IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Solat Jumaat Di Halang - Umno Memang Celaka...!!!!

>> Sunday, May 16, 2010

Gua kalau bab cerita2 yang sebegini amat2 sensitif sekali...., kalau betul seperti yang di khabarkan.. maka jahanam dan celaka lah puak2 parti haramjadah ni... memang gua sumpah laknat wal cilakak kepada puak yahudi melayu nih...

Dah la... sebelum ini banyak perkara2 mungkar yang diorang buat, termasuklah isu terbaru menghalalkan judi bolasepak dan di sokong pula oleh anjing politik mereka iaitu ahli parlimen Kota Belud dengan cara mengelirukan rakyat dengan penipuan yang tak masuk akal.

Ini perkhabaran terbaru (boleh baca di sini), anak2 sekolah nak sembahyang Jumaat pun di halang... apa punya busuk hati puak2 umno nih..., hal politik... itu bab lain..., ini soal kesenangan dan kemudahan buat anak2 sekolah ini menunaikan solat Jumaat, apa yang lu orang nak dengkikan...

Kalau lu orang tak suka buat kebajikan dan perkara yang maaruf... lu orang duduk diam2 dah la..., jangan jadi yahudi laknatullah... bangsat punya makhluk yang terlibat dengan isu ini. Jika benar perkara ini berlaku.. maka suatu hari nanti Allah Taala akan hina lu orang sehina2 hinanya di dunia... paling cekai pun lu  orang akan mampus kena sondol dengan lembu... lebih baik lu orang mampus dari menyusahkan umat Islam yang lain...


Kepada anak2 Maahad Tahfiz al-Quran wal-Qiraat Addin, Jalan Siputeh, Parit, Perak. Insyallah.... kebenaran akan terpancar jua...., berdoalah sesungguhnya Allah SWT Maha Mendengar Doa orang2 yang di zalimi. Buat sementara waktu ini... berjalanlah lu orang sejauh 2 km ke Masjid yang terdekat untuk menunaikan Solat Jumaat, sesungguhnya selangkah tapak kaki mu di kira ganjarannya oleh Allah SWT.

3 IkutSukaLu...::

merbok,  Sunday, May 16, 2010 1:30:00 PM  

mintak MB perak bagi bas kat bebudak sekolah tu.. kat cina bagi duit banyak takkan kat anak-anak sekolah islam tak bagi.. tapi kalau dia tak bagi maknanya dia melayu yahudi la tu

Anonymous,  Sunday, May 16, 2010 2:47:00 PM  

Parti HARAMJADAH LAKNATULLAH ni apa yang dia risaukan sebab yang TANGGUNG DOSA DEPA NI IALAH SULTAN PERAK DAN MUFTI PERAK..DUA HAMBA ALLAH NI LE YANG MERESTUI PEMERINTAHAN PARTI LAKNATULLAH NI...kat KUBUR NANTI JAWAP LE DUA HAMBA ALLAH NI yang KUNUNNYE BERPANGKAT TERTINGGI DIATAS DUNIA ALLAH S.W.T. AKU HARAP LE SULTAN PERAK NGAN MUFTI NI BACA AYAT AKU NIEE..BIOR DEPA SEDAR SIKIT...

buyung_ans Monday, May 17, 2010 1:28:00 PM  

Teman Oghang Paghit... Teman tinggal kat Paghit mase memula Maahad ini di tubuhkan. Bapak Sedare teman AJK nye. Ni bukan nye Markas PAS. Semua anak anak tak kire parti mane pun boleh belajo kat sini.

Memang Haram Jadah UMNOAPCO nih.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP