IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PAS wajib Dakwah Kafirun Kuala Trengganu

>> Thursday, June 03, 2010

2010/06/03 KUALA TERENGGANU: Mengejutkan apabila empat pelajar perempuan sebuah sekolah menengah di daerah ini melahirkan anak luar nikah hasil hubungan dengan teman lelaki masing-masing sejak pertengahan tahun lalu.

Difahamkan pelajar perempuan berkenaan yang terjebak dengan gejala sosial belajar di tingkatan tiga dan enam melahirkan anak di Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) sejak April tahun lalu. Dalam kes terbaru, seorang pelajar tingkatan tiga pula melahirkan seorang bayi lelaki di HSNZ, Ahad lalu. Harian Metro difahamkan 16 lagi pelajar perempuan sekolah itu kini disahkan mengandung anak luar nikah hasil hubungan dengan teman lelaki termasuk rakan sekelas mereka.- Harian Metro.

Yang ini pun kes dari Trenganu jugak ke...? (Kalau salah tolong ampunkan gua... ha..ha..ha...) Klik Info.

Dan yang ini memang kompom dari Trengganu... ha..ha..ha... apa punya bangang laaaa... puak2 umno haramjadah nih... mak bapak diorang tak hantar mengaji agama ke...??? Atau diorang semua memang tak ada agama... semuanya puak2 Al-Kafirun kot....

Kalau macam tu..., maknanya PAS Trengganu dan Presidennya harus tingkatkan dakwah untuk menyedarkan puak2 melayu umno Kuala Trengganu khususnya supaya kembali kepada ajaran dan pegangan Islam, itu pun jika masih mengaku lagi sebagai Islam.

Jika puak2 umno Trengganu ini memang sah bukan orang2 Islam (Kafir) maka dakwah lah mereka untuk memeluk Islam.... ha...ha..ha....

p/s: Apa teruk sangat negeri Terengganu nih... banyak sangat maksiat dan bahana.... macam tak caya jer.. gua melihatnya... kes kalah godaan nafsu syahwat kebanyakkannya dari Trengganu, kes runtuh sana sini Kuala Trengganu... nampaknya Islam di Trengganu gagal.....

2 IkutSukaLu...::

Aa Thursday, June 03, 2010 9:37:00 PM  

Satu je yang masih tegak BATU BERSURAT

Anonymous,  Friday, June 04, 2010 12:38:00 AM  

Terengganu antara negeri paling ramai melayu dengan Kelantan..tapi indek jenayah syahwat dan runtuh sana sini sangat ketara berbanding negeri lain..itu lah beza pemerintah apco umno dgn Pas di bawah TGNA..Memalukan Islam dan melayu itu sendiri..

Islander

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP