IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Melayu BabiPutra... ha..ha..ha...

>> Sunday, June 13, 2010

Apabila terbaca di sini "Melayu BabiPutra" berasap juga kepala dengan penghinaan tersebut.

Bila di fikirkan sedalam-dalamnya, ada juga kebenarannya... apa yang ada pada Melayu...? Apa yang istimewanya Melayu...? Melayu bangsa paling pemalas... kuat dengan perasaan hasad dengki... suka dan leka pada hiburan... paling banyak melakukan kemungkaran dengan maksiatnya dan buang anak merata2... melayu juara keruntuhan akhlak dan moral, melayu juara pusat serenti... melayu juara rempit... melayu juara akademi fantasia, juara mentor, juara segala-galanya yang berunsur negatif...

Justeru itu.., apabila bangsa lain mengutuk melayu... tak payah la nak melalak dan berasa sedih kerana semuanya itu adalah kenyataan. Jika mahukan melayu maju dan tinggi akhlak dan moral... humbankan pemimpin2 melayu yang berkuasa sekarang ini... kerana merekalah punca segala2nya selama 50 tahun ini. Kerana mereka adalah agen yahudi laknatullah yang mengalakkan kemungkaran dengan matlamat menghancurkan Islam di Malaysia, mereka semua adalah hipokrit bangsa dan agama.

Tapi bila direnung-renungkan... jenis melayu yang dimaksudkan itu sudah tentulah Melayu jenis umnoapco/bn yahudi laknatullah, yang selalu melalak pasal perkauman dan bangsa... macam la... bangsa Melayu ni best sangat... sebijik macam perangai Yahudi yang terlalu taksub dengan bangsa mereka.

Oleh yang sedemikian sudah tentulah melayu2 Perkasa, Pekida dan umnoapco yahudi laknatullah tergolong dalam kelompok Melayu BabiPutra dan memang patut pun kena kutuk oleh mamat tu.... kerana yang mencipta dan membuka ruang kutukan tersebut adalah melayu2 yang gua maksudkan ini. Diorang sendiri yang melanggar saranan dan slogan PM 1Malaysia... so... sendiri mau ingat la...

So... apa ada pada melayu... tak penting, yang paling penting adalah ISLAM...!!!! kerana ianya tidak mengira bangsa malahan selamat untuk dunia dan akhirat..... dalam soal jawap kubur pun takda soalan lu orang bangsa apa....

Bodoh punya Melayu Putra.... ha..ha..ha... kembalilah kepada Islam baru Selamat dunia akhirat wa cakap lu... kalau masih dengan "asabiyah ketuanan melayu" kekal lah lu orang sebagai Melayu BabiPutra dulu, kini dan selamanya.

Setting for autopublish on Sunday 13 June @ 08.30am

14 IkutSukaLu...::

Pak Long Sunday, June 13, 2010 9:24:00 AM  

Salam Isa,
Ngo melayu ditubuhkan semata mata nak jaga ketuanan Melayu dengan cara samseng...

Otak bangang tapi paksa orang hormat macam tuan...

Aa Sunday, June 13, 2010 9:45:00 AM  

Ya Allah memang beno le cakap kamu sebiji dengan pemahaman aku ish, caya la ISA.

Harris Sunday, June 13, 2010 10:19:00 AM  

Aku pon stuju sgt2 tu bro isa.Melayu ni mmg juara sgala juara.Tpi byk hala ke yg x senonoh je lebih.Gile hiburan!Tpi blog kamu ni nmpk laen la pulak.Hmm..daboommM..Hak3x

Reformis Jalanan Sunday, June 13, 2010 10:32:00 AM  

Bro Isa,


tak payah berasap-asap la dengan penghinaan itu. memang betul pun apa yang didakwa dan memang patut dihina pun perbuatan orang Melayu yang memalukan agama Islam ini.


wa setuju 200% apa yang dikomenkan oleh seorang pengkomen di dalam blog itu.

AzamDin Sunday, June 13, 2010 12:50:00 PM  

oooooo...aku rasa yang tulis tu keling...sory..aku ada point..aku kalau bagi komen..aku subscribe tau...tu yng sapa dok tenpelak aku aku boleh datang balik komen balik...

sbb ada satu ayat dia..mcm pro keling sikit..

tu yg aku saspek dia adalah akum India..

sekian.. ehehehehe

Anonymous,  Sunday, June 13, 2010 8:17:00 PM  

azam din,

keling ke cina ke banggali ke, kalu dia islam, tetap mulia di sisi Allah, berbanding bangsa me-layu, mmg layu...

CodeNameSomaliPirate Sunday, June 13, 2010 11:43:00 PM  

ISA

Kali ni memang gua stuju sama lu bhai!. Ada satu lagi sifat melayu yang lu tertinggal.... melayu kutuk melayu @ tak boleh tengok bangsa sendiri lebih (mcm lu sekarang la...)

Nasib baik gua somali!, at least tak kutuk bangsa sendiri ( walaupun gua pirate by profession)

Somali Kaki FAKKING,  Monday, June 14, 2010 11:53:00 AM  

la...lu negro ke??? somali negro ke ...

wakakakkkaka

tak sangka aku...UMNO terima somali..

wakakakaka

ala zambry tu kan buktinya...

wakakakakakaka

satu lagi sifat...melayu..

wakakakakaka

orang lain dapat kawan baru terus jealous..

wakakakakakaka

Edyes Monday, June 14, 2010 1:58:00 PM  

bro... yg nie gua sokong lu! (banyak pun yg gua sokong, skit2 je yang bercanggah)

gua lagi suka kalau cina islam jadi PM, asalkan adil yg kena pada tempatnya...

Abg Nuar Jubori,  Monday, June 14, 2010 3:19:00 PM  

hidup melayu! hidup pak nuar al jubori! jilat menjilat !! kalu nak masuk syurga, gi jumpa pok nik ajis. hahahahhahahahahahahahahha

Rosmah Laki Najib,  Monday, June 14, 2010 3:48:00 PM  

hidup Melayu..undi BN masuk syurga..

wakakakakakakaka

MAri cium bontot muhyidin

baginda® Monday, June 14, 2010 7:00:00 PM  

Perkasa akan bagi 48jam pada ISA... kahakahakha

SEVENTH FLEET Tuesday, June 15, 2010 12:49:00 PM  

Sebaik baik Manusia..bercita cita bertemu Allah dan Nabi Muhammad SAW di SYURGA..selamatlah IA di dunia dan akhirat...

Bangsa MELAYU..bukan jadi SYARAT..untuk jadi BAIK atau masuk syurga..Habis tuh yang MARAH sampai GILA BABI..bila orang kutuk me LAYU..buat apa..?Kalo ko orang marah MEROYAN hunus keris TELANJANG tuh..bangsa lain akan HORMAT keh..BANGANG punya me LAYU..

Kalau me LAYU tidak PERANGAIkan ISLAM pada dirinya..memang layaklah di panggil BABIPUTERA..

Melayu,  Tuesday, June 15, 2010 7:14:00 PM  

Hang pun melayu... kalau masih nak ngaku....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP