IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Banyak Takut Sama Itu Orang....

>> Friday, June 18, 2010

Lu orang perasan tak...????

Ini orang dulu jadi Menteri Pertahanan... dia beli Kapal Selam chokia... billion2 duit RM rakyat hilang rugi... lepas tu satu perempuan sudah meletup hancus berkecai... yang peliknya itu perempuan jalan kaki dari dia punya negeri sampai Puncak Alam.. kasi letup kat situ... itu perempuan PATI kah...??? ha..ha..ha... takda rekod imigresen perjalanan masuk ini negara.. tapi itu perempuan educated maaaa.... bukan macam itu indonesia punya PATI naik tongkang masuk ini negara... pelik bin ajaib kan..????

Lagi aaaa... masa jadi Menteri Pertahanan jugak... itu jet F-51 ada body tapi enjin sudah tak ada..., lepas 2 tahun baru tau itu enjin sudah hilang... kecoh punya kecoh sudah dapat tangkap itu dua ekor kambing hitam, tapi aaa... itu kambing hitam cakap diorang kena pelupuh macam lembu jugak mau kasi mengaku salah cakap diorang ada curi itu enjin..., tapi itu satu malaysia ketawa sama ini lawak bodoh... sebab itu pangkat rendah punya kambing boleh kasi jual juta2 punya barang... dan itu kementerian pertahanan punya secutiry sama bodoh macam lembu jugak..., itu jerung atasan ketawa golek2.... ha..ha..ha...

Masa jadi menteri pertahanan jugak ini negara ada beli berapa puluh jet pejuang.. tapi tersadai di gurun Arizona, Amerika Syarikat... duit billion2 hilang rugi jugak... tapi itu jet semua sudah jadi tukun maaa... apa sudah jadi ni....

Lepas itu aaaa... dia jadi nombor one.., cakap banyak besar... tapi itu Agung jadi nombor berapa...??? Gua pun tak paham la..., yang gua paham dia punya laki cakap dia first lady ini negara... ha..ha..ha... itu karam singh waliaa cakap.. "hidung tak mancung... pipi macam tong drum.. mau cium itu hero hindustan" ha..ha..ha... gua ketawa golek2 dengar itu pepatah melayu felda...

Lagi apa yang gua paham... itu Syarikat Felda punya duit RM4.5 billion sekarang sudah tinggal RM200 juta saja... aiyaaaa... itu Melayu Felda sudah kena kencing maaa... ada orang sudah songlap itu duit... apa bikin aaa... sama itu duit.

Lagi gua ada paham itu orang jugak ada main polis sentri sama itu negara zionis, ada salam2 peluk cium sama itu yahudi laknatullah..., itu kapal dagang zionis boleh berlabuh di pelabuhan klang.... aiyaaa... manyak bahaya oooo... ini orang... tapi dia bikin bodoh saja macam itu lembu jugak...

Fuyooo... banyak lagi itu orang punya hal... lagi gua tak mau sebut itu Judi Halal punya hal... pasal gua punya dakwat laptop sudah mau habis..., jadi lu orang cari sendiri lah... itu orang punya kerja kotor... dia mau selamatkan ini negara atau dia mau jual ini negara... gua tengok pun banyak takut oooo... sama itu orang, silap haribulan dengan gua dengan lu orang semua jadi pelarian... sebab ini negara sudah kena gadai oleh itu orang...

Gua serius... ni... gua banyak takut oooo.... ha..ha..ha....

2 IkutSukaLu...::

ISA Friday, June 18, 2010 11:47:00 PM  

Salam Cikgu,

Macam cikgu lagi takutkan..?

Silap haribulan kena hantar ke pendalaman.. ha..ha..ha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP