IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sepol - Najib Terlibat..!!! Kah..kah..kah...

>> Monday, May 10, 2010

Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata beliau bersyukur ekoran Mohd Saiful Bukhari Azlan mengaku bertemu Datuk Seri Najib sebelum membuat laporan polis.

"Hari ini saya bersyukur kerana kita dapat sahkan penglibatan Najib yang diakui Saiful bertemu beliau empat hari sebelum laporan polis dibuat," katanya di luar mahkamah hari ini.

Dalam perbicaraan kes liwat ll Anwar hari ini, Saiful berkata dia berjumpa Perdana Menteri pada 24 Jun 2008 di kediaman Najib di Jalan Duta untuk mengadu masalahnya.


Saiful juga memberitahu dia kemudiannya berjumpa ASP Rodhwan di Hotel Mulia pada malam 24 Jun.

"Pegawai kanan polis panggil di satu hotel terkemuka untuk adakan perbincangan sebelum laporan dibuat.

"Itu yang Karpal tekankan penglibatan dan konspirasi melibatkan Najib," katanya.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Permatang Pauh, turut melahirkan rasa tidak puas hati ekoran kegagalan pihak pendakwa yang begitu takut untuk menyerahkan senarai saksi kepada pihak pembela.

"Pertama kali dalam sejarah kes jenayah, nama saksi tidak diberikan, sampai sekarang pendakwa gagal mengemukakan nama saksi.

"Ini seperti mana yang kita sebut satu kelainan. Bila masuk kes Anwar memang ada kelainan," katanya lagi.

Ketika prosiding bermula pagi tadi, peguam bela utama, Karpal Singh, memohon mendapatkan senarai nama saksi daripada pihak pendakwaan tetapi ini tidak dibenarkan oleh Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah.

Selepas Karpal menyoal Saiful selama 45 minit, beliau membuat satu lagi permohonan iaitu bagi mendapatkan semua keterangan bertulis daripada polis.

Hakim menangguhkan perbicaraan jam 12.30 tengahari tadi dan akan disambung jam 9 pagi esok.

Penangguhan itu dipohon Karpal Singh untuk membuat penghujahan penuh bagi mendapatkan kenyataan beramaran Saiful. - Harakahdaily

p/s: Lu orang baca perenggan yang gua bold merah tu..., orang2 bengong dan bangang jer-- yang akan percaya dengan cerita liwat dan perundangan rimba di Malaysia ni... buat malu pada mata dunia jer... ini semua undang2 Gani Pak Tail dan kepala bapak konspirasi..., gua rasa budak tadika pun boleh gelak guling2 dengan undang2 rimba nih...

Itu telah memberikan satu bukti... kelemahan Mahkamah Malaysia... dan menafikan hak tertuduh, kita sedang menyaksikan satu usaha pembodohan sedang berlansung.... lagi apa mau cerita...

4 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Monday, May 10, 2010 8:47:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Petikan dari blog ISA.
"Pertama kali dalam sejarah kes jenayah, nama saksi tidak diberikan, sampai sekarang pendakwa gagal mengemukakan nama saksi."
Bab ini lu kena faham betul betul bro jangan main melulu sahaja . Ini kes liwat tempat yang "SULIT" . So para saksi di spesifikasikan
"SULIT".Itu pasal pihak pendakwa tak bagi nama nama saksi. "SULIT" dalam kamus pelajar ertinya " Tidak boleh diketahui oleh orang ramai atau disembunyikan atau rahsia"(terbitan KBSM) . SoPendakwa raya spesifikasikan semua nama nama saksi disulitkan di tempat yang telah kena "SULIT" macam SAYFOOL " dan kalau ikut undang undang kerajaan Malaysia semua nama nam saksi di kira OSA.

merbok,  Monday, May 10, 2010 9:10:00 PM  

ada 2 dna dalam bontot SAYFOOL pertama, najib punya air mani.. kedua ASP Rodhwan punya air mani.. buas jugak ye budak sayfool ni! tak puas-puas

skandal baik punyee,  Monday, May 10, 2010 10:36:00 PM  

salam bro...
secara tak sengaja gue ade terjumpa blog ni..
http://4uts.blogspot.com/2010/03/skandal-oh-skandalziana-zain-rosmah.html
mengejutkan bila gue baca sebab ada nama baru iaitu muntaz jaffar, dikaitkan dengan orang yang bawa saifool ke rosmah/najib..
apapun lu orang baca sendiri dan fikir sendiri..

noorafzan.blogspot.com Monday, May 10, 2010 11:05:00 PM  

kita juga telah melihat salah satu daripada tanda hari akhirat yang makin dekat.
hoho~

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP