IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sejarah Bodoh Dan Gilanya puak2 umno....

>> Wednesday, May 12, 2010

Woooiiiii.... bingai punya umno.... umno dah berusia 64 tahun....???? Patutlah... mahathir kata "kalau letak tunggul kayu pun boleh menang" sebab yang mengundi tu... semuanya bingai belaka.... ha..ha..ha.....

Wooooiii... umno Dato Onn Jaafar dah diharamkan pada 1988, mahkamah kata tak sah..., tubuhkan umno baru... mahafiraun jadi chief.. pasai tu nombor ahli dia 00000001 dan bini dia 00000002, dan kak mah pulak.. 00000007 (Jebon Katek...) *** berkenaan nombor ahli umno 00000007 hanya rekaan gua sahaja, sekadar gurauan***

Gua malas cerita banyak pasal sejarah parti haramjadah nih.... geli aarrr.... lu orang layan jelah kat sini.

Bagaimana pun Sejarah ini.. mesti di ceritakan pada puak2 umno yang tak tahu asal usul umno..., kalau tidak mereka sentiasa hidup di dalam kebodohan yang di perbodohkan oleh para pemimpin yang bodoh.. berapa banyak bodoh daaa.....

Sesiapa yang pi baca yasin dan doa tahlil malam ni sempena sambutan 64 tahun umno... semuanya dah diperbodohkan hidup2... kalau tak caya jugak... lu orang pi tanya "tukang bakar jambatan dengan umno"... malaun tu.. hidup lagi... tadi pun gua dah kutuk dia... kat sini.

Cuma dia jer... tak sedar, air ludah berkahak dia dah bertepek kat muka sendiri... lagi mulut macam cibai... derhaka pada Sultan konon... puak2 umno bapak segala penderhaka pada Raja2 Melayu, dia tak sedar ke...? he.. he.. he..  bangang melantun2...

 "win-win situation kepala bapak dia"
Lagi satu info gua nak bagitau berkaitan Ibu Negara Malaysia, iaitu Putrajaya. Grand Design 400 mukasurat semuanya dah siap... dan di dalamnya tercatat pengasas Ibu Negara Malaysia adalah si mahafiraun, nasib baik mahafiraun tu dah berambus..., so.. semuanya kantoi.

Jadinya... apa beza antara umno 1988 dengan Putrajaya.... ooolalalalaaaa... layan lagu Ramli Sarip... Aku menulis... bukan kerna nama..... kah..kah...kah....

Walaupun Grand Design ini matlamatnya memperjuangkan sejarah bangsa melayu dan pembetulan kepada sejarah yang di tulis oleh pihak kolonial, tetapi melibatkan kaum/bangsa malaysia. Pada gua ianya satu yang positif atas usaha mahafiraun itu, tetapi ianya juga satu isu sensitif.... yang bakal mengugat rumahtangga Barisan Najis dan keharmonian kaum di Malaysia. Apatah lagi apabila ianya melibatkan institusi raja2... contohnya Institusi Kesultanan Melaka.... siapakah Sultan Melaka sekarang...?

Ha..ha..ha.... pening kan kepala hotak lu orang..??? Jangan pening2.... pergilah buka "Kitab Suruhanjaya Reid" artikel yang berkaitan negeri2 beraja berpelembagaan... cari klause berkaitan negeri Melaka... apa katanya oleh residen2 inggeris pada masa itu.... warghhhhhhh.... nangisssss... melayu di perbodohkan oleh inggeris penjajah..... (noktah di sini)

Kalau kita di soal berkaitan sejarah , siapakah yang membuka Kuala Lumpur...???? Jeng..jeng..jeng.... ha..ha..ha.... siapa berani perbetulkan sejarah melayu... angkat keyboard... apa...? Rais Yatim...? nanti jawapan dia macam kat atas kepala tengkorak tu... bangang punya menteri.... 

oopppss... tarik handbrake.... cukup setakat ini dahulu.... gua nak pi pekena teh tarik dengan apa.. ka.. nama tu... aaa...aaa... apa... diaaa.... ha..ha..ha.... chow chin...chow......

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP