IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tajuknya Cacamerba.... (Gua Tak Tau Nak Letak Tajuk Apa)

>> Saturday, May 08, 2010

Pagi ni... gua agak mandom sikit, sebab malam tadi gua kena marah dengan Pak Long. Sebabnya gua dah abaikan pesanannya suatu ketika dulu... dia dah pesan berkali2 kat gua, tapi semalam gua dah terlampau ikut emosi.... gua main langgar jer... Pak Long pernah pesan kat gua.. katanya "Hang toksah bangangkan orang yang sememangnya dah bangang", habis nak buat macam mana dah diorang buat perangai bangang.

Belum cooldown dengan Pak Long, Haji Jamaludin pulak datang bagi tazkirah kat gua, pencerahan minda katanya... mentang2 lah gua ni bebal terlampau dalam memahami isu perjuangan dan politik umnGok bin apco, membebel dia kat gua.... perghhh... sakit jiwa bhai.... apa katanya...?

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim (siap baca bismillah... lagi)

Bodek memang satu kaum suka. Masyuuuukkkkkkk pun satu kaum suka. Bab bacaan yaasin & solat hajat yang tertera kat gambar tu memang tiada kesalahan kerana Barisan Nasional buat di luar kawasan Masjid bukan di dalam Masjid. So... MAIS tiada halangan kerana di buat di luar kawasan Masjid . Sultan Selangor pun telah di maklumkan perkara ini .Barisan Nasional tidak pernah menderhaka kepada Sultan Selangor kerana semua acara mereka buat di luar kawasan Masjid . Tak percaya tanya dengan NOH OMAR atau Dr Hasan Ali .Gozilla mati depan mata pun Barisan Nasional & MAIS / JAIS tak boleh nampak ( Golongan rabun dekat) tapi sperm di luar tabii boleh mereka kesan . Apa punya kaum pun gua tak faham?
Segalanya di sini.

Sekarang lu orang dah fahamkan kenapa gua tension sangat pagi ni, nasib baik ada Storm62 bagi gua kata2 semangat "Lawan Tetap Lawan", wow... gua kembali bersemangat dan berasa macam "I Believed I Can Fly to Sibu", lagi pun puak2 umnGok ada jemput gua untuk menghadiri majlis tahlil arwah mendiang Robert Lau dan bacaan yassin serta solat hajat untuk mohon kemenangan calon mereka untuk PRK minggu depan.

Masalahnya gua tak berani nak kata ya atau tidak... dan gua belum bagi kata putus lagi kat puak2 umnGok bin apco nih..., sebab gua tengah tunggu keputusan dari Mufta Harusanasini... halal atau haram kalau gua nak menghadirkan diri dalam majlis tu... sampai hari ni... masih senyap lagi orang tua tu.... kang gua repot kat Sultan Perak baru dia tau... terkincit2 datang menyembah.

Gua nak tanya Awang Adek... dah tentu2 dia ni bukannya spesis cerdik sangat..., nak tanya Najib...? Gua belum sempat nak buka mulut nak bertanya.. dah tentu dia kata Halal... kasyaf mamat Najib ni gua cakap lu... ilmu dia tinggi beb... setakat nak melesapkan benda... kacang jer.... Contoh macam kat sini.

Haaa... kan gua dah cakap..., itu tak termasuk yang lain2 lagi tu... ha..ha...ha... Hantu kopek jer... yang boleh kontrol Najib ni....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP