IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Apo Nak Di Kato....???? PRDM Hebat Atau Gila..

>> Wednesday, June 09, 2010

KUALA LUMPUR, 9 Jun (Bernama) -- Sebanyak 62 kes kehilangan senjata api milik Polis Diraja Malaysia melibatkan 36 pucuk pistol semi auto, 51 revolver dan dua sub-machine gun (SMG) dilaporkan sejak 2001, kata Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein.

Beliau berkata bagaimanapun 28 unit daripada kes itu, iaitu empat pucuk pistol semi auto dan 24 revolver telah dijumpai semula.

Hishammuddin berkata demikian dalam jawapan bertulis kepada Chua Tian Chang (PKR-Batu) di persidangan Dewan Rakyat di sini.

Beliau berkata selain itu sebanyak 58 kes kehilangan kenderaan PDRM turut dilaporkan termasuk yang melibatkan 49 buah motosikal, tiga buah kereta, sebuah van dan sebuah kenderaan pacuan empat roda.

-- BERNAMA
Bila terbaca berita di atas tu... lu orang rasa selamat atau tidak dengan PRDM nih..., gua dah lama rasa tak selamat dan meloya dengan perangai mangkuk2 PRDM nih... tambahan pulak kalau berurusan dengan yang terlebih berlagak apabila berpakaian seragam.... kerek semacam jer... ha..ha..ha... semacam sial ha..ha..ha...

Kat... atas tu baru cerita pasal kehilangan senjata api sejak 2001, si mangkuk ayun menteri KDN auw..auw.. tu ada sebut tak pasal C4 yang hilang dalam waktu tempoh tersebut... warggghhhhhh... kah..kah..kah... lembik teluq dia nak sebut tentang C4 yang hilang... ha..ha..ha....

Itu si mangkuk ayun menteri KDN baru cerita pasal senjata api... dia tak sentuh lagi cerita Dadah yang bernilai RM40juta hilang dari dalam Balai Polis Johor Baru dua tahun lepas... kah..kah...kah... dan kehilangan macam2 lagi dari seluruh balai 1Malaysia... ha..ha..ha....

Lagi sekali gua nak tanya... selamatkah rakyat dengan PRDM yang di kuasai sepenuhnya oleh umnoapco/bn yahudi laknatullah ini... selagi politik menguasai Badan/Jabatan Keselamatan Negara ini... selagi itulah PRDM tidak akan bebas... dan selagi itulah PRDM tidak akan jadi PDRM. Buangkan saja perkataan Allah dan Muhammad dari lambang PRDM itu.

Tapi apa2 hal pun, pasti ada yang berkata... kalau dah menyampah dengan PRDM, jika berlaku apa hal... jangan lapor pada PRDM... ha...ha..ha... dan jawapan gua.. senang jer.. tubuhkanlah PDRM yang lain... yang telus dan bebas dari cengkaman ahli politik, rasuah dan sebagainya seperti yang ada sekarang ini, yang tak ubah seperti seekor anjing yang patuh setia kepada tuannya.

Bukannya berkhidmat untuk rakyat... tetapi berkhidmat untuk umnoapco/bn yahudi laknatullah... ehhh... itu Tuan Pengusung Tilam jadi ke... letak jawatan bulan september 2010 ni.... sejak zaman dia indeks jenayah semakin mengila... dan semua SB, FRU dan segala-galanya jadi gila babi...

Gua pulak... boleh jadi gila kalau setiap hari dok baca cerita gila dari Menteri2 Malaysia yang mengkal dan sengal nih.... setiap hari pasti ada saja cerita lawak bodoh dari menteri2 nih.., contoh macam kat atas tu dan satu lagi contoh ntah menteri bangang mana ntah yang cadangkan Parlimen kat Putrajaya pulak...

Adussss... yang gua hairan... macam tu punya mentaliti pun boleh jadi menteri... kalau kat Jepun tentu lama dah letak jawatan atas rasa tanggung-jawab kepada negara dan rakyatnya.. tak seperti menteri2 Malaysia... yang...????

Ahhh.... yang pasti PRU-13 nanti... jahanamkan umnoapco/bn yahudi laknatullah dan tukarkan pemerintahan kerajaan Malaysia..., bagi peluang pada Pakatan Rakyat pulak buat sepenggal dua... kalau Pakatan Rakyat pun 2 x 5 macam umnoapco/bn yahudi laknatullah... kita tukar lagi Kerajaan... ikut pula arus politik pada masa itu... apa susah... lima tahun sekali KUASA di tangan kita dan kita adalah RAJA....!!!!

p/s: Sebenarnya dengan kaitan berita BERNAMA tu.. nawaitu asal gua nak ulas soal "Keselamatan dalaman PRDM", tapi ntah kenapa gua melalut ke laut pulak... mungkin pasal PRDM ni adik beradik Polis Negara India kot... sebab perangai anggotanya dari yang number One hingga ke koperal cabuk kurang lebih pun sama jer... 2 x 5... ha..ha..ha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP