IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Masing-Masing Jadi Bangang...!!!

>> Friday, June 25, 2010

Sambil menyifatkan dakwaan bahawa Polis Diraja Malaysia (PDRM) bertanggungjawab mengaitkan individu terbabit sebagai tidak berasas, Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Saifuddin Abdullah (gambar) berkata, kenyataan mengaitkan empat tokoh itu dibuat pihak lain pada sesi taklimat berasingan.
“Terdapat dua taklimat pada 21 Jun lalu, termasuk satu diberikan Bukit Aman yang amat jelas dan saya akan mempertahankannya. Saya fikir taklimat Bukit Aman tepat dan tidak timbul sebarang masalah. “Tetapi ada taklimat kedua dan ini yang saya dengar dipersoalkan beberapa pihak kerana membabitkan Ahli Parlimen Marang, bekas Menteri Besar, mufti dan bekas Mufti Perlis,” katanya menjawab soalan tambahan Datuk Mahfuz Omar (Pas-Pokok Sena) di Dewan Rakyat, semalam. - HM
Sebaliknya Zamihan (gambar) yang kini menjadi tumpuan isu kontroversi dikaitkan empat tokoh politik dan agama memberitahu, Asri yang mengamalkan cara yang salah.

“Dia pernah mencantas saya supaya saya dibuang dari Jakim (Jabatan Kemajuan Islam Malaysia) dengan menghantar surat kepada menteri (pada tahun 2007).

“Dalam satu ceramah dia mengakui begitu. Saya simpan rakaman ceramah itu, di Taman Sri Ukay.

“Dia kata saya pernah tulis kepada menteri agama ketika itu Datuk Dr Abdullah Mohd Zin untuk mengambil tindakan kepada Zamihan (saya). Dia cakap, ada rakaman dia. Nak dengar boleh,” kata Zamihan dalam temu bual khas ini. - malaysianInsider
Pertamanya: Perkara ni dah jadi macam cerita bangau oh bangau..., kononnya takda isu peribadi.. lepas tu ungkit pula hal peribadi... belajar tinggi2... tahap kebodohan pun tinggi jugak... bangang...

Keduanya: Perkara ni dah jadi macam cerita bangau oh bangau..., sini tuduh sana... sana tuduh sini... 99 kali bangang... masing2 nak melepaskan diri sekarang ni... tambah 1 lagi bangang... genap 100 kali bangang kepada semua yang terlibat.

Isu bodoh mainan umnoapco... untuk menutup isu bersekongkol dengan Israel, isu duit Felda lesap dan isu-isu yang melibatkan keterlibatan kera..jaan dengan kewangan negara... 

1 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Saturday, June 26, 2010 12:25:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro ISA, kalau ikut cerita atau lagu " Bangau Oh Bangau" , ending cerita "Ular'mak (44 orang Ulamak Muda da masuk UMNOBNAPCOJUDI)memang makanan aku ."

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP