IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Liza Hanim : Tahniah Shah dan Pak Din.

>> Monday, June 21, 2010


Pertama sekali gua nak ucapkan Tahniah pada suaminya Shah dan Pak Mertuanya Pak Din. Akhirnya ketemui juga hidayah buat bini lu Shah... syabas dan tahniah gua ucapkan kat lu sekali lagi.

Buat pengetahuan lu orang, itulah imej terbaru Liza Hanim. Gua memang tak pernah kenal dengan dia sebelum ini. Gua hanya kenal keluarga suaminya terutama laki dia dan Pak Mertua dia jer... si Shah ni dulunya geng main bolasepak dan badminton sebelum dia join Kumpulan Indigo.

Selepas dia masuk industri hiburan hanya sekali sekala jer... berjumpa, kadang2 melepak kat Jalan 223 gebang sembang huha kosong dengan member2 lain..

Tahniah gua ucapkan pada Liza Hanim dan semoga berkekalan dengan imej baru ini, jangan jadi macam sesetengah artis tu sudah la..., balik dari umrah dan haji jadi makin tak senonoh pulak... ha..ha..ha... dunia artis dunia yang penuh dengan hipokrasi... yang jenis baik akhlak tu dan mengikut syariat Islam Alhamdulillah.. gua ucapkan, yang mana artis jenis dedah sana.. dadah sini... mengalahkan artis barat sebijik macam haramjadah sial, terutamanya artis betina yang jenis baru nak naik ni... dari segi pakaian mengalahkan pelacur dan jalang.

Begitu juga dengan mamat sekoq tu.., dia kata "dia  kena tangkap jer... bukannya masuk neraka..." lagi mau loyar buruk... kalau masuk neraka lu pun tak boleh nak bersuara lagi bhai... macam cibai laaa.. lu punya perangai... macam laa... orang tak tau lu tu kaki "pipepon"... cheh... shisha konon... pergi kelentong budak tadika laa... bro..

Bawa2 lah berubah wahai artis ooiiii....

3 IkutSukaLu...::

rosidi1410 Monday, June 21, 2010 9:03:00 PM  

Cantik puan Liza bertudung. Bagus suamininya

shah Thursday, June 24, 2010 1:30:00 PM  

Salam,
Saya Shah sini.Tumpang tanya abang ni Isa yang mana satu ?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP