IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mulia Sangatkah Perampas Itu..???

>> Thursday, June 17, 2010

Mengenai soalan dikemukakan Timbalan Pendakwa Raya, Aidatul Azura Zainal Abidin mengenai empat permaidani merah yang ditemui, dia menjawab bahawa ada bau minyak yang disyaki petrol.

Dia berkata demikian ketika menjadi saksi kelapan pendakwaan bagi kes membabitkan lima mahasiswa UM yang didakwa melakukan khianat membakar, menceroboh dan menconteng Dewan Utama Fakulti Akademi Pengajian Islam UM, pada jam 4 pagi, 24 Jun 2009.
Kat atas tu sedikit kisah mengenai perbicaraan beberapa pemuda yang di bicarakan kerana kononnya menghasut dan menghina Suami Najib Nazak. Mulia sangatkah laki Najib Nazak tu...???

Apakah bezanya pula dengan penghinaan kepada Yang DiPertuan Agung apabila tender secara terus untuk membina Istana Negara di berikan kepada kontraktor yang membina dan meruntuhkan Stadium Batu Buruk, Terengganu.

Bukankah itu satu penghinaan kepada YDP Agung apabila kontraktor yang mempunyai prestasi buruk di berikan tender membina Istana Negara, apakah keselamatan YDP Agung tidak penting..???
Antara YDP Agung dan Permaisurinya dengan Laki Najib Nazak... siapa yang lebih penting...???

p/s: Gua minat sungguh dengan dialog Ibu Mertuaku sewaktu di kuburnya Sabariah, ha..ha..ha... elok di tujukan kepada laki najib nazak tu.... kah..kah..kah... perampas...

1 IkutSukaLu...::

Prof. Era Pasca Friday, June 18, 2010 12:08:00 AM  

agung 1st man

laki najib nazak 1st lady

jadik sape lagi mulia? susah nak jawab soklan tu...

cuba bro tukar soklan... sape lagi besar antara mereka ber2??

kompem ada satu jawapan jer... haha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP