IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Khairy Jamaludin Cakap Macam Celaka....!!!!

>> Saturday, June 05, 2010


Khairy: “Jika tiada perubahan (daripada) demontrasi di Masjid Negara (mahupun) di Kedutaan Amerika Syarikat, kita akan bangun dan terus ke Gaza untuk tewaskan Israel,” katanya. – Malaysiakini

Ekk... ekkkleeehh... isu judi bolasepak pun lu tak boleh nak jentik si Najib tu... ini kan pulak nak ke Gaza untuk tewaskan Israel.... kalau nak jadi hero pun agak2 la.. bro...

Banyak la lu punya lakonan... puak2 lu.. dengan apco 2 x 5 jer... bro..., pepatah orang kampung gua kat Kuala Muda Kedah kata... kalau yang jenis macam lu... cakap besar macam bagus2 ni... depa kata apa tau...

"Sembang tak jatuh..., cakap macam kepala butuh.."

Sebelum lu pergi Gaza tewaskan Israel yang di sana..., lebih baik lu hapuskan dan tewaskan Israel dalam Malaysia ini dulu..., itu lu punya presiden umnoapco tu... bapak judi negara dan kepala besar serta agen zionis yahudi israel laknatullah nombor satu dalam Malaysia... lu pergi terajang Najib Nazak dulu sebelum dia gadai Malaysia kat Israel... jangan jadi bangang pakai kepala otak babi... nak menyondol serang yang jauh... tapi yang ada depan mata lu... buat2 tak nampak pulak, lu dengan ibrahim katak tu pun sama jer.... cakap tin kosong macam celaka jer....

Kalau lu takut jugak... takpa, tapi tolong terajang itu Musang Hasan, itu pun malaun penghancur negara jugak... simpan perisik israel dalam bangunan Bukit Aman... apa cerita bro... ada berani ka...????

Apa lu takut dengan Bik Mama ke...? Dia punya kopek dengan Nori punya kopek mana lebih power.... ha..ha..ha......

Macam cibai la... lu orang punya game... nak muntah gua baca lu punya ucapan... uweeekkkk... ptuiiihhh...

17 IkutSukaLu...::

CodeNameSomaliPirate Saturday, June 05, 2010 1:30:00 AM  

ISA

Hang dengan KJ 2 x 5 je.... Yang bezakan hampa berdua ialah si KJ tu graduate Oxford pernah keja kat BBC News London dan hang kat blog cabuk nih...

ISA Saturday, June 05, 2010 1:37:00 AM  

Lanun Somali,

Sekurang2nya gua ada blog cabuk nih, KJ graduate Oxford. Boleh dibanggakan..

Lu apa ada...? Lanun Somalia..!!! sebijik macam Lanun umnoapco jugak... semuanya geng lanun... cakap banyak.. dan merompak orang...

Habuk pun tarakkk... sembang jer.. lebih kat blog gua yang cabuk nih... ha..ha..ha... buat menyemak jer...

Love Perak Saturday, June 05, 2010 1:55:00 AM  

haha kalau blog cabuk pun dia sibuk nak taruk komen gak. kami rela berjuang melalui blog cabuk pun cabuk lah. lantak kitorang lah blog kita lu sibuk apa pegi la lepak blog KJ oxpod tu hahahah

Gaya peneroka Saturday, June 05, 2010 2:09:00 AM  

haaa. perangai orang umno ...
bangga dengan orang lain ...yang diri dia tu....hampeh...macam peneroka gak....

I help you, you help me wakakaka... Saturday, June 05, 2010 3:08:00 AM  

Hah! Gaza..? Lu tibai rabbinajib dulu lepas tu lu tibai pemuka yahudi Singapore...baru boleh crita pasal Gaza.

wakakaka...budak kemaruk angkat M16

Prof. Era Pasca Saturday, June 05, 2010 9:40:00 AM  

pirate tu pun, sembang taknak jatuh, mulut mcm butuh...

oxford KJ pun bli... Hell pun taktaau maksud

Anonymous,  Saturday, June 05, 2010 11:20:00 AM  

WOI LANUN CIBAI SOMALIA, BRAPA ITU UMNgok/YAHUDI LAKNATULLAH BAYAR SAMA LU...BLOG CABOK PUN CABOK LA JANGAN LU NAK MEYEBOKKK..DASAR SB CIBAI YAHUDI

hj jamaludin,  Saturday, June 05, 2010 11:58:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
BRO ISA
Cerita pasal celaka ni . Semalam di hospital Temasik adakah patut Adik perempuan gua, anak2/menantu2 gua dan cucu gua baca surah Yasin dan Surah Al Muzzammil kat gua.
Memang celaka dia orang semua , dia orang ingat gua sudah mahu gol
Apa yg gua ingat gua balik temasik dan bermalam rumah adik perempuan gua dan seperti biasa gua pergilah jumpa kubur arwah isteri gua .Tiba2 gua sakit dada dan gua terus black out . Dengar cerita anak bongsu gua (lepak dikereta) diingat gua peluk (pengsan)kubur omaknya .Lepas 2 jam baru dia (anak bongsu jantan) sedar yg gua ni sudah black out ( celaka punya anak ) kat kubur isteri gua.
Bila gua sedar diorang dok baca surah kat gua . Apa lagi gua lancau kat diorang terus gua minta dicharge dan terus pergi beach road makan sup tulang dan terus balek Malaya . Bro ISA gua ada tawpau (bungkus) sup tulang ( bukan Bak Kut Teh tapi tulang kambing)kalau lu mahu gua leh tolong hantar kat lu kalau lu tak malu la Ha ha Ha .Betul2 diorang tu semua memang ingat gua dah nak mampus . memang celaka !!!!!O... ya lu punya geng era pasca , pandai pandai je tukar nama gua . Nama gua hj jamaludin (tulen) bukan Hj Jamalidin Elias.

gondrong.,  Saturday, June 05, 2010 12:56:00 PM  

Bro, itu lanun Somali x yah layan la...
itu budak pukimak la bhai...

Anonymous,  Saturday, June 05, 2010 1:13:00 PM  

ahahaha lanun somali...sanggup ko jadi budak hitam kat sini ye.. ehhehe

biasa la KJ ni..dia punyai SEMANGAT!

ahahaha smangat mmbongak

ABZ Saturday, June 05, 2010 2:12:00 PM  

"Senbang tak jatuh,Cakap mcm kepala butuh" heheh...wa suka 'phrase' tu!

Putra IJ80 Saturday, June 05, 2010 2:58:00 PM  

Quote" CodeNameSomaliPirate berkata...
ISA

Hang dengan KJ 2 x 5 je.... Yang bezakan hampa berdua ialah si KJ tu graduate Oxford pernah keja kat BBC News London dan hang kat blog cabuk nih..."unquote

Hang, nie mcm "unta" kat padang pasir Arab.

Dok lah lama mana pon,tak tau cakap Arab.

Putra IJ80 Saturday, June 05, 2010 3:09:00 PM  

quote"Cerita pasal celaka ni . Semalam di hospital Temasik adakah patut Adik perempuan gua, anak2/menantu2 gua dan cucu gua baca surah Yasin dan Surah Al Muzzammil kat gua.
Memang celaka dia orang semua , dia orang ingat gua sudah mahu gol"Unquote

Ini lagi beseor punya Kaldai,

Org.baca Yasin i.e Alquraan,die kata celaka.

Dia tak tau ke,Surrah Alquraan tur baik untuk yg.hidup dan di sedekahkan pada yg.sudah meninggal.

Jgn Taqbur,entah entah kerana di bacakan ayat tur maka Allah bagi Peluang.,.tempoh kesihatan sekejap..untuk bertaubat.

Gua yakin ,Ini lah akibatnya bila Agama itu di warisi,bukan amalan diri sendiri.

storm62,  Saturday, June 05, 2010 3:13:00 PM  

Unta apno somali tu akan mati lemas tak lama lagi....ka ka ka ka.

Unknown Saturday, June 05, 2010 10:15:00 PM  

Bila agak nya kawan-kawan kita si Ah Kau dan si Raju nk berdemo bersama-sama.Hari tu kita tlg depa..tak kan depa duduk kat kopi tiam aje..yang si Ahmad aje yang berdemo anti israel...Kalau bab lain depa tak dan-dan nk demo..boleh percaya ke dgn si Ah Kau dengan si Raju ni??..

-oleh Mat Tajam

CodeNameSomaliPirate Sunday, June 06, 2010 10:22:00 PM  

ISA
isa
i s a

Aku tahu le blog kurang ajar ni ko punya tapi sendiri mau ingatla apabila kita mencarut kan sesaorang, kita haruslah bersedia juga untuk dicarutkan. Kecuali la ko carutkan diri ko sendiri!

Ko dan kawan kawan ko (@geng melayu liberal) mmg kuat mencarut macam n.ajis la. Sesuai tu!

Lanun Somali Pukimak,  Sunday, June 06, 2010 10:40:00 PM  

wakakakakaka

woi lanun bodoh...

wakakakakaka

alahai melayu liberal konon..

wakakakkakaa

si nur eisha fatiha tak reti pakai tudung tu melayu apa???

wakakakakkaa

melayu bangsat ke????

wakakakkakaak

lu melayu yg tak liberal...

wakakakakakaka

melayu tak liberal pun mncarut apa cite lanun negro woi...??

wakakakakkaa

cite sikit kat wa...

wkaakakakakakakakka

jngn jadi haram jadah la woi...

wkakakaka

kesian la woi...kat kau..

wakakakakakkaa

cakap serupa keling..

wakaka

melayu tk liberal..tapi jadi lanun negro..

waakakakakakkaa

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP