IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sengal Tengah Malam.

>> Friday, May 07, 2010

Amaran... klip video ini tidak di tapis seratus peratus, sebab penapis teh anak gua dah cilok buat main masak2. Ada unsur2 bahasa lucah... yang tak sempat di tut.... tut.. tut.... jadi tahan jelah telinga....



Klip video ini gua cilok dari Era Pasca buat layan mengantuk malam ni...., ntah budak2 nakal mana punya kelija gua pun tak tau... dan di bawah ini pula....


Dah nak masuk 64 tahun usia umnGok ni yeaaaa...., itu dah kira usia bonus tu... bila nak mampussss.... klik sini.  Patutlah bongok sepanjang masa... dah masuk kategori wargaemas (update @ 11.38pm: atas permintaan komentar bernama cil, gua tarik balik perkataan wargaemas, terpulang pada lu orang nak letak perumpamaan apa kat umnGok tu, nak letak OKU.. tak sampai hati pulak gua).... rupanya.... tu yang melalut tak tentu pasal... yang haram di katakan halal....

Err.... logo...tu... errrrr..... he...he...he..... gua rembat dari mana yeaaaa..... errrr..... mamat ni punya kot...

6 IkutSukaLu...::

cil Friday, May 07, 2010 11:32:00 PM  

Tuan,

Tolong jangan gunakan perkataan wargamas. Sedih ati aku tuan samakan Umngok dengan wargamas. Wargamas masih OK mentalnya, masih tahu halal haram dalam kehidupan, melainkan fizikalnya sedikit lemah.

Patutnya samakanlah Umngok dengan orang terencat akal sebabnya orang terencat akal tidak ada upaya membezakan yang halal dan haram.

Isa Friday, May 07, 2010 11:38:00 PM  

.cil,

wokeh... sebagai menghormati pandangan lu... gua dan kenselllll...

Anonymous,  Friday, May 07, 2010 11:58:00 PM  

kesian ko...

kecik-kecik tak mahu mampos dan besar menyusahkan orang...

merbok,  Saturday, May 08, 2010 12:43:00 AM  

tanpa nama: kau la pegi mampus.. ini blog dia, sukati dia la

Isa Saturday, May 08, 2010 2:12:00 AM  

merbok,

jangan di layan anak luar nikah yang tak bernama tu...

lu agak2... "tanpa nama" ni ke.. yang lahir kat dalam tandas di trengganu tu...???

gondrong.,  Sunday, May 09, 2010 1:10:00 AM  

sabar bro Isa... budak terencat akal tu...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP