IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sepol - Siapakah Peliwat Sebenar..???

>> Thursday, May 13, 2010

Sungguh mengejutkan, satu kejadian misteri berlaku di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini. Ia berikutan mangsa liwat sensasi, Mohd Saiful Bukhari Azlan dilaporkan telah mengetahui apa yang bakal berlaku hari esok. Maknanya Saiful sudah seperti ”ahli nujum negara”.

Ini dibuktikan dengan kenyataan Saiful bahawa dia telah bertemu PM Najib Razak pada 24 Jun 2008, kemudian itu berhubung pula dengan Ketua Polis Negara, Musa Hassan pada 25 Jun 2008

Ketika itu Saiful mengaku Datuk Seri Anwar Ibrahim telah meliwatnya di Unit 11-5-1 Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, antara 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008. Ini bermakna, selepas berjumpa Najib (24 Jun) dan berhubung dengan Musa Hassan, (25 Jun) Saiful boleh pula tahu Anwar akan meliwatnya pada keesokan harinya (26 Jun). Bukankah ini amat aneh dan menakjubkan sebenarnya

Malah, tambah mengejutkan pada 27 Jun 2008 pula Saiful berjumpa pula dengan Ezam Md Noor untuk menceritakan pengalaman dia diliwat Anwar itu. Tarikh-tarikh ini sungguh mengerikan kita.

Persoalannya, bukankah antara Ezam dengan Najib dan Musa Hassan, siapakah yang paling tinggi jawatannya?. Ezam ketika itu bukanlah Senator seperti sekarang. Maka kenapa Saiful berjumpa Ezam semalaman untuk menceritakan kejadian misteri yang berlaku ke atas dirinya?. Bukankah, berjumpa Najib atau hubungi Musa Hassan sudah cukup untuk beliau berpuas hati. Apa perlu Saiful jumpa Ezam agaknya?. 

Keduanya, siapa Saiful yang melayakkan dirinya untuk menghubungi telefon Musa Hassan, Ketua Polis Negara. Bahkan, apa hebatnya Saiful hingga Khairil Anas membawa beliau ke rumah Najib Razak?. Semua ini menambahkan misteri kes liwat II itu sebenarnya.

Ketiganya, selepas Saiful berjumpa Najib pada 24 Jun mengatakan Anwar meliwatnya maka kenapa dia masih berjumpa Anwar untuk ”menadah bontotnya” bagi membuktikan dia diliwat pada 27 Jun 2008?. – PDO

Siapakah diantara nama2 di atas yang telah meliwat Sepol..????

3 IkutSukaLu...::

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Thursday, May 13, 2010 1:28:00 AM  

kita tertupu pada satu lubang ceh petui

jai,  Thursday, May 13, 2010 1:55:00 AM  

Salam bro ISA.

Berdasarkan laporan Dr Osman dari Pusrawi, aku teramat yakin 'haram jadah' tu telah diliwat oleh seorang yang misteri bernama Encik El-Dildo.

Difahamkan Encik El-Dildo ini ber'anu'kan manusia tetapi beruratkan plastik.

Kah kah kah...

El-Dildo... Macam nama koboi la pulak.

Kah kah kah...

Isa Thursday, May 13, 2010 2:24:00 AM  

jai,

Gua pula yakin Ezam yang liwat Sepol berdasarkan kenyataan ini.

"Bekas pembantu kepada Anwar itu berkata pertemuan dengan Ezam pada lewat malam 27 Jun itu hanya berakhir keesokan paginya."

Ezam tak guna batang, tapi gunakan lidahnya... sebab tu takda kesan..

Amacam bro... boleh terima pakai ke...? ha..ha..ha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP