IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tak Ada Ke...? Mana2 YB Yang Bakal Meninggal Dunia @ Mati...???

>> Saturday, May 01, 2010

Aduhaiiiiii..... seronok juga bila terbaca dalam group email berkaitan penafian adanya YB yang meninggal pada hari menunggu keputusan undi Hulu Selangor tempohari. Rupanya ada juga di kalangan rakyat yang menantikan peluang wang rakyat kembali kepada rakyat. Cuba baca di bawah ini....

---------- Forwarded message ----------
From: <othman_mat_ali@toshibatec-tim.com.my> Date: 2010/4/27
Subject: Re: RG09... Banyak betul berita YB meninggal hehe *

Salam , kekadang tu rasa cemburu pun ada bila tengok sesetengah tempat kalau ada YB depa meninggal.... macam nak belaku gempa bumi saja seluruh kawasan tu... rasa seronok sebab 1 Malaysia turun ke tempat
aku ( Teluk Kumbar ) !!!!!!!!!!! bila la agaknya tempat aku nak merasa PRK macam tu... kalau ada gerenti muka aku masuk TV... yahoooooooooooo !!!!!!!!

Ini bukannya berdoa minta YB tempat aku mati, tapi supaya YB tempat aku tu beringat la (jangan asyik dok jaga tempat atau kampong dia saja - seronok selalu), tanggung jawap mau jalan... sebelum Allah tarik balik nyawa, mau khidmat betul-betul kat rakyat tak kira parti !!!!!

Mau ingat Kuli Rakyat Dun Bayan Lepas (Teluk Kumbar la maksud aku tuuuuuuuuuuu) teringin bebenor nak rasa PRK... baru Menteri Perdana turun.. kalau tidak tunggu kucing mampusss atas bumbung rumah la jawapnya!! he he he Allah maha kaya !!!... kalau ada pun cantik juga rakyat senang bebbbbbb!!!!

Penang mali!!!!!!!

Thank and best regards
Anak Penang

From: mohd nor affandi <nodi181967@yahoo.com>  Date: 04/26/2010 07:33 PM

Kalau boleh tiap2 bulan ada YB meninggal. Barulah duit rakyat sampai ke rakyat semula.

Tgk Hulu Selangor, rumah Flet yg bertahun2 rosak atapnya sekelip mata jer.. dibaiki dgn RM15 juta, kalau tak kerana pilihan raya tak merasalah depa tu atap baru, duduklah rumah bocor bertahun2. Bertahun2 sungai buaya tunggu duit tanah, sekelip mata dapat 1000, tapi lagi 49000 tak tahulah bila, tunggu YB baru nie padam kot.

Bagus gak ada election tiap2 bulan kan..........

From: junior.rizz junior.r <junior.rizz@gmail.com>  Sent: Mon, April 26, 2010 1:11:20 PM
Subject: Re: RG09... Banyak betul berita YB meninggal hehe

setiap saat kematian YB sangat dialu2kan oleh ahli2 politik. harga nyawa ahli2 politik sangat bermakna bagi mereka yg inginkan kekuasaan. kesian keluarga2 ahli2 YB ne... tetapi ade pula insan yg merasa gembira bilamana ade kematian @ kecelakaan.

2010/4/26, Asal Dari Kampong... :

Salam...

Sian kat YB sampai kematian mereka di tungggu2. Huhu jadi khabar angin. Inilah bahana bila pembangunan dan kerja rakyat diutamakan hanya datang bila time pilihanraya. Lepas pilihanraya semua hilang time pilihanraya samua datang. Saper tak nak kan ada pilihanraya banyak masyuk!!! Jual susu kambing pun laku huaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tq... 


p/s: Kalau macam itulah kehendak rakyat yang terabai disebabkan oleh YB2 yang cibai, gila kuasa, gila glamour... syok sendiri..., gua rasa eloklah dipergiatkan lagi berdoa supaya YB2 ni mampus secepat mungkin. Buat solat hajat beramai2 di Surau dan Masjid....

Benda baik... untuk rakyat juga... takan Allah nak murka kot.... Mufta Harusanasini tolong komen sikit....?

Kuota PRK untuk bulan May 2010 dah ada.... bulan June... July hingga December 2010 takda ke....?

1 IkutSukaLu...::

keraspedal Saturday, May 01, 2010 8:17:00 PM  

insyAllah insyAllah......kita sama sama doakan ada prk pulak pada bulan june,julai hngga dsmbr...sama sama kita doakan...heheheheeheheheehe

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP