IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ilmu Tusukan Tanpa Kesan... Oleh Tok Guru Sepol.

>> Thursday, June 03, 2010

Semasa diminta penjelasan mengenai laporan perubatan oleh Osman yang antaranya menyebut bahawa "pesakit mendakwa dicederakan dengan plastik di bahagian dubur", Saiful berkata beliau tidak faham tulisan doctor itu.

Karpal: Adakah apa yang ditulis ini benar?
Saiful: Saya tidak pernah buat aduan seperti ini kepada doktor itu.
Karpal: Adakah anda tahu doktor itu akan beri keterangan di mahkamah?
Saiful: Ya tahu.
Karpal: Mengapa doktor itu tulis macam itu.
Saiful: Saya tidak pasti.
Karpal: Adakah doktor itu bohong?
Saiful: Ya bohong. Tidak benar.

Saiful kemudiannya memberitahu mahkamah bahawa selepas berjumpa dengan Osman, beliau diarah oleh doktor itu untuk membuat pemeriksaan di Hospital Kuala Lumpur.
Saiful berkata beliau pergi ke HKL dengan bapa saudaranya yang dipanggilnya Uncle Tuah pada 3 petang sehingga 12 tengah malam.

Di HKL, katanya, seorang doktor bernama Dr Daniel memintanya pergi ke wad One Stop Crisis Centre (OSCC) dan semasa berjumpa Daniel beliau berterus terang yang beliau diliwat.
Saiful memberitahu mahkamah bahawa beliau telah diperiksa oleh tiga orang doktor termasuk Daniel.

Beliau juga diminta membaca laporan perubatan oleh ketiga-tiga doktor itu.
Karpal juga meminta Saiful menjelaskan mengenai kandungan laporan perubatan itu antaranya "tiada tanda cedera di dubur" yang mana Saiful menjawab beliau tidak dapat melihat duburnya sendiri.

Karpal: Apa pendirian kamu dengan laporan perubatan ketiga-tiga doktor iaitu iaitu "tidak ada apa-apa yang tidak kena dengan dubur awak."

Saiful: Saya tidak tahu. Saya tidak dapat nampak dubur saya.

Ketika ini, Peguam Cara Negara II Datuk Mohamed Yusof Zainal Abiden, yang mengetuai pasukan pendakwaan mencelah, dan berkata Karpal sepatutnya menujukan soalan itu kepada para doktor berkenaan.

Hakim Mohamad Zabidin bersetuju dengan Mohamed Yusof, dengan berkata bahawa sudah tentunya Saiful tidak dapat melihat dubur sendiri, dan ini menyebabkan mereka yang hadir di mahakamah ketawa.

*** Inilah beritanya dan jelas keterangan Dr Razali Ibrahim hari ini, selari dengan Dr Mohd Osman Abdul Hamid dan Dr Daniel dari HKL bersama 2 orang lagi doktor yang kata tiada kesan tusukan pada dubur Sayfooooooool.

Ini laporan perubatan dari Dr Mohd Osman yang memeriksa tubuh Sayfoooool pada 28 Jun. Dalam laporan dikeluarkan pada jam 2.14 petang itu, Dr telah mencatitkan perkara ini seperti berikut :

* Tiada kesan koyak pada kulit (skin tearing, zero)
* Tiada pendarahan aktif (active bleeding, zero)
* Tiada kesan nanah (traces of pus, zero)

Oleh kerana berada dipihak Sayfoooooool, Dr ini beritahu bahawa Sayfoooooooool diliwat walaupun tiada kemasukan. Kewujudan air mani di dubur Sayfooooool memadai untuk merumuskan wujudnya tembusan. Beliau periksa Sayfoooooool pada 28 Jun 2008, dua hari selepas kejadian liwat didakwa berlaku.

p/s: Weiii... gua minat gilerrrrr... dengan sorang awek ni.. cunnnn beb... kalau dapat anak... kombinasi gua dengan dia... sebijik macam Angelina Jolie beb.... muaahhhahahahahahhhhh...

Syyhhh... jangan bagitau dengan bini gua... hahaha...Ada sesiapa yang boleh ajarkan gua... cara2 nak tinggalkan air mani dalam "vagina" tanpa kesan tusukan...

5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, June 03, 2010 11:10:00 PM  

sepol ni belaja ngn najib la dalam bagi statement..

skjap kata tak pasti..dah tu konfiden kata bebohong...

ahahahahaha..

bab yg last tu bro..lu kena tanya doktor tu la..kan dia tau..

ahahahahahahahahaa

Prof. Era Pasca Friday, June 04, 2010 12:10:00 AM  

salam,

bro meh ke blog saya.. alat takung ayor mani tanpa kesan ada dijual.. kahkahkah

StraightForward Friday, June 04, 2010 8:49:00 AM  

Budak tu bukan manusia,tapi jin belaan najib.

Unknown Friday, June 04, 2010 9:03:00 AM  

Sial punya saifoool...Bila ada tusukan mesti ada enjutan...kena enjut beb makin lama makin laju sampai enjutan power terakhir terpancut air mani...air mani tak terpancut dari benda yang tak keras....tak ada kesan??
Kiss your ass saifoool....


satu malaysia kena bodoh.....apa punya bala?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP