IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Raja Katak Bangga Jadi Lembu Pulak...!!!!

>> Saturday, June 26, 2010

“Saya adalah seorang jaguh kampung macam lembu jantan berani berjuang... apa yang datang di depan saya, saya akan lawan habis,” kata Ahli Parlimen Bebas Pasir Mas ini.

- MInsider

Dulu marah2 bila orang panggil dia Raja Katak.

Sekarang ni mengaku pulak bangga dan mengaku macam lembu jantan... ha...ha..ha... lawak betul si Raja Katak sekoq ni....

Kalau jadi lembu jantan macam kat sepanyol tu pun nak buat apa...??? Kena tikam dan di rodok dengan pisau oleh Matador mampuih jugak..., kalau jadi lembu jantan yang gagah berjuang sekalipun tapi tahap bangang dan bebal perkauman masih menebal nak buat apa.... bodoh serupa lembu jugak...

Macam si KJ katakan..., jangka hayat Raja Katak dah dekat nak mampus... lepas ni dah takda title YB lagi dah... lu jadi Presiden Perkasa yang tak perkasa jelah... lepas PRU-13 lu akan senyap kerana dah tak laku lagi, justeru itu Malaysia akan menjadi aman sejahtera tanpa lu..

5 IkutSukaLu...::

Tuk Ketuo Saturday, June 26, 2010 8:20:00 PM  

Lopeh ni jangan mengaku babi tunggal dah la jang oii

Edyes Saturday, June 26, 2010 8:52:00 PM  

kah kah kah...

bro, dia nak jadi presiden parti kepala lembu plak kot??

hj jamaludin,  Saturday, June 26, 2010 10:17:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro ISA! Siapa jadi sponsor kewangan PERKASA?????? Presidennya dapat elaun ke????????

kulatlapok Sunday, June 27, 2010 12:33:00 AM  

tapi sayang ko bertanding x mcam lembu jantan tapi macam keldai yang x mampu memakai lambang sendiri yg sudah tentu ko kalah..

Balabaque,  Sunday, June 27, 2010 12:37:00 AM  

kalau lah org melayu sendiri dah muak, geli geleman dgn isu2 MELAYU yg dibangkitkan oleh Perkasa ni...

apatah lg kaum2 lain kat malaysia....termasuk bumiputera sabah sarawak.....

kalau dah katak tu...memang katak lah juga.....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP