IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anggota Polis Dan RELA, Barua UmnoApco.

>> Monday, June 07, 2010

Merujuk dari entry ini, gua berminat dengan satu rumusan komen dari sahabat Madbi ini, so gua quote komen dia di sini untuk membuka mata puak2 umnoapco yahudi laknatullah dan juga anggota2 pertahanan awam (RELA) dan Polis yang kebanyakkanya adalah penyokong karat dan bebal umnoapco yang tak takut dosa dan macam orang yang takda agama.

Gua berani bercakap begitu kepada puak2 RELA dan Polis ini berdasarkan pengalaman gua bercampur dengan diorang, memang perangai masing2 macam haramjadah dan lari dari landasan ajaran agama baik jantan mahupun betinanya....

Kalau sifir yang mudah gini pon isa tak dapat selesaikan, lecehlaaaa..... sebenarnya rumusan yang boleh dibuat dari situasi ini adalah: gst perlukan pati sebagai back up undi pos, rakyat sendiri di takutkan supaya tak bangkit melawan!!!

Kalau nak dikirakan, apa sangat masaalahnya untuk menyelesaikan soal pati? tak perlu tahan lama2, dalam tempoh 24 jam terus hantar balik ke negara asal. Takyah kena tanggung makan berbulan2, yang terlibat dengan jenayah.... bang jer... habis cerita.

Kalau rakyat sendiri boleh ditembak sewenang2nya, apa masalahnya untuk menembak pati ni??? Berdosa? polis malaise tau dosa ke????
Anggota rela yang khabarnya dah mencecah sejuta orang tu sapa nak bayar elaun tugasan kalau asik nak kawal pati???? nanti kalau dah tak cukup makan masalah lain pulak yang akan timbul..... mula la rasuah, peras ugut tahanan, mintak duit, jam, telefon puki dll..... buat malu rela je... tapi hantu raya pon kalau tak cukup makan akan mengamuk gak!!!
Dan mungkin ada juga puak2 Rela dan Polis ini yang ok... tetapi kebanyakkannya memang macam sial punya perangai... kerana mereka telah diasuh dengan wang ringgit oleh umnoapco dan menjadi barua untuk setiap pilihanraya....

Ada sesiapa yang berani menafikan perangai dan penglibatan anggota pertahanan awam (RELA) dan Polis ini...???

p/s: Kepada Madbi, gua ucapkan terima kasih... sebaiknya perkara ini hendaklah disebarkan kepada semua masyarakat/rakyat supaya mereka sedar akan kebobrokkan perangai puak2 haramjadah umnoapco ini dan kembali kepada landasan Islam yang sebenar.

1 IkutSukaLu...::

Hashim Monday, June 07, 2010 6:13:00 PM  

Bro Isa..

Lu cakap siang pandang-pandang, atuk wa polis, bapak wa polis, pakcik wa polis...polis yang berdisplin....kang wa kira 1,2,3.......tangkap.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP