IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kena Kencing Lagi.....!!!!

>> Wednesday, June 02, 2010

Lu orang masih ingat lagi tak kes pelajar Malaysia di Mesir beberapa bulan yang lalu - klik sini.

Kes pelajar kat Mesir tu, kak mah usaha nak tolong dengan inisiatifnya sendiri, nak slowtalk kononnya dengan Suzanne Mubarak. Semuanya sudah di atur dan dijadualkan waktu percakapannya pada pukul 6.00pm.

Tup..tup... pada pukul 4.30pm pelajar Malaysia itu telah dibebaskan.... ha..ha..ha... hebat tak hebat kak mah nih... begitulah kuatnya pengaruh dan aura Kak mah. Belum cakap lagi tu... kalau dapat cakap dah tentu fakap punya....
Kredit gambar kepada Bujang Susah.

Jadi... ha..ha..ha... skrip yang sama berulang lagi dimana... jeng..jeng..jeng.....
Menteri Luar Datuk Seri Anifah Aman berlepas ke Jordan pagi ini untuk mengusahakan pembebasan 12 rakyat Malaysia yang ditahan pada Isnin ketika tentera Israel menyerang kapal yang mereka naiki bersama sukarelawan antarabangsa dalam perjalanan untuk menyerahkan bantuan kemanusiaan kepada penduduk Palestin di Gaza.

Anifah diiringi beberapa pegawai Wisma Putra, kata seorang pembantu beliau kepada Bernama.
Berlepas ke Jordan setelah pasti 12 orang tu dibebaskan.... kah..kah..kah.....  layan lagu ramli sarip lagi bagus laaaa....... " Aku Menulis Bukan Kerana Nama", nak klentong pun biarlah berpatutan..... totok umno melayu felda pasti percaya gileeerrrrr..... dengan kanciang puak2 takda teloq nih....

5 IkutSukaLu...::

baginda® Wednesday, June 02, 2010 6:59:00 PM  

betul la tu...

g tambah bayar lagi dekat APCO...

Aa Wednesday, June 02, 2010 7:14:00 PM  

Kencing hancing pun depa tak hajab puak AMNO ni.

Anonymous,  Wednesday, June 02, 2010 7:17:00 PM  

UMNO bin APCO al Israeli hubungi bapanya di Israel tentulah permintaannya membebaskan aktivis dapat disegerakan.

Mustahil mereka dibebaskan disebabkan pasport Malaysia tidak membenarkan pemegangnya ke Israel kot.

AzamDin Wednesday, June 02, 2010 7:44:00 PM  

nanti nazri aziz kata kat sidang parlimen..

tak sia2 apa kami langgan APCO..

ahahahahahahaa tu dia eh!!!!

Isa Wednesday, June 02, 2010 8:09:00 PM  

Salam Geng2 Semua,

Itulah pasalnya... puak2 terkutuk ni pandai sangat berlakon...

Asyik nak perbodohkan rakyat jer... kerja diorang nih...

Macam siallll...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP