IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Adakah Ini Satu Arahan Dari PM.

>> Sunday, July 18, 2010

Perdana Menteri Malaysia yang ke 6 setengah.
(Gambar tiada kena mengena dengan sesiapa pun...)

Malaysia bakal bankrup 2019.
Keraaaa...jaan selaraskan harga gula dan kurangkan subsidi petrol/diesel konon nak jimatkan wang. 
Rakyat makin terhimpit dengan kenaikan harga barangan.

Tup..tup... dengan senang hatinya Perdana Menteri pulak minta buat itu ini.
 Apa dia ingat semua tu duit MAK BAPAK dia ke...????

Apa kata Menteri Kewangan... he..he...he...

8 IkutSukaLu...::

Edyes Sunday, July 18, 2010 7:37:00 PM  

bro.... tolong la bro...

tolong la bagitau... apa kena mengena ini cerita, dengan miyabi a.k.a maria???

tolong la bgtau... wakakakaka

Isa Sunday, July 18, 2010 7:55:00 PM  

Edyes:

he..he..he... shyyy.. jangan kecoh bro...

pembela Islam & melayu sejati Sunday, July 18, 2010 8:37:00 PM  

gambar maria ozawa....memang dasar PAKTAN RAKYAT suka tengok gambar BLUE...insaflah kawan......

Edyes Sunday, July 18, 2010 8:50:00 PM  

bro... gua dah kata bro... gua dah warning lu... kan dah kuar komen dari melayu sejati si pembela islam kat atas tu...

ok lah... gua janji tak kecoh lagi...

wakakakakakaka

pemuda pembela melayu & islam Sunday, July 18, 2010 9:08:00 PM  

hoi barua PAKATAN RAKYAT, lebih baik ko pegi tungging jubo kau tu kat Anwar al-juburi ataupun kat si tua kutok yang tak mampos2 lagi si NIKY AZIZ.

pembela Islam & melayu sejati Sunday, July 18, 2010 9:12:00 PM  

Khairy: Tindakan minta maaf bukti Anwar ‘talam dua muka’

KUALA LUMPUR, 1 Julai – Khairy Jamaluddin hari ini membidas Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan mendakwa beliau menghilangkan diri ke Washington untuk “meminta maaf” bagi pihak Pakatan Rakyat kerana mengadakan protes anti-Zionis di Kedutaan Amerika Syarikat bulan lalu. Akhbar The Washington Post bertarikh 28 Jun memetik Anwar sebagai berkata beliau “kesal” dengan penggunaan perkataan pencerobohan Yahudi, dan beliau akan “lebih berhati-hati” pada masa hadapan. “Anwar berada di Washington selama beberapa hari… di mana beliau bercakap dengan Pengerusi House of Committees AS Howard Berman dan meminta maaf atas serangan yang dilakukannya. “Anwar perlu menjelaskan kepada 10,000 rakyat Malaysia yang menyertai protes diluar Kedutaan AS kira-kira dua tiga minggu lalu dan kemudian ke Washington untuk meminta maaf. Ini membuktikan beliau adalah seperti talam dua muka,” kata Khairy.“Saya tidak nampak apa-apa yang salah jika menyebut pasal pencerobohan dilakukan Zionis. Tapi Anwar ia orang yang berubah-ubah. Sebagai ketua pembangkang beliau perlu jelaskan mengapa beliau berbuat demikian,” kata Khairy. Perhimpunan aman diadakan di pekarangan Kedutaan Amerika di sini selepas misi kemanusiaan yang turut disertai rakyat Malaysia diserang oleh tentera Israel. Laporan Bernama semalam menyebut, Anwar memberitahu rakan-rakannya di Amerika bahawa beliau kesal kerana telah menggunakan istilah seperti “pencerobohan Zionis”. Dalam artikel yng ditulis timbalan editor ruangan rencana pengarangnya Jackson Diehl, akhbar itu berkata Anwar berada di Washington selama beberapa hari minggu lepas. “(Beliau) menghabiskan banyak masa untuk memberi penjelasan kepada rakan-rakan lama, termasuk Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Luar Dewan, Howard Berman dan seorang dua pemimpin Yahudi,” tulis Diehl dalam artikel bertajuk “Flirting with zealotry in Malaysia” (Bercanda dengan kefanatikan di Malaysia). Anwar berkata beliau kesal kerana telah menggunakan istilah seperti “pencerobohan Zionis” yang lazim digunakan oleh “penghasut terkenal seperti Mahmoud Ahmadinejad”, kata Diehl. “Kenapakah saya menggunakannya sedangkan ia telah menimbulkan begitu banyak salah faham? Saya perlu lebih berhati-hati,” kata Anwar, yang juga penasihat PKR seperti yang dipetik penulis itu. Akhbar itu juga menyebut bahawa Anwar menyertai satu tunjuk perasaan di luar kedutaan Amerika di Kuala Lumpur baru-baru ini di mana sehelai bendera Israel telah dibakar dan telah membuat sindiran pedas tentang firma perhubungan awam berpejabat di Washington “yang dikuasai Yahudi” Apco Worldwide, yang digunakan khidmatnya oleh kerajaan Malaysia. Diehl berkata kebanyakan rakan Anwar, termasuk bekas diplomat dan bekas pemimpin Bank Dunia Paul Wolfowitz nampaknya berkecenderungan untuk memberi peluang kepada beliau untuk bernafas. Diehl berkata Wolfowitz memberitahu beliau: “Apa yang Anwar lakukan adalah salah, tapi memandangkan beliau sedang bergelut untuk hidup – secara fizikal dan dalam bidang politik – daripada serangan sebuah kerajaan yang menyifatkannya sebagai ‘boneka Yahudi’, kita patut beri sedikit ruang kepadanya”.

Anonymous,  Sunday, July 18, 2010 9:50:00 PM  

Apa pun ini ada sadikit nasihat orang tua-tua:

1. Sesat hujung jalan balik pangkal jalan.
2. Anwar kena tobat, saiful pun begitu juga.
3. Anwar kena bersumpah kata tak buat dengan lafaz dan hati. Jangan mulut aje.
4. Mintak nik aziz imamkan sembahyang hajat. lebih baik di Kelantan kerana barakah nya tinggi.
5. Penyokong kerajaan kena sabar banyak2. Jangan marah atau kasar2 dengan budak2 pkr, pas dan dap. Meraka garang2 nanti jadi gaduh. Budak2 umno kena sabar. Lagi pun korang bukan ada telur dah.
6. Anwar saman saiful. Saiful pun saman anwar juta-juta.
7. Bila kat perlimen cakap soal main belakang aje. Ini senjata baik untuk pkr. Tak bincang hal lain pun tak ape. Sebab nya bila anwar naik jadi pm kita akan nikmati harga barang2 yang murah.
8. Harga minyak kembali asal sehingga telaga petronas kering. Bila habis minyak manatahu amerika akan melonjakkan perdagangan nya dengan Malaysia. Hebat lagi bila kita pun akan gunakan dollar US.
9. Biaya pendidikan anak2 dan orang dewasa percuma.
10. Bayaran kesihatan percuma. Beranak banyak2 tak ada hal. TAPI kita kena didik anak2 supaya tempat beranak lain posisi nya. Bukan belakang.
11. Minta mat sabu jangan ulangi gelaran sheikh anwar aljuburi yang diberi nya pada anwar tahun 90han dulu.
12. Anwar boleh lapor kepada big brother di US. Terima kasih kerana kita ada pelindung baru bagi negara tercinta. Amerika pasti akan pertahankan anwar dan kita umat malaysia.
13. Tuduhan kata anwar bersekongkol dengan yahudi dan menjadi alat negara asing tidak benar. Anwar bukan bodoh.
14. Yahudi tak suka islam aje. Tapi sukakan cara anwar mentadbir negara islam. Baik lagi kalau kita buangkan taraf negara islam. Ini sama dengan hasrat DAP.
15. Pas tak boleh buat ape2. Harap kat iran, arab dan afghan? anwar tak suka disekutukan dengan arab2 ni. Ini akan menjauhkan beliau dari tampuk kekuasaan.
16. Sebagai rakyat marhain, kita sokong aje anwar kerana nasib kita akan lebih terbela bila kuasa besar seperti amerika melindungi kita. agama islam akan lebih terjamin, anak2 melayu akan anwar mendapat pembelaan.
17. Sekarang anwar cakap dgn dap lain. ini tak ape kerana strategi.
18. Sekarang anwar cakap dengan india / hindraff lain. Itu pun strategi.
19. Bila beliau sudah jadi pm beliau tetap akan bela orang melayu kerana beliau pun begitu cakap nya bila dalam umno dulu.
20 Jadi tuduhan beliau jadi yahudi tak tepat. Sebenar nya beliau sedang mendidik si yahudi dan si amerika supaya lebih berhemah, bersopan santun dan mengenang budi.
21. Ini tugas besar anwar sebagai pemimpin ummah.
22. Akhirnya saya nak kata supaya anwar jangan takut lalu lalang kat KL. Negara kita ni aman. Tak sapa nak bunuh sapa. Sebagai pemimpin bertarap dunia ramai yang akan sanggup dokong atas bahu nya kalau nampak anwar kat jalan raja laut, persimpangan jalan pramlee atau di kondominiam. Lebih baik pakai rambut palsu. Naik mana-mana pun tak sapa kenal.

Isa Sunday, July 18, 2010 10:52:00 PM  

Edyes,

Mangkuk2 umnoApco tu semuanya buta mata dan buta matahati...

Gua simbolikan gambar tu pun diorang bukan boleh paham... sebab banyak makan duit haram.

Lepas tu buat tuduhan membabi buta kat orang.

Ehhh... bukan ke si Pembela Islam tu yang kata si Najib tu setaraf Rasul...

kah..kah..kah... so tuduhan dia kata penyokong PR suka gambar blue... tak berasas dan satu fitnah.

Sebab dah tau dah mentaliti kepala otak dia memang bangang pun... kua..kua..kua....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP