IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pantau Blogger Anti Kera...Jaan..!!! kua..kua..kua...

>> Tuesday, June 29, 2010

Ha..ha..ha... lu orang dah tengok ke.. klip video kat posting sebelum ini... hehehe.. yang itu mukadimah gua jer..., yang sebenarnya gua nak cerita pasal link kat malaysiakini. Tapi sebelum itu lu orang masih ingat lagi tak perihal Najib Nazak import 300 orang programer dari India..??? Apa dah jadi dengan projek tu...???

Lantak pi kat dia... seperti yang di laporkan -

Pergerakan Pemuda Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) telah mengambil inisiatif menubuhkan unit siber di bawah Biro Penerangan dan Teknologi Maklumat parti itu bagi menjelaskan isu berkaitan dasar kerajaan, kata Ketua Penerangannya Abdul Aziz Adenan.

Beliau berkata timbalan presiden parti Datuk Amar Abang Johari turut menggesa unit siber PBB memantau blog-blog yang antikerajaan.


Sementara semakin ramai pelawat laman web yang kini tidak lagi mempamerkan sikap antikerajaan yang keterlaluan, beliau berkata anggota Pemuda BN yang mahir internet perlu mensasarkan golongan antikerajaan tegar yang mungkin mempunyai agenda tersembunyi.
Agenda tersembunyi...??? Siapa yang mempunyai agenda tersembunyi tu..... tolong bagitau sikit...

Apakah dengan menyatakan kebenaran membongkar segala rahsia penyelewengan kera..jaan barisan nasional umnoapco dan kebobrokkan pemimpin2nya yang kaki rasuah yang membelasah duit rakyat sesuka mak bapak tok nenek diorang, sesuatu yang salah...

Dalam abad ke 20 zaman 80an, media pencacai memainkan peranan besar dengan menyembunyikan fakta dan cerita berkaitan kera..jaan dan para pemimpinnya parti umnoapco/bn yahudi laknatullah ini. Sekarang ini abad ke 21... zaman siber... segalanya di hujung jari anda, apa saja kisah curang kera..jaan kepada rakyat dapat di hidu dalam masa yang singkat sahaja.

Contoh terbaik ialah isu judi sukan, pada awal kekecohan... media pencacai haramjadah milik umnoapco yahudi laknatullah ni.. langsung tak menyiarkannya... dah kecoh satu malaysia.. baru terhegeh2 menyiarkannya tetapi dengan penuh putar belit... macam sial jer...

Walau apa pun terima kasih bebanyak kepada semua blogger2 anti kerajaan (seperti yang malaun tu cakap daaa...).  jika tidak kerana jasa dan tindakan pantas blogger anti kera..jaan ini semua, sudah pasti Mahafiraun dan VinSetan sedang ketawa sakan sambil cheeerrrrssss bersama-sama Najib Nazak...

Sekarang ini pula... dah siap siaga nak pantau blog2 anti kera..jaan sebab PRU-13 sudah mampir... takda hal.. tapi lawanlah secara anak jantan... blog dengan blog.. jangan hantar jemputan tengah malam sudah la... itu pengecut namanya dan juga jangan jadi Goblog... kah..kah...kah...


Lagi sekali gua pastekan klip video tersebut untuk tatapan blogger2 PBB, kerana orang yang bebal selalu takut pada bayang2 mereka sendiri...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP