IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cerita Satim Diman Kategori Lawak Bangang umnoApco

>> Wednesday, June 23, 2010

SHAH ALAM 22 Jun - Badan Perhubungan UMNO Selangor menolak dakwaan bahawa Timbalan Ketua Pembangkang Negeri, Datuk Mohamad Satim Diman akan melepaskan jawatannya sebagai wakil rakyat atas alasan 'merajuk' ekoran kritikan-kritikan yang dilemparkan terhadapnya.

Ketua Penerangannya, Abdul Shukor Idrus berkata, pihaknya tidak fikir Mohamad Satim akan melepaskan jawatan sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) hanya kerana dikritik dalam laman-laman blog.

Kata Abdul Shukor, setakat ini pihaknya juga tidak menerima sebarang maklum balas daripada Mohamad Satim mengenai perkara itu.

"Saya tidak fikir dia akan melepaskan semua jawatan dalam parti hanya kerana merajuk dengan kritikan.

"Saya sendiri pun dihentam cukup-cukup menerusi laman blog dengan pelbagai dakwaan. Bagaimanapun, saya teruskan tugas dan tanggungjawab saya seperti biasa," tegasnya.

Abdul Shukor berkata demikian kepada Utusan Malaysia mengulas mengenai khabar angin bahawa ADUN Sri Serdang tersebut akan meletakkan jawatan dalam masa terdekat.

Tambah Abdul Shukor, sekiranya ada pihak menggunakan alasan tidak hadir mesyuarat Badan Perhubungan UMNO negeri yang Mohamad Satim sendiri selaku Setiausaha, ia tidak bermakna wakil rakyat itu benar-benar mahu berbuat demikian.

p/s: perghhh... alasan cibai macam ni... dah kecoh nak lompat parti, kecoh sana sini Satim Diman nak melompat jadi katak, silap haribulan dapat berita MP Kapar yang jadi katak dulu... kah..kah..kah....

Jangan terpedaya dengan permainan yahudi umnoapco nih... apa puak2 PR tak belajar dari kesilapan ke...??? Kes Adun Bota.. apa cerita bhai...???

3 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, June 23, 2010 1:58:00 PM  

Salam
Menang 45 undi
Dengar pulak geng2 yang lompat masuk UM NO baru2 ni dapat pitih, bodo sangat ke aku niiiii...
Berdiri bulu roma....
AyahSu

Kerajaan Rakyat Wednesday, June 23, 2010 2:34:00 PM  

Salaam bro...

Satim dan Suhaimi (Ketua pemuda umno Selangor) segaja nak menjerut Noh Omar. Kedua2nya desperado. Entah apa nasib Satim memang setelah 3 kali kira. Ini semua skrip lama parti sundal umno mainkan...!!!

Anonymous,  Wednesday, June 23, 2010 11:50:00 PM  

PKR nie lebih banggang dari lembu, mana ada sejarah wakil rakyat upco ada telor nak lompat..semua telor dah kene sepit...berhenti lah berangan PKR ooiii..wa dah nak naik meluat dah...buanglah jauh perangai upco korang tu

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP