IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Umno Menipu atau Ustaz Hosni Mubarak Penipu..???

>> Monday, June 28, 2010

Hari ini adalah hari yang sibuk bagi gua, baru jer.. berkesempatan mengadap blog..., dan gua amat tertarik dengan kisah pengakuan mamat dalam gambar kat bawah tu.., tetapi gua lebih berminat dengan komen berkaitan cerita mamat pengomen ni... yang gua cilok dari blog sahabat Bujang Susah dan Era Pasca.

Pengomen tu kata apa..???

Anonymous said.

"Kami dibawa masuk melalui bangunan sebelah Mall, naik escalator, pusing-pusing tiba-tiba sudah berada di dalam Bangunan Umno di PWTC"

Persoalan:
1. "dibawa masuk melalui bangunan sebelah Mall"... siapa yang bawa masuk?
2. Perkataan KAMI, kami itu bermaksud ramai. Adakah yang ramai2 tu, tak seorang pun yang kenal siapa yang bawa mereka masuk melalui bangunan sebelah Mall?

Tak juga diberitahu kami itu berapa orang, mungkin 44 orang. Mungkin juga yang join 40 dan yang tak join 4 orang.

3. "Naik escalator, pusing-pusing...." Takkan x ada seorang ulama pun yang berada disitu tahu mereka berada disana untuk apa? Atau mereka sekadar mengikut?

4. Mereka ni beramai2 datang dari mana? berkumpul dimana? siapa ketua? Takan yang semua mereka ini bisu?

(Tak kiralah siapa pengomen itu samada ahli umno atau tidak, SB ke.. ? yang pasti rasional pertanyaan beliau, kita perlukan keadilan dalam menilai setiap cerita dan jangan pula terikut macam umnoapco yahudi laknatullah dan media pencacainya yang suka buat fitnah)

Ustaz Hosni Mubarak

Kepada mamat (gambar tu), gua tak kira lu ustaz ke..? ulama ke..? ular dalam semak ke..? dan apa status lu... dan dari mana lulusan lu...

Yang gua nak bagitau pada lu.., kalau lu nak email maklumat atau apa kejadah sekalipun tolong bagi maklumat secara jelas dan terang, jangan timbulkan persoalan tergantung yang membayangkan ini suatu fitnah atau cerita rekaan dan sebagainya, kerana politik itu adalah persepsi.

Gua akui umnoapco yahudi melayu laknatullah sebuah parti penipu sejak dulu, kini dan selamanya dan jika lu nak bawa kebenaran dan menafikan hal tersebut sila buat penjelasan yang sebenar, jangan berbelit2 macam puak parti haramjadah tu...

Gua juga faham lu hantar email itu kepada TukarTiub, dan lain2 blog cedok dari blog TT. Persoalannya ialah.. cerita lu tergantung bro... tolong jelaskan persoalan yang di timbulkan oleh pengomen tersebut.

Lu.. jangan nak main politik murahan bro... mana satu yang betul ni.. malaysiakini. Sama-sama "Ulama" pun ada yang penipu ke..???

Jangan jatuhkan kemaluan dan martabat "Ulama" bro... ha..ha..ha... perangai macam tu yang di gelarkan sebagai "Ulama"...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP