IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sepol Jual Adik Ipar...

>> Wednesday, June 02, 2010


Lu jangan risau bro..., dan jangan hairan dengan budak kanyiaq yang bernama Sepol Bau Kari..., itu budak sengal yang jenis penipu dengan hobinya yang suka memalukan orang. Orang2 tua kata.. budak yang jenis kencing pun belum lurus lagi....

 Sijil nikah Thailand... Bung Mokhtar boleh... takan lu tak boleh bro....

Cuma nasib lu kurang baik sebab dapat abang ipar yang semacam itu... sengal dan bangang sepanjang masa...

Perghhh... kira lu cekap jugak la... sempat lagi lu rembat adik dia... ha...ha..ha... nasihat gua... lu just respek dia sebagai abang ipar jelah... jangan lebih2 bro.... nanti lu pun dia jual.... ni lu baru kena jual sikit jer.... hahaha.. bukan boleh percaya budak tak cukup wayar tu.... kah..kah..kahhhhh....

3 IkutSukaLu...::

LanaBulu Thursday, June 03, 2010 2:38:00 AM  

si sepol tu contoh jantan akhir zaman...
wal fulus wal mampos..
semua jalan..

storm62,  Thursday, June 03, 2010 12:50:00 PM  

mike tyson larikan Puteri Selangor keThailand pun boleh, tak kan ko tak boleh.....ka ka ka.

heatonxp Saturday, May 07, 2011 11:39:00 AM  

Memang patut ar kawin kat tpt lain...sebabnya:

1. Wali hakim dilantik oleh Raja, Raja pulak x da kuasa(pdt peribadi) mahathir amik simpan dlm poket.

2. Abang yak ni Sepol?? TAK LEH PKAI SEBAB LUM MANDI SEJAK KENA TUT...KAHAK Ptuihh.

3. Bapak?? Ala-ala Thambi CIRIT(INCEST).

Ahaks..huhuhu

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP