IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Antara Dua Chua...

>> Saturday, June 12, 2010

Dari mStar mengatakan begini, takpa lah... Chua Jui Meng lu piligi hantar balik itu pingat... apa ala pada itu pangkat latuk.. talak bikin lu jadi kaya punya... manyak lagi latuk yang talak wang... lagi lamai latuk yang pinjam sama bank lakyat... tapi talak mampu bayar... lagi mau mintak reschedule payment.. talak guna punya latuk... ha..ha..ha...

Lebih baik talak pangkat latuk... tapi manyak wang..., hilup pun manyak sinang.. talak olang mau kaciau..., kalau ala pangkat latuk ka...? Tan Seli ka...? manyak suey... wooooo... selalu kena pow dengan itu olang woooo...., itu keleta laceing pormula one diolang suluh itu latuk2, tan seli2 bili tiket woooo.... paksa beli tiket wooo.... kalau liject tak mau bili aaaa.... nanti susah mau lapat plojek... talak dapat plojek.. wang talak masuk... amacam mau bisnes... manyak susah woooo...

Hello bro... talak apa... lu peligi pulang itu pingat... lu talak lugi satu sen pun...

Tapi ini olang muleh simpan itu lia punya pingat.. aiiyyaaa..
lu kasi simpan baik2 aaa.. kalau lu talak wang..
boleh peligi itu Pajak Gadai Berlesen Ah Cow...

Dari link mStar tadi, kita dah tahu sebab musabab dan kriteria penganugerahan pingat tersebut, antara dua Chua di atas... siapakah yang sepatut dan selayaknya terlebih dahulu di lucutkan pangkat "Latuk".. ha..ha..ha... lu olang pikiaq la sendili....

Masih relevankah ianya tiada kaitan dengan tekanan politik...??? oh..oh..oh... Malaysia kukukukuku......

6 IkutSukaLu...::

Suara Pakatan Rakyat Sabah Saturday, June 12, 2010 2:22:00 AM  

Pemberian darjat Di malaysia, Seperti Main Budak Budak, Boleh Mintak Balik, Ili Legala Malaysia A A A, Manyak Luchu O O O O, Macam Main Kuda Kepang O O O O, Kasia Malek Lah Itu Latok, Kasi Lia Makan Lah.

jai,  Saturday, June 12, 2010 2:44:00 AM  

Halo Mr. Chua Jui Meng.

Kami menghormati perjuangan anda, bukan kerana pangkat dan gelaran yang ada pada anda.

Harap anda faham.

KAPAKTAJAM Saturday, June 12, 2010 3:29:00 AM  

KAPAKTAJAM, mengingat bangsa Melayu yg durjana dan bangsa2 lain jika rasa tak mahu ikut adat resam tatasusila kaum Melayu baik berambus dari Tanah Melayu/Malaysia.

Jadi manusia ni kena sedar diri, jgn ingat fikir kebebasan, selagi Malaysia dgn Nama lainnya Tanah Melayu, belajar lah hormat & menghormati Kerajaan Beraja yg ada. Jika masih degil & keras kepala ANDA bolih pilih antara Taat atau berambus dr Tanah Melayu
ini. Jangan menyebok lagi. Belah... Belah

AimanIman Saturday, June 12, 2010 4:12:00 AM  

gelihati baca komen kapaktajam. masih dengan ideologi zaman bendahara tun perak.

apa kata kapaktajam sendiri yang nyah dari bumi Allah ini. mana yang lebih afdal. agama atau bangsa.

nak terkencing aku baca komen kapaktajam. Ko yang belah dulu la wooiiiiiii... bodoh punya umco otak tahun 1500

SEVENTH FLEET Saturday, June 12, 2010 9:16:00 PM  

kapaktajam yang tumpul..tersalah zaman kot..patutlah guna kapak..hidup di zaman TARZAN rupanya..ko ingat Tanah Melayu nih..sekarang me LAYU yang punya..cuba kau pacak GERAI kat mana mana tanah KOSONG..kejap lagi datang..BARUA me Layu halau luu..barua pada cha ya nun alif jugak..

jai,  Sunday, June 13, 2010 1:17:00 AM  

Kah kah kah...

Kapak tajam sebenarnya kecewa dengan keputusan mahkamah yang telah menggugurkan kes Karpal Singh.

Kah kah kah...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP