGA SAMA2 BERPUTIH MATA... BIARKAN UTUSAN MELAYU TERKUBUR DGN SENDIRINYA.. BILAMANA HANGPA SEMUA BLAHH... DAN ANGKAT BUNGKUS.... CHIAO....

KITA SEMUA TIDAK UNTUNG... WALAU UTUSAN MELAYU WUJUD!!!! KITA JUGA TIDAK RUGI KALAU UTUSAN MELAYU PUNAH LINGKUP DAN TERUS TERKUBUR, PERGI MAMPUS UTUSAN MELAYU... PERGI JAHANAM UTUSAN MELAYU, TO HELL YOU GO... F***K YOUUUUUUUUUU!!!!! UTUSAN MELAYU... GO TO HELL!

Awang Meloya

Gua sokong 100% si Awang Meloya nih....

5 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Tuesday, July 13, 2010 12:28:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro ISA
Kalau Utusan Meloya lingkup bisnes nya ,gua yakin mesti ada puak yg akan "Bail Out" macam Perwaja? Gua rasa sampai mati pun Utusan Meloya akan teguh bisnesnya?

Isa Tuesday, July 13, 2010 12:52:00 AM  

hj jamaludin,

Keyakinan lu berasas bro...,

Takanlah lanun2 umnoapco tu nak biarkan akhbar lidah pencacai rasmi diorang mampus...

hehehe...

paloibinmulau Tuesday, July 13, 2010 8:47:00 AM  

hahahaha cerita boikot ni cerita basi. tahun 2000 teman pernah bertengkar dgn bos teman pasal mingguan malaysia hehehhe kelakau untol. sejak 2001 teman tak beli utusan/mingguan malaysia. hasilnya teman buta berita hiburan melayu. teman memg tak buka langsung tv3 sejak hampir 1 tahun lebih. hasilnya teman buta berita hiburan melayu. kalau sekali sekala tengok drama melayu bila balik kampung haram teman tak kenai muka2 pelakun baru huahuahua

tapi syukur la teman tak buta berita semasa dan tidak juga kurang ilmu dgn memboikot produk amno itu. tapi doa teman supaya utusan bankrap masa tahun 2000 tu belum kesampaian huahuahua

Isa Tuesday, July 13, 2010 11:15:00 AM  

paloibinmulau,

gua lansung tak pernah beli sejak tahun 1997 lagi, jangankan utusan meloya... semua akhbar gua boikot.

Tumpang baca dari kedai/restoran/ofis. Kebanyakkannya baca online.

Berita hiburan dan tak kenal muka artis??? bukannya ada faedah pun dengan berita hiburan tu semua.

Lang Tuesday, July 13, 2010 4:01:00 PM  

salam bro...

beberapa komen gua yg tak tajam ni...

kepada komen awang meloya...

pemikiran pekerja dimesia ni belum sampai tahap kritikal dan berani mcm dinegara2 korea, jepun dan sbgnya.. kesatuan dimesia pon tahap kencing politik saja... org atas kesatuan mudah dibeli oleh majikan..

dimesia.. konsepnya wang... tak ada wang.. tak ada makan... tak ada kereta.. tak da jalan2.. tak ada enjoy... sbb dimesia semua tu dihidang untuk jamahan rakyat... tiada yg berani meninggalkan kerja kerana bukan takut tak makan.. tp takut tak boleh bayar sewa rumah.. takut kereta kena tarik... takut bank kasi surat saman.. takut kredit kad cari sampai dalam jamban.. tu faktor terkuat dalam minda mereka..

sekiranya pekerja2 tu tiada beban yg bersangkut pada seluruh tubuhnya... gua pasti mereka saggup berhenti beramai2 untuk melumpuhkan gergasi media ini.. dan gua percaya kalau pon gergasi ini lumpuh proses bailout takkan membantu.. sebabnya mereka bailout tapi bukan mereka yg turun nak buat keje2 buruh ni.

komen kedua pasal boikot pembaca...

setuju boikot.. tp boikot beli.. sebab kalau beli bermakna bantu... baca tetap baca... baca dengan otak yg rasional.. kalau tidak tak tahu apa yg sedang diperkatakan atau siapa yg sedang diserang... sedangkan kdn pon dok baca suara keadilan, roket, harakah serta mana2 tabloid yg tak sealiran dengan mereka... tujuannya bukan saja sebagai nak memantau isi kandungan.. tetapi nak tengok strategi pihak yg satu lagi...

gua tak beli pon mana2 akhbar sbb semua sudah tersedia secara online. akhbar tu untuk makcik felda yg tak tahu guna komputer saja... yg tahu on9 saja la..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP