IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sepol Di Hempap Syiling Runtuh.

>> Thursday, June 24, 2010

Memetik kenyataan mantan Menteri JKR yang suatu masa dahulu selalu berpesan supaya belia jangan hisap dada... ha..ha..ha... hisap lain takpa kot..., kenyataan beliau boleh baca di sini.

Jadi Bangunan Mahkamah Jalan Duta ini adalah bangunan baru dan sudah tentu tidak mengunakan syiling yang mantan menteri JKR itu katakan. Tetapi mengapa ianya tetap runtuh juga.... pasti ada sesuatu yang tak kena..., samada dengan kontraktor saluran paip atau pun kontraktor binaan atau pun orang2 yang terlibat dengan tender pembinaan Bangunan Mahkamah tersebut. Pandai2 lah lu orang fikirkannya....

Baca kes runtuhan terbaru Mahkamah Jalan Duta di sini.

Dan yang pasti dari kepala otak gua yang dangkal ini, selagi projek itu semua dan sebagai mana yang kita selalu terpandang kepada papan tanda dengan ayat yang berbunyi "Satu Lagi Projek Kera..jaan Barisan Nasional" maka hasilnya tidak akan selamat sepenuhnya... kerana banyak sangat mulut2 jerung yang pelahap.

Jabatan Imigresen, Dewan Serbaguna Kementerian Pembangunan Usahawan dan Koperasi di Putrajaya, Stadium Batu Buruk, Jalan MRR2, Sekolah... dan banyak lagi lah.... yang runtuh..., persoalannya kenapa banyak sangat projek pembinaan di Malaysia yang runtuh...??? Jawapannya orang2 dari puak parti haramjadah itu yang meluluskannya....

Itupun nasib baik syiling tu runtuh kat kafeteria mahkamah, kalau di buatnya runtuh dalam bilik mahkamah dan sedang berlansungnya perbicaraan apa tu.. siapa tu... alaahhh... budak yang kemut lubang juboq dia sampai dua hari... lepas tu main bilas2 jer.... solat Jumaat pun tak pergi... alaaahhhhh... apa ka.. nama dia... aahhh pi mampus la.. dengan nama mangkuk ayun celaka tu..., kalau runtuh masa perbicaraan dia... lagi bagus... biaq dia mampus sekali dalam runtuhan tu...

Tapi tak boleh jugak kan... pasal dia tu.. aset negara tu... setakat ini masih kekal rekod Guiness World of Records dalam kategori tahan berak dua hari sambil kemut simpan air mani, mana ada lagi pencabarnya sehingga hari ini... ha..ha..ha.... dan...

Kalau boleh gua juga suka sangat2 supaya Mahligai kat Putrajaya turut runtuh sekali... boleh la.. gua makan pulut dan roti serabai... ha..ha..ha...

ok.. lah... yang sebenarnya macam cibai jer... semua projek pembinaan kat malaysia ni..., tak lama lagi kita akan baca pula berita "Syiling Istana Negara Yang Baru Siap Di Bina Runtuh", siapa kontraktornya...????

warghhhhh.... nangis kak mah nak menjawap..... siapa First Lady sebenarnya.... warghhhhhhh.....

7 IkutSukaLu...::

Abang Chot,  Thursday, June 24, 2010 5:49:00 PM  

Hu huuu...syok baca blog luuu.... minda Abang Chot agak berkembang bila baca blog luuu...alaaa cam body big mama yang makin mengembang tuuu.. ha haaa...From Terengganu With Love

Yong Thursday, June 24, 2010 6:16:00 PM  

Sebenornya Yong sedih baca berita bangunan runtuh, bumbung runtuh, jambatan runtuh, jeti runtuh dsb. Yong sedih bukan ape, Melayu ni tak insaf walau dah sana sini runtuh. Tetap jugak nak pertahan APNO hampeh tu. Nak tunggu ape lagi yang runtuh baru insaf ?

BUJANG SUSAH Thursday, June 24, 2010 8:30:00 PM  

yang paling teruk akhlak yg runtuh.. huhuhu

Isa Thursday, June 24, 2010 10:08:00 PM  

Abang Chot,

Jangan nangis bro... takda cite sedih kat sini..

Badan bik mama akan sentiasa berkembang bro.. itu sudah pasti..

ha..ha..ha...

Penyu dah bertelur ke...????

Isa Thursday, June 24, 2010 10:11:00 PM  

Yong,

Mungkin itu petunjuk dari Allah untuk membuktikan banyak sangat rasuah dalam segala perkara.

Tetapi ianya kepada mereka yang mahu berfikir sajalah... kenapa banyak pembinaan yang runtuh.. puncanya kualiti/kuantiti bahan asas tak ikut spesifikasi...

sebab apa...??? kerana banyak toll gate..

Isa Thursday, June 24, 2010 10:13:00 PM  

Bujang Susah,

keruntuhan akhlak.. dah tak boleh nak buat apa dah... kecuali pemerintahan secara Islam saja yang dapat membendungnya.

Selagi puak zionis yahudi melayu apco ini memerintah... diorang tak kenal halal haram... janji masyuuukkkkk.....

StraightForward Friday, June 25, 2010 10:44:00 AM  

Benda2 haram ditelan,riba telan,guna pulak lord reid punya sistem,rothchild punya sistem..dah tak dak sistem islam,lagu ni lah jadinya.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP