IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Apa Tindakan Malaysia Terhadap Dua Nyawa Rakyatnya...???

>> Tuesday, June 01, 2010

Memetik berita dari Bernama, seperti di bawah ini, gua berasa berangin juga dengan Kera..jaan Malaysia dan PBB.

Sebuah daripada kapal itu, Mavi Marmara, diserang oleh tentera Israel pagi ini, berdekatan Gaza, dengan dua rakyat Malaysia -- seorang wartawan dan seorang jurukamera dari Astro Awani -- berada di atas kapal dengan nasib mereka masih belum diketahui.
Gua faham setiap perkara yang melibatkan sesebuah negara ada peraturannya dan prosedurnya mengikut ketetapan dunia. Tetapi apabila Israel laknatullah yang berasakan mereka boleh berbuat sesuka hati terhadap mana2 negara... (atau rujuk LL4G) itu sudah melampaui batas. Apatah lagi dengan adanya Amerika sebagai tulang belakang mereka. lagi lah... mereka besar kepala...!!!!

Memang betul2 lahanat gua cakap lu...

Yes... setakat mengutuk... sesiapa dan mana2 negara pun boleh mengeluarkan kenyataan mengutuk terhadap Israel, hanya setakat mengutuk maaa... anak gua yang kecik pun boleh mengutuk... israel haramjadah tu...

Mana perginya.. Pertubuhan OIC... takan setakat Ohhh.. I... See... saja..., kenapa tidak digabungkan semua bala tentera negara2 OIC untuk menyerang balas si haramjadah laknatullah israel tu..., kenapa harus bergantung harap dengan PBB... sebuah pertubuhan berat sebelah yang di kuasai oleh Amerika dan sekutunya.. nampak macam serius.. tetapi hanya melenggahkan masa supaya ramai umat islam terbunuh. Akhirnya tiada tindakan apa2... setakat mesyuarat... dan mesyuarat... dan mesyuarat... israel haramjadah babi tu... gelak jer...

Gua berharap kedua-dua rakyat Malaysia tersebut selamat, tetapi dalam masa yang sama gua nak tengok apakah tindakan Kera..jaan Malaysia terhadap nyawa rakyatnya yang diserang oleh tentera israel itu. Lu orang jangan salah faham... seperti yang gua katakan... Gua harap dan doakan kedua-dua rakyat Malaysia itu berada dalam keadaan Selamat.

Apa akan jadi jika sebaliknya.... (nauzubillah...)

Sebabnya... gua rasa kita semua sudah faham dengan sikap pemimpin Kera..jaan Malaysia ini, yang gemar melihat sesuatu perkara telah berlaku baru ambil tindakan. Jika hendak diharapkan supaya mereka berfikir kehadapan sedikit dengan melakukan pencegahan atau kawalan sebelum sesuatu perkara berlaku... lu orang semua jangan haraplah... kerana kepala otak diorang semuanya lembab dan beku macam kepala otak lembu... banggang yang tak boleh di ajar lagi dah... walau dah beribu kes yang terjadi... dan menjadi contoh tauladan.

Sama seperti kes wartawan dan jurugambar tersebut, adakah Kera..jaan Malaysia akan mengambil sikap brutal... seperti sikap israel yang brutal itu...., jawapannya adalah tidak... kerana Kera..jaan Malaysia adalah pengecut... nyawa rakyatnya tidak bernilai lansung... tidak seperti israel yang menghargai setiap nilai nyawa rakyatnya.

Alasannya mudah saja... kerana Pemimpin Kera..jaan Malaysia sudah menjadi hamba kepada Israel... cium kaki Israel beb... kecut teloq... Berani ke... Najib dan Kera..jaan 1Malaysia nak bersuara terhadap kekejaman Israel.... ha..ha..ha.... macam bangsat jelah... puak2 tu.....

7 IkutSukaLu...::

baginda® Tuesday, June 01, 2010 7:08:00 PM  

salam bro.
pasal israel nih.. takleh hasut negara msia serang israel.. sebab nnt kita masuk ISA... masih ingat kes dulu...?

hj jamaludin,  Tuesday, June 01, 2010 9:07:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Dulu Angkatan Laut Malaysia dengan bangga hantar kapal perang untuk lindungi kapal cargo ( barangan perniagaan/bisness cargo)dari serangan LANUN SOMALIA. Heboh 1 Malaysia tentang keberanian Angkatan Laut Malaysia berjaya dalam MISI penyelamat .
Kenapa kali ini Angkatan Laut Malaysia tak di kerahkan untuk lindungi kapal perikemanusiaan ( barang makanan dan ubatan/ no komersial value)dari kecaman serangan komando Israel .???????
Oh lupa pulak kapal perang dah terbakar , injin jet untuk terbang pun dah hilang, kapal selam tak leh selam . So patutlah Kerajaan UMNOBN Apco Judi hanya sekadar ucapan KUTUK JE . Dan KJ hanya sekadar serah surat bantahan je???

noor afzan Tuesday, June 01, 2010 9:57:00 PM  

saya juga amatlah geram dengan setiap tindak tanduk Israel.
Tspi, betul juga setakat kutuk sahaja tak guna.
Bukan dorang bacapun kat sini.
berdoalah dan bersolat hajatlah semoga mereka yang berniat murni dalam misi LL4G tu selamat.

nak harapkan 'miracle' macam yang Isa cakap mustahil tu memang mustahil la.

storm62,  Tuesday, June 01, 2010 11:36:00 PM  

mai najib, pinjam kapal selam ko tu dan aku pi resQ depa ok?......aiksss....nanti dulu, aku terlupa kapal selam yg ko beli tu tidak lengkap dgn senjata api mcm torpedo atau peluru pandu.

nak pakai jet fighter kita pulak tarak enjin....alahai mcm mana nie?

kembara putih Tuesday, June 01, 2010 11:59:00 PM  

Sekarang ni yang perintah Malaysia adalah APCO, Najib hanya boneka Israel saja.

DINKAGA74 Wednesday, June 02, 2010 2:07:00 AM  

UMNO-APCO KUTUK PUN DAH TAK GUNA...TAK MAKAN SAMAN DAH,BOIKOT BARANG YAHUDI,SURAT BANTAHANLAH...SEMUA TU MENGARUT JE...ISRAEL TAK AMBIK POT PUN....TUNGGU TUHAN BAGI BALASAN

Anonymous,  Wednesday, June 02, 2010 9:05:00 AM  

BN BODOH!!anak haram!!keturunan yahudi!!celaka la hang sampai mati!!pengecut!!buta perut!!buta hati!!anak yahudi!!beruk yahudi!!mana boleh beruk tokak tuan!!woi najib,kiblat hang bukan makkah almukarramah,tapi israel la bodoh!!negara demokrasi butuh apa rakyat tak boleh bersuara!!berkumpul elok2 hangpa yang buat kacau!!ceramah agama dalam tv hangpa selit politik hangpa!!ceramah agama yang kami buat hangpa tuduh politik!!bila muslim ada bisnes sendiri jana ekonomi sendiri,hangpa tokak,serang guna polis(memali).tuduh ajaran sesat(al arqam)hangpa yahudi,mana tau pasal islam,saudara sesama islam,yang hangpa tau,KUTUK,KUTUK,KUTUK!!!BODOH!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP