IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ada Sesiapa Yang Terbeli Benda Ni...???

>> Wednesday, July 21, 2010

Semasa Piala Dunia tempohari, ada tak sesiapa yang terbang ke Afrika Selatan semata2 nak tengok pertandingan bolasepak secara "live"... ???

Kalau dah melencong ke tempat orang sudah tentu ada ole-ole yang di beli... betul tak...???

Ole-Ole yang pasti top masa tu sudah tentulah "Vuvuzula" seperti gambar di bawah nih... tetapi member gua dari Somalia ada hantar email kat gua... dan memberi pesanan supaya berhati dengan benda alah "vuvuzula" ni.... lu orang baca dan lihatlah sendiri... bukan sebab takut jadi bisu... tapi takut jadi sengal macam si pemuda umnGok jalan enggang, ampang si Pembela Islam @ melayu sejati.... kah..kah..kah.....

Gua hanya menyampaikan pesanan member Somalia ni jer.. dan gua tak nak masuk campur... beb.. gerun jugak gua kalau kena masuk mahkamah Afrika Selatan.... mahkamah Peranchis pun gua belum tentu lepas lagi beb...,

Before you blow into one of these.. 

 


 you need to have a think about where they come from......

 
 
  

Jika ada sesiapa yan dah terbeli benda alah tu.... maka eloklah di samak terlebih dahulu... ngeeeee
Justeru itu... marilah kita sama2 dengar apa komen Presiden umnoApco ini... berkenaan perkara yang perlu di samak...

14 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, July 21, 2010 1:56:00 AM  

gambar tak nampaklah!!

mahaza Wednesday, July 21, 2010 5:11:00 AM  

kah kah kah
Memang sah takde kena mngena......

Harris Wednesday, July 21, 2010 8:37:00 AM  

Kah kah kah!ilang slera koi tgah pekena nasik dagang ney!

babi negara,  Wednesday, July 21, 2010 11:13:00 AM  

kah kah kah bersemangat babi murujib nih

lawak lawak

mountdweller Wednesday, July 21, 2010 12:20:00 PM  

Salam anakanda

Nampaknya yang dah ter... tu, kenalah samak mulut, samak hati!

Lang Wednesday, July 21, 2010 4:19:00 PM  

salam bro...

maaf... gua nak tegoq sket... kita boleh marah, dan benci dengan sikap yg ditonjolkan oleh pemimpin2 yg korup... tapi gua kurang setuju dengan cara video itu olah untuk tujuan propaganda... bagi gua perkara yg ditokok tambah tu tak sepatutnya ada... kalau tidak, tiada bezanya mereka dan kita... kalau kita tengok be end, mereka suka siar benda yang dah diedit, atau menayangkan sebahagian dari keseluruhan vid dengan tujuan untuk propaganda... gua ingat jagan tiru depa la...

Isa Wednesday, July 21, 2010 5:30:00 PM  

Mahaza,

Gambar sekejap ada sekejab takde.. skang dah ada... kih..kih..kih...

Isa Wednesday, July 21, 2010 5:31:00 PM  

harris,

tak dapek dek nak nolong... ha..ha..ha..

Isa Wednesday, July 21, 2010 5:32:00 PM  

baginda,

sejak 1985 hingga kini... dulu, kini dan selamanya, begitulah adanya...

Isa Wednesday, July 21, 2010 5:32:00 PM  

babi negara,

bersemngat babi tu camna bro... kah..kah..kah....

Isa Wednesday, July 21, 2010 5:34:00 PM  

Ayahanda Mountdweller,

Sepatutnya dah lama diorang kena samak menyamak ni...

Tapi sengaja di postpone dulu, alasannya nanti boleh taubat... dan kiamat lambat lagi...

biasalah mentaliti diorang dah macam tu kan...

Isa Wednesday, July 21, 2010 5:41:00 PM  

Lang,

Gua hormat pendirian lu, dan terima kasih atas teguran.

1) Gua sengaja mengambil kesempatan dengan video klip yang sudah tersedia ada di youtube.

2) Dalam strategi peperangan, kita mesti balik apa yang musuh buat pada kita dengan cara yang sama.

3) Mereka gunakan jentera kerajaan bagi memburukkan musuh, apa salahnya gua pergunakan medium yang ada bagi memburukkan mereka pula.

4) Lagi pun gua belajar drpd RTM,TV3 suku dalam bab memburukkan puak2 lahanat tu melalui media elektronik.

5) kalau mereka boleh, mengapa kita tak boleh...???

6) dan pembaca pun boleh menilai, semua tu hanyalah rekaan semata2 dan simbolik bagaimana buruknya perangai pemimpin2 puak umnGok nih selama ini. Takda video klip itu pun... masyarakat dah boleh menilai siapa mereka itu semua...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP