IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ugut Sepol Dah Lepas... Ugut TG. Nik Aziz... Apa Cerita..???

>> Tuesday, May 18, 2010

Seorang lelaki berumur 40 tahun yang dikaitkan dengan tuduhan membuat ugutan terhadap pengadu kes liwat Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, Mohd Saiful Bukhari Azlan dibebaskan daripada tahanan reman hari ini.

Badrulhisham Abd Jalal yang ditahan reman sejak Jumaat lalu di balai polis Bukit Jalil dibebaskan kira-kira jam 5.30 petang tadi. Bapa kepada tiga orang anak itu ditahan reman sejurus selepas tampil membuat laporan balas bagi mempertahankan dirinya di ibu pejabat polis daerah (IPD) Klang.

Kembara Jr ..... Wooww !!!!! aku tabiklah kepada pasukan polis ni kerana begitu pantas membuat tindakan dengan menahan orang yang ada kaitan dengan dakwaan ugutan terhadap si Sayfoool tu. Tapi sayang kecekapan begini hanya dilakukan kepada mangsa-mangsa yang ada kaitan dengan Umno/BN sahaja. Kalau mangsa dari pehak pembangkang usahkan membuat tindakan lanjut, lapuran tu pun aku rasa dibakul sampahkan.

Wahai polis-polis, jalankan lah undang-undang dengan adil tanpa mengira siapa mereka. Ingatlah keadilan dihari kemudian nanti akan menanti encik-encik polis. Ingatlah kita akan mati........

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn...... 

p/s: Yang atas tu dari blog kembara jr. dan ini gua nak tanya pulak.... mangkuk hayun kat bawah ni apa ceritanya... senyap jer.. sampai sekarang ini...????

4 IkutSukaLu...::

Kembara Jr, Wednesday, May 19, 2010 1:23:00 AM  

Pasal mangkok hayun ni aku pasti akan senyap sampai bila-bila. Lapuran polis aku rasa dah masuk dalam bakul sampah dah, sebabnya ia tiada membawa keuntungan kepada UMNONGOOOK / BN. Buat apa nak di teruskan!!!

Anonymous,  Wednesday, May 19, 2010 10:39:00 AM  

kalau puok2 dia crita belum soheh dah tangkap dah...almaklum ikut parti
juragan lembu..

i'm no king

StraightForward Wednesday, May 19, 2010 12:36:00 PM  

Yahudi,Jahilliah,Firaun,Laknatullah semua ada dalam UMNGOK.apa boleh buat,pakat2 doa moga bila bala turun,terhindarlah kita insyaallah.aku sedih bila bangsa sendiri jadi anjing yahudi laknatullah.pemimpin pulak tu.buta hati,hati batu,dah hitam lebih dari arang,perut dah terima macam macam laba dunia,halal haram tala serupa.Pemimpin tak guna,anak bini berpakaian tapi telanjang,aurat buat main2,berpeluk cium dgn bukan mahram,MACAM NI NAK PIMPIN RAKYAT?!!PIMPIN MASUK NERAKA ADA LA!!!BENAK!!PENYANGAK!!KUKU BESI!!

Anonymous,  Monday, May 02, 2011 6:27:00 AM  

mamat poyo...kokok berdegar degar...ekoq gelumang taik...cari la sharon ke,netanyahu ke ada gak pekdahnya...bangang

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP